Elsjorro1990 Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Pff zenuwachtig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Laatste keer dat ik zo zenuwachtig was, was met de WK finale in 2010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 We weten het nu wel Pino, je bent zenuwachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 4 uur geleden zei Pino: @Gert Hoe heb je dit gefixt Pino? ZENUWENNNNNNNN KOMOP DAN BOYSSSSSSSSSS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 1 minuut geleden zei cimbomcu: Hoe heb je dit gefixt Pino? ZENUWENNNNNNNN KOMOP DAN BOYSSSSSSSSSS Gewoon online besteld he. Foto heb ik op m'n laptop staan (als bureaubladachtergrond) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 42 minuten geleden zei Beppu: We weten het nu wel Pino, je bent zenuwachtig Sorry. Komt door de zenuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Ja maar is dat een foto of schilderij of hoe moet ik het zien. Kleine afbeelding. Welke site besteld? @Pino 16 april 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Zojuist zei cimbomcu: Ja maar is dat een foto of schilderij of hoe moet ik het zien. Kleine afbeelding. Welke site besteld? Canvas je. Beeldoplinnen.nl of zo maar je moet gewoon googlen op online canvas bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Juve gaat minimaal drie keer scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Edgar Davids gewoon niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 april 2019 Auteur Share Geplaatst 16 april 2019 Ik hoop er oprecht het beste van, maar ik denk een zakelijke 2-0 winst voor Juve. Of een dooie 0-0, a la AC Milan een aantal jaar geleden. Oh ja, gele kaarten gaan er vallen met die fantastische Clement Turpin als scheidsrechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Nee 0-0 echt niet, gaat een redelijk open wedstrijd worden, willen beiden scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Sinkgraven, kut. Frenkie nog geen pass goed gespeeld geloof ik 16 april 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Hopen dat tie Sinkgraven de wedstrijd van zn leven gaat spelen. Maar dat zie ik niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Sinkgraven dus, ik ga wat anders doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Blind is sterk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Haha, nee dit was geen overtreding. Maakt niet veel uit, je moest sowieso toch al scoren. Je moet toch weten dat ze bij zo'n corner een blokkade gaan neerzetten. De Ligt moest Ronaldo hebben neem ik aan. 16 april 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Goh je moet er 1 dekken bij zo een corner. Schande dat die VAR de scheids durft te roepen eigenlijk haha. Domme fout van De Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Goh je moet er 1 dekken bij zo een corner. Schande dat die VAR de scheids durft te roepen eigenlijk haha. Domme fout van De Ligt. Nou ja, Bonucci geeft hem nog wel even een klein zetje mee he. Het was ook niet alsof Bonucci ook maar 1 seconde naar de bal keek. Maar goed, te weinig voor een penal. Boeeeeeem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Dan hebben we het in Nederland wbt de VAR toch beter geregeld. Qua beeld voor TV bedoel ik dan, dat je ziet wat ze precies aan het bekijken zijn. Wel lekker dat 't weer gelijk staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Zojuist zei Elsjorro1990: Nou ja, Bonucci geeft hem nog wel even een klein zetje mee he. Het was ook niet alsof Bonucci ook maar 1 seconde naar de bal keek. Maar goed, te weinig voor een penal. Boeeeeeem Mwa toen lag ie al bijna. Was een correcte beslissing in ieder geval. Fijn voor Ajax die snelle goal weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Bijzonder slechte wedstrijd. Eigenlijk speelt Ajax heel slecht, gelukkig heeft Juve het ook niet op de heupen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) 23 minuten geleden zei 007mark: Goh je moet er 1 dekken bij zo een corner. Schande dat die VAR de scheids durft te roepen eigenlijk haha. Domme fout van De Ligt. Naja Ajax gebruikt zone dekking. In principe was Ronaldo voor De Ligt maar hij en Veltman lopen elkaar in de weg waardoor hij zo vrij kan inkoppen. 27 minuten geleden zei Hwb: Blind is sterk zeg. Zo en hoe. Hele matige pot wel spanning staat er vol op., maar des te knapper dat je nog zo goed meedoet en eigenlijk ook weinig weggeeft. 16 april 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 16 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nou ja, Bonucci geeft hem nog wel even een klein zetje mee he. Het was ook niet alsof Bonucci ook maar 1 seconde naar de bal keek. Maar goed, te weinig voor een penal. Boeeeeeem Is Sowieso knap als je in je eigen strafschopgebied een strafschop krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten