Mansveld Gepost April 11, 2019 Share Gepost April 11, 2019 Oh jij bent dus zo'n capuchon figuur die amsterdam dit dat zingt maar uit een of ander kut gehucht komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 11, 2019 Share Gepost April 11, 2019 Ga jij als Haagse tokkie nou maar niks roepen over andere fans. Leuk voor je, je komt uit Den Haag en bent voor FC Den Haag. Nou nou, je zou je moeten schamen dat je uit die ordinaire kutstad komt, maar je bent nog trots op je eigen tokkiegehalte ook. Moeten jullie niet weer eens ons fanhonk in de fik steken of wat standbeelden vernielen? Moet je geen honk aanvallen met 70 man en kinderen neersteken? Ware helden.Dat standbeeld keur ik ook af, volgens mij al aangegeven.Enige ordinaire stad in Nederland is Amsterdam. Met Halsema als uithangbord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 11, 2019 Share Gepost April 11, 2019 36 minuten geleden zei Pino: Willen jullie Femke nat krijgen? Lijkt em een onmogelijke opgave. Ik las op Twitter: ‘zo droog als de sahara’ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 14 uur geleden zei Rossi: Moet je geen honk aanvallen met 70 man en kinderen neersteken? Ware helden. Dat standbeeld keur ik ook af, volgens mij al aangegeven.Enige ordinaire stad in Nederland is Amsterdam. Met Halsema als uithangbord. Even reageren: Ik voel me 100x meer op mijn gemak in Amsterdam dan in Den Haag. De negatieve vibe hangt daar overal in de lucht, het is een beetje Helmond in het groot. Dordrecht is ook zo'n fijne stad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Even reageren: Ik voel me 100x meer op mijn gemak in Amsterdam dan in Den Haag. De negatieve vibe hangt daar overal in de lucht, het is een beetje Helmond in het groot. Dordrecht is ook zo'n fijne stad!Ieder zn eigen ding natuurlijk. Uit eigen ervaring (oa portier) vertoef ik liever in Den Haag en Rotterdam. Die mentaliteit ligt mij meer. Dordt is volkomen kut. Heb daar een jaar gezeten voor mijn studie destijds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad? Mooiste stad achter de duinen ❤️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Kleine clubs in de eredivisie: De tOp MoEt HeT gElD eErLiJkEr VeRdEleN Ajax: Telt 4 miljoen neer voor middelmatige verdediger die waarschijnlijk niet veel beter gaat worden dan Nick vergevert. https://www.telegraaf.nl/sport/3434185/pierie-tekent-voor-5-jaar-bij-ajax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 (edited) Edit: nvm Edited April 12, 2019 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 29 minuten geleden zei Lazy: Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad? Mooiste stad achter de duinen ❤️ Achter de duinen ja, schuif maar verder richting de zee of het liefste helemaal erin... Wat een kutstad (en geen fatsoenlijk gesorteerde platenzaak daar, wat ook mee speelt natuurlijk!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Blij met Pierie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad? Mooiste stad achter de duinen [emoji3590] Welk stadsdeel woon jij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Geen idee nog wat ik van de tranfer van Kip Pierie Pierie moet vinden. Het is in ieder geval goed dat hij bij ons speelt en niet Feyenoord of PSV wellicht sterker gaat maken in de toekomst. 4 miljoen is een prima, risicoloze transfersom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skkky50 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 6 minuten geleden zei Kavinos: Geen idee nog wat ik van de tranfer van Kip Pierie Pierie moet vinden. Het is in ieder geval goed dat hij bij ons speelt en niet Feyenoord of PSV wellicht sterker gaat maken in de toekomst. 4 miljoen is een prima, risicoloze transfersom. Wat gebeurt er nu eigenlijk met Perr Schuurs? Blind en Magallan spelen momenteel centraal, en dan heb je Kip Pierie erbij. Zou een seizoentje aan Fortuna verhuren hem niet goed doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 8 minuten geleden zei Skkky50: Wat gebeurt er nu eigenlijk met Perr Schuurs? Blind en Magallan spelen momenteel centraal, en dan heb je Kip Pierie erbij. Zou een seizoentje aan Fortuna verhuren hem niet goed doen? Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-. Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 3 uur geleden zei Rossi: Ieder zn eigen ding natuurlijk. Uit eigen ervaring (oa portier) vertoef ik liever in Den Haag en Rotterdam. Die mentaliteit ligt mij meer. Dordt is volkomen kut. Heb daar een jaar gezeten voor mijn studie destijds. Ga is ff heel snel je mond spoelen. En gauw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skkky50 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 17 minuten geleden zei Regis: Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-. Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. Ik vind het dom beleid van Ajax, maar goed. Ik ben niet de technisch directeur van de kwartfinalist, dus wie ben ik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 26 minuten geleden zei Skkky50: Ik vind het dom beleid van Ajax, maar goed. Ik ben niet de technisch directeur van de kwartfinalist, dus wie ben ik... Een PSV'ertje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 1 uur geleden zei Regis: Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-. Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. Tuurlijk niet man, Pierie heeft 70 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, die gaat niet meer naar Jong. We hebben helemaal niet veel CV´als De Ligt weggaat dus waar baseer je dat op? Straks heb je dus Blind, Magallan, Pierie, Veltman. Denk dat Schuurs weggaat (verhuur of koop) en dat je dan misschien nog 1 CV erbij krijgt. De vergelijking die veel wordt gemaakt met Schuurs slaat nergens op ook. Die had nog geen duel gespeeld in de Eredivisie, is ook ouder en stelde zowel in de voorbereiding als bij Jong gewoon teleur. Verschil tussen beide is 70 Eredivisieduels, dat kun je toch helemaal niet vergelijken met elkaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Ajax heeft nog steeds een nieuwe CV nodig. Pierie is leuk voor de breedte. Eerder een soort (matig verdedigende) opvolger van Wöber. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 2 uur geleden zei Rossi: 4 uur geleden zei Lazy: Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad? Mooiste stad achter de duinen Welk stadsdeel woon jij? Duinoord.. Jij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Duinoord.. Jij?Redelijk dichtbij, Scheveningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Tuurlijk niet man, Pierie heeft 70 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, die gaat niet meer naar Jong. We hebben helemaal niet veel CV´als De Ligt weggaat dus waar baseer je dat op? Straks heb je dus Blind, Magallan, Pierie, Veltman. Denk dat Schuurs weggaat (verhuur of koop) en dat je dan misschien nog 1 CV erbij krijgt. De vergelijking die veel wordt gemaakt met Schuurs slaat nergens op ook. Die had nog geen duel gespeeld in de Eredivisie, is ook ouder en stelde zowel in de voorbereiding als bij Jong gewoon teleur. Verschil tussen beide is 70 Eredivisieduels, dat kun je toch helemaal niet vergelijken met elkaar? Prima verdediging als je jezelf Europees weer een jaar voor lul wil gaan zetten. Maar goed jij ziet in Pierie een soort combinatie van Maldini, Sergio Ramos en Beckenbauer. Dus laat me graag verassen door onze Friese vriend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Die Pierie is toch pas 18 jaar? Lekker laten ontwikkelen en zien wel wat er van komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 1 uur geleden zei Pino: Die Pierie is toch pas 18 jaar? Lekker laten ontwikkelen en zien wel wat er van komt. Tuurlijk, helemaal voor dat bedrag. Zoals ik al eens eerder aangaf: je doet het nooit goed. Haal je hem niet, doet die de van dijk route en dan is het allemaal ook weer niet goed. Maar ben het wel eens met het feit dat je nog wel met een ander kaliber spelers moet aankomen als je de jong/ de ligt, Ziyech en neres moet vervangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skkky50 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 4 uur geleden zei MrMHB: Een PSV'ertje... Mag toch wel iets vinden van het transferbeleid van Ajax? Vind het gewoon zonde dat na Schuurs nu dus ook Kip Pierie zou moeten wegrotten in Jong Ajax, of hij zou verhuurd moeten worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts