FlyD Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 14 minuten geleden zei Rogier.: Wel de bedoeling om te kopen zijn de geruchten. Maar heb het gevoel dat je het met Sven nooit gaat weten eigenlijk. Hoe is zijn lange pass @FlyD? Traptechniek is goed, en zijn acties lijken vooral direct en gericht op korte combinaties te zijn, maar kan hij ook iemand diep sturen? Denk dat rondom het stuk drukzetten er misschien ook wat meer structuur nodig is in het team als dat gebeurt. Veelbelovender in ieder geval dan een laissez-faire houding. Lange passes speelt hij nauwelijks, maar hij kan het wel (als hij ruimte krijgt). Inderdaad, zo denk ik ook over het drukzetten, dat komt wel goed. Ik zie eerder problemen in de kwaliteit van zijn aannames en zijn spel onder druk van de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Dit moet een grap zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Maurice Steijn naar Ajax. Dat zou echt een giller zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Hoorde voor de wedstrijd van Twente - Sparta dat speelstijl van Sparta alleen maar lange bal was en janken op de grond, maar onze TD dacht van hey die hebben we nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Steijn! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Maurice fucking Steijn… hou op hoor. Als ze die aanstellen mag die Mislintat per direct op de trein naar Duitsland gezet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Mooie trainer, Ajax kampioen volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 26 minuten geleden zei Stefan.: 😂 Het zou wel hilarisch zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Bel Heitinga maar weer op. Tien keer liever dan Maurice Steijn. Wat een verschrikkelijk nieuwtje zo op de zondagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Soms lees ik voetbalnieuws en dan kan ik niet wachten om MU te openen en te lezen wat jullie ervan vinden. Ik ben niet teleurgesteld. Ik hoop van harte dat dit niet gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 20 minuten geleden zei Lenstra: Soms lees ik voetbalnieuws en dan kan ik niet wachten om MU te openen en te lezen wat jullie ervan vinden. Ik ben niet teleurgesteld. Ik hoop van harte dat dit niet gaat gebeuren. Arezo wel denk ik 😬 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 En Maduro als assistent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Zouden ze bij Ajax dan misschien toch Bosz op het oog gehad hebben? En nu verrast zijn door zijn keuze voor PSV. Het lijkt zo'n noodsprong om nu voor Steijn te gaan. Kan er met mijn verstand echt niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Maurice Steijn naar Ajax. Dat zou echt een giller zijn Ik dacht oprecht dat het een bericht van de Speld was in eerste instantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Oh man. Het is veel te warm om zo hard te lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Positief bekeken, Steijn is wel een resultaattrainer, die het onderste uit de kan weet te halen bij de selectie. Een pragmatische trainer, die gebruikmaakt van wat de pluspunten van de selectie. Zijn stijl bij Sparta is anders dan de speelstijl bij VVV. Bij beide clubs heeft hij ver boven verwachting gepresteerd met in feite matige teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Als we wat Japanners en Nigerianen halen dan zie ik het positief tegemoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 7 goede jaren, 7 slechte jaren. Dit wordt jaar 2 van de slechte jaren. Let's go! Jan van Halst is denk ik in december onze nieuwe hoofdtrainer, of Danny Buijs? Clown Bassie? Wtf man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 En wat is er nou weer misgegaan bij die Knutsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 16 minuten geleden zei AjaciedBart.: Danny Buijs Mogen jullie ons een mooie afkoopsom betalen Al accepteren we ook een betaling in talentvolle spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Mogen jullie ons een mooie afkoopsom betalen Al accepteren we ook een betaling in talentvolle spelers. Sanchez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Gefeliciteerd met jullie nieuwe trainer. Zou die Vito van Crooij meenemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 1 minuut geleden zei AjaciedBart.: Sanchez? Ik heb oprecht meer vertrouwen in Ivo Pinto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 #ForTheFuture Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten