Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

34 minuten geleden zei Barteh:

Nou Spurs en City allebei niet veel indruk en Spurs wel een goede uitgangspositie ook terwijl die op papier toch de mindere ploeg zijn. Als je van Juve wint ligt de weg naar de finale open.

Die beker staat al met 1 oor in onze prijzenkast. 

Dit is zo'n dag waarop je terugdenkt aan die gouden avond in Madrid. Wat deed je die dag? Heeft dat enig effect op het resultaat.....zou het kunnen????  At ik nou Muesli of een boterham? Trok ik nou eerst me linker of me rechterschoen aan...arghhhh bijgeloof!!! ??

Ongeacht het resultaat, laten we hopen op een mooi duel met een aanvallend en goed voetballend Ajax.

7 uur geleden zei Zeus:

Wat een arrogantie. 1-3 morgen. 

Als je het serieus neemt is het heel arrogant inderdaad...

Verwacht echt een ongelofelijke zaadpot vanavond.  Allegri is echt een verschrikkelijke coach en zal alleen maar komen om te verdedigen in eerste instantie.  Verder zullen ze vooral iedereen die bij ons op scherp staat uit de tent lokken... 

12 minuten geleden zei Lazy:

Dit is zo'n dag waarop je terugdenkt aan die gouden avond in Madrid. Wat deed je die dag? Heeft dat enig effect op het resultaat.....zou het kunnen????  At ik nou Muesli of een boterham? Trok ik nou eerst me linker of me rechterschoen aan...arghhhh bijgeloof!!! ??

Ongeacht het resultaat, laten we hopen op een mooi duel met een aanvallend en goed voetballend Ajax.

heb de samenvatting en andere beelden deze week al wel 30x teruggekeken.  

Zo de spanning is al groot. Niet zoals normaal van dat je spanning hebt omdat je moet winnen zoals in de competitie. Want zie deze kwartfinale als bonus. Maar spanning voor hoe onze jongens voor de dag gaan komen. Gezonde kriebels omdat ik veel zin heb in deze CL pot.

10 uur geleden zei Regis:

Verwacht echt een ongelofelijke zaadpot vanavond.  Allegri is echt een verschrikkelijke coach en zal alleen maar komen om te verdedigen in eerste instantie.  Verder zullen ze vooral iedereen die bij ons op scherp staat uit de tent lokken... 

Ik snap niet helemaal waarom Allegri een verschrikkelijke coach is. Ik vind het geen wondercoach, maar tactisch is hij redelijk sterk, hij is zeer goed in het erin slepen van een defensieve organisatie, het is een vrij intelligente en bedachtzame man en hij weet toch ook altijd wel de boel te inspireren en bij elkaar te houden. Ook is Juventus de laatste jaren echt zo defensief niet. In eigen huis spelen ze zelfs, voor Italiaanse begrippen, best offensief. Veel vanuit de controle, maar toch, ze zetten in fases hoog druk en proberen snel de meer aanvallende spelers op de vleugels te vinden. In uitwedstrijden kiezen ze over het algemeen inderdaad voor een wat meer voorzichtige tactiek (zoals tegenwoordig heel veel internationale ploegen doen). Toch zie je vaak genoeg dat ze het spel overnemen of op momenten flink de druk op de defensie van de tegenstander opvoeren.