Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Ga jij als Haagse tokkie nou maar niks roepen over andere fans. Leuk voor je, je komt uit Den Haag en bent voor FC Den Haag. Nou nou, je zou je moeten schamen dat je uit die ordinaire kutstad komt, maar je bent nog trots op je eigen tokkiegehalte ook. Moeten jullie niet weer eens ons fanhonk in de fik steken of wat standbeelden vernielen? 

Moet je geen honk aanvallen met 70 man en kinderen neersteken? Ware helden.

Dat standbeeld keur ik ook af, volgens mij al aangegeven.

Enige ordinaire stad in Nederland is Amsterdam. Met Halsema als uithangbord.

14 uur geleden zei Rossi:

Moet je geen honk aanvallen met 70 man en kinderen neersteken? Ware helden.

Dat standbeeld keur ik ook af, volgens mij al aangegeven.

Enige ordinaire stad in Nederland is Amsterdam. Met Halsema als uithangbord.

Even reageren: Ik voel me 100x meer op mijn gemak in Amsterdam dan in Den Haag. De negatieve vibe hangt daar overal in de lucht, het is een beetje Helmond in het groot. Dordrecht is ook zo'n fijne stad!

Even reageren: Ik voel me 100x meer op mijn gemak in Amsterdam dan in Den Haag. De negatieve vibe hangt daar overal in de lucht, het is een beetje Helmond in het groot. Dordrecht is ook zo'n fijne stad!

Ieder zn eigen ding natuurlijk. Uit eigen ervaring (oa portier) vertoef ik liever in Den Haag en Rotterdam. Die mentaliteit ligt mij meer.

Dordt is volkomen kut. Heb daar een jaar gezeten voor mijn studie destijds.

29 minuten geleden zei Lazy:

Zeg hallo. Negatieve vibe in Den Haag...ordinaire kut stad?

Mooiste stad achter de duinen ❤️  

Achter de duinen ja, schuif maar verder richting de zee of het liefste helemaal erin... Wat een kutstad (en geen fatsoenlijk gesorteerde platenzaak daar, wat ook mee speelt natuurlijk!).

6 minuten geleden zei Kavinos:

Geen idee nog wat ik van de tranfer van Kip Pierie Pierie moet vinden. Het is in ieder geval goed dat hij bij ons speelt en niet Feyenoord of PSV wellicht sterker gaat maken in de toekomst. 4 miljoen is een prima, risicoloze transfersom.

Wat gebeurt er nu eigenlijk met Perr Schuurs? Blind en Magallan spelen momenteel centraal, en dan heb je Kip Pierie erbij. Zou een seizoentje aan Fortuna verhuren hem niet goed doen?

8 minuten geleden zei Skkky50:

Wat gebeurt er nu eigenlijk met Perr Schuurs? Blind en Magallan spelen momenteel centraal, en dan heb je Kip Pierie erbij. Zou een seizoentje aan Fortuna verhuren hem niet goed doen?

Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-.   Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. :P gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. 

3 uur geleden zei Rossi:

Ieder zn eigen ding natuurlijk. Uit eigen ervaring (oa portier) vertoef ik liever in Den Haag en Rotterdam. Die mentaliteit ligt mij meer.

Dordt is volkomen kut. Heb daar een jaar gezeten voor mijn studie destijds.

Ga is ff heel snel je mond spoelen. En gauw.

17 minuten geleden zei Regis:

Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-.   Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. :P gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. 

Ik vind het dom beleid van Ajax, maar goed. Ik ben niet de technisch directeur van de kwartfinalist, dus wie ben ik... :P

1 uur geleden zei Regis:

Tuurlijk niet man, Pierie heeft 70 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, die gaat niet meer naar Jong.  We hebben helemaal niet veel CV´als De Ligt weggaat dus waar baseer je dat op? Straks heb je dus Blind, Magallan, Pierie, Veltman. Denk dat Schuurs weggaat (verhuur of koop) en dat je dan misschien nog 1 CV erbij krijgt.

De vergelijking die veel wordt gemaakt met Schuurs slaat nergens op ook. Die had nog geen duel gespeeld in de Eredivisie, is ook ouder en stelde zowel in de voorbereiding als bij Jong gewoon teleur. Verschil tussen beide is 70 Eredivisieduels, dat kun je toch helemaal niet vergelijken met elkaar?

1 uur geleden zei cimbomcu:

Tuurlijk niet man, Pierie heeft 70 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, die gaat niet meer naar Jong.  We hebben helemaal niet veel CV´als De Ligt weggaat dus waar baseer je dat op? Straks heb je dus Blind, Magallan, Pierie, Veltman. Denk dat Schuurs weggaat (verhuur of koop) en dat je dan misschien nog 1 CV erbij krijgt.

De vergelijking die veel wordt gemaakt met Schuurs slaat nergens op ook. Die had nog geen duel gespeeld in de Eredivisie, is ook ouder en stelde zowel in de voorbereiding als bij Jong gewoon teleur. Verschil tussen beide is 70 Eredivisieduels, dat kun je toch helemaal niet vergelijken met elkaar?

Prima verdediging als je jezelf Europees weer een jaar voor lul wil gaan zetten.  Maar goed jij ziet in Pierie een soort combinatie van Maldini, Sergio Ramos en Beckenbauer. Dus laat me graag verassen door onze Friese vriend. 

1 uur geleden zei Pino:

Die Pierie is toch pas 18 jaar? Lekker laten ontwikkelen en zien wel wat er van komt. 

Tuurlijk, helemaal voor dat bedrag. Zoals ik al eens eerder aangaf: je doet het nooit goed. Haal je hem niet, doet die de van dijk route en dan is het allemaal ook weer niet goed. Maar ben het wel eens met het feit dat je nog wel met een ander kaliber spelers moet aankomen als je de jong/ de ligt, Ziyech en neres moet vervangen.