Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Rogier.:

Wel de bedoeling om te kopen zijn de geruchten. Maar heb het gevoel dat je het met Sven nooit gaat weten eigenlijk. 

Hoe is zijn lange pass @FlyD? Traptechniek is goed, en zijn acties lijken vooral direct en gericht op korte combinaties te zijn, maar kan hij ook iemand diep sturen? Denk dat rondom het stuk drukzetten er misschien ook wat meer structuur nodig is in het team als dat gebeurt. Veelbelovender in ieder geval dan een laissez-faire houding.

Lange passes speelt hij nauwelijks, maar hij kan het wel (als hij ruimte krijgt). 

Inderdaad, zo denk ik ook over het drukzetten, dat komt wel goed. Ik zie eerder problemen in de kwaliteit van zijn aannames en zijn spel onder druk van de tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

20 minuten geleden zei Lenstra:

Soms lees ik voetbalnieuws en dan kan ik niet wachten om MU te openen en te lezen wat jullie ervan vinden. Ik ben niet teleurgesteld.  

Ik hoop van harte dat dit niet gaat gebeuren. 

Arezo wel denk ik 😬

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Positief bekeken, Steijn is wel een resultaattrainer, die het onderste uit de kan weet te halen bij de selectie. Een pragmatische trainer, die gebruikmaakt van wat de pluspunten van de selectie. Zijn stijl bij Sparta is anders dan de speelstijl bij VVV. Bij beide clubs heeft hij ver boven verwachting gepresteerd met in feite matige teams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites