Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Ik blijf pleiten voor een vast uitshirt, zelfde als thuisshirt alleen dan rood met een zwarte baan. Snap ook niet dat dat nog nooit gedaan is, zou best verkochte uitshirt ooit zijn.

Of mag het reglementair niet omdat dezelfde kleur als in het thuisshirt erin zit?

Edited by Hwb

12 minuten geleden zei Hwb:

Ik blijf pleiten voor een vast uitshirt, zelfde als thuisshirt alleen dan rood met een zwarte baan. Snap ook niet dat dat nog nooit gedaan is, zou best verkochte uitshirt ooit zijn.

Of mag het reglementair niet omdat dezelfde kleur als in het thuisshirt erin zit?

We hebben ooit iets met rood en zwart gehad. In de tijd van Ten Cate, Sneijdertje.  Dus zou moeten kunnen. Utrecht heeft recent nog een zelfde uitshirt gehad maar dan blauw ipv rood. 

Das marketingtechnisch natuurlijk niet interessant... 

Qua kleurcombinatie zijn er dacht ik niet echt reglementen, als het maar duidelijk anders is dan het thuis shirt. Dus zelfde motief alleen dani n andere kleurencombi is geen probleem.

54 minuten geleden zei Gert:

Is commercieel toch niet aantrekkelijk lijkt me om het uitshirt in dezelfde stijl te houden.

54 minuten geleden zei Lazy:

Das marketingtechnisch natuurlijk niet interessant...

Dat begrijp ik ook wel. Maar hoe vet zou het zijn om een rood shirt met zwarte baan te hebben?

Bloed, Zweet en Tranen vanavond! Godverdomme al 3 dagen bijna niet kunnen slapen van de spanning.  Het moet gewoon gebeuren. Fucking halve finale CL. Dacht na de EL 2 jaar terug al dat ik dit nooit meer ging meemaken.    Wat hou ik toch van deze club. 

1 uur geleden zei Hwb:

Dat begrijp ik ook wel. Maar hoe vet zou het zijn om een rood shirt met zwarte baan te hebben?

Mwoah. Ben persoonlijk meer fan van een effen shirt zonder teveel tierelantijntjes. 

Ik vond deze bijvoorbeeld wel gaaf:

ned_ajax_2_1011.png.4bff636d8d204b6a2bfbb38a29e27409.png

Verder zijn er maar weinig uitshirts van Ajax die ik echt mooi vind.

4 minuten geleden zei Lazy:

Mwoah. Ben persoonlijk meer fan van een effen shirt zonder teveel tierelantijntjes. 

Ik vond deze bijvoorbeeld wel gaaf:

ned_ajax_2_1011.png.4bff636d8d204b6a2bfbb38a29e27409.png

Verder zijn er maar weinig uitshirts van Ajax die ik echt mooi vind.

Hier ook idd. Dit blijft 1 van mijn favorieten 

image.png.e1e79fb470ed3f19c50368720b256b02.png

Godnondeju wat een video. Zenuwen gieren inmiddels door het lijf.... 

Had tot gisteravond nog nergens last van. Lekker rustig liverpool - barca gekeken en daarna de nabeschouwing nog niets aan de hand...totdat ze ineens vooruit gingen blikken op vandaag, ook met een video. Boing! zenuwen!

De laatste vijf wedstrijden van Ajax op 8 mei: 1977 - verloren 1988 - verloren 1994 - verloren 2011 - verloren 2016 - gelijkspel (die ongetwijfeld voelde als een nederlaag)

Laten we hopen op minstens gelijkspel vnv

Edited by Jespresso

Ja en gisteren at ik een boterham. En de kans is aanwezig dat ik de voorgaande 7 mei data van de jaren ervoor dit ook deed.

Pfff klote zenuwen. We gaan ze pakken jongens. Hopelijk krijgen die gasten reiskostenvergoeding. KOMAAANNNNNNNN

:$

1 uur geleden zei Jespresso:

De laatste vijf wedstrijden van Ajax op 8 mei: 1977 - verloren 1988 - verloren 1994 - verloren 2011 - verloren 2016 - gelijkspel (die ongetwijfeld voelde als een nederlaag)

Laten we hopen op minstens gelijkspel vnv

Bij die van 2011 stonden er meer huidige Tottenham-spelers (3) op het veld dan huidige Ajacieden (1).  Een poging om er een positieve draai aan te geven.