Mansveld Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 6 uur geleden zei cimbomcu: Bijna wel ja. Vond PSV ook gewoon matig, geluk met scoreverloop. Konden verdedigen toen ze voor kwamen. Haha. Jullie hadden geluk dat de aansluitingstreffer nog gemaakt werd, PSV had uit moeten lopen naar 0-4/0-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Haha. Jullie hadden geluk dat de aansluitingstreffer nog gemaakt werd, PSV had uit moeten lopen naar 0-4/0-5. Haha 0-5. Dat is het totaal aantal schoten van psv gedurende de gehele wedstrijd. Hebben we ff geluk gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 0-5 is heel gechargeerd natuurlijk, maar met een beetje pech ging die pingel wel door, en stond je met 0-3 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 4 minuten geleden zei joostmakaay: 0-5 is heel gechargeerd natuurlijk, maar met een beetje pech ging die pingel wel door, en stond je met 0-3 achter. Ja dat klopt dan wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 12 minuten geleden zei Gert: Haha 0-5. Dat is het totaal aantal schoten van psv gedurende de gehele wedstrijd. Hebben we ff geluk gehad. 11 minuten geleden zei joostmakaay: 0-5 is heel gechargeerd natuurlijk, maar met een beetje pech ging die pingel wel door, en stond je met 0-3 achter. Mwah, met wat meer scherpte konden ze na de tweede zeker wel uitlopen naar 0-4. Al met al een slechte wedstrijd, resultaat wel leuk voor de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Hoe denken jullie dat het leeft onder de spelers? Zouden zij klaar zijn met Schreuder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 minuut geleden zei Hakai: Hoe denken jullie dat het leeft onder de spelers? Zouden zij klaar zijn met Schreuder? Je hoort weinig tot geen support. Verwacht wel veel ontevredenheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Als ik dan lees in de Televaag dat Schreuder bouwt aan een team en dat ze laten zien dat het beter kan..... Dan vraag ik mij af of de goede man wellicht eens langs moet gaan bij Pearl of zo..... ik zie geen enkele vooruitgang. Nul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Hakai: Hoe denken jullie dat het leeft onder de spelers? Zouden zij klaar zijn met Schreuder? Ik verwacht één en al onrust. 1. Het gehussel van Brobbey en Kudus zullen die jongens niet blij maken, hebben ze beide ook al laten merken. 2. Tadic is super professioneel en zal nooit wat laten merken maar hij heeft dit seizoen al spits, links en rechtsbuiten en op 10 gespeeld. Ben je toch ook een keer klaar mee, gisteren na 1 helft weer gewisseld van kant. Terwijl hij het nog wel aardig deed voor rust met een paar goede acties en voorzetten. 3. Mensen als Klaassen die dan weer 2 wedstrijden basis spelen, dan weer bank, dan weer invallen, dan weer 90 minuten zitten, dan krijgt hij de voorkeur boven Taylor, dan krijgt Kudus weer de voorkeur zoals gisteren. 4. Blind die eerst onschendbaar was, dan weer van de back naar het centrum, dan woensdag op de bank want hij wil Wijndal zien. Dan raakt Wijndal geblesseerd en mag Rensch invallen ipv Blind, die doet dat leuk en vervolgens mag Blind tegen PSV 90 minuten banken. 5. Ocampos compleet afgeschreven nadat je eerst hem wilde kopen en met moeite huren. Valt geen minuut meer in, kan mij voorstellen dat je als ''belangrijke'' aankoop er ook de pest pleuris in hebt dat je zo wordt afgeserveerd. Al met al lijken mij dit allemaal situaties waar bovengenoemde spelers gewoon zat van zijn. Dat hotseknotsebegonia spelersbeleid van Schreuder. 7 november 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Lange tijd geleden dat ik hier wat heb gepost en als dit niet mag dan verwijder ik dit bericht. Ik ben helaas verhinderd voor de wedstrijd van morgen (Vitesse). Iemand interesse om het kaartje over te nemen? Hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur maar gerust een pm bij interesse, gaat trouwens om een kaart in vak 418. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Zou ik ook zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 5 uur geleden zei RFA: Lange tijd geleden dat ik hier wat heb gepost en als dit niet mag dan verwijder ik dit bericht. Ik ben helaas verhinderd voor de wedstrijd van morgen (Vitesse). Iemand interesse om het kaartje over te nemen? Hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur maar gerust een pm bij interesse, gaat trouwens om een kaart in vak 418. 1 kaart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 40 minuten geleden zei cimbomcu: 1 kaart? 1 kaart ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Echt 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 57 minuten geleden zei cimbomcu: 1 kaart? Iedereen die Alvarez afgelopen zondag heeft zien voetballen vroeg zich dit ook af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 6 uur geleden zei RFA: Lange tijd geleden dat ik hier wat heb gepost en als dit niet mag dan verwijder ik dit bericht. Ik ben helaas verhinderd voor de wedstrijd van morgen (Vitesse). Iemand interesse om het kaartje over te nemen? Hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur maar gerust een pm bij interesse, gaat trouwens om een kaart in vak 418. Ik kan helaas niet, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Laatste potje dit jaar in Amsterdam: Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 3 uur geleden zei Thierryvane: Laatste potje dit jaar in Amsterdam: Vitesse. Makkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 2 uur geleden zei Superboeren: Makkie. Voor Vitesse? Of voor Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 4 minuten geleden zei delichris: Voor Vitesse? Of voor Ajax? Nou ik heb een heel stuk van Vitesse gezien tegen Sparta.. Poeh wat hebben die slechte spelers er tussen zitten zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Ferro lijkt niet te spelen en ook Brobbey hoorde ik van dat hij niet start. Had graag die Ferro lucht zien dekken tegen Brobbey (na het zien van die 0-1 van Sparta zaterdag). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Poah, wat een spanning voor vanavond hoor. Hoop wel op wat extra minuten van Conceicao, al was die volgens mij een beetje geblesseerd. Citaat Mohammed Kudus wil het huidige seizoen afmaken bij Ajax. De Ghanees stond in de afgelopen zomer nog op de drempel van een transfer, maar Ajax liet hem toen niet gaan. Nu wil Kudus het seizoen afmaken bij Ajax, al doet hij dat wel het liefst als aanvallende middenvelder. In de zomer wilde Kudus Ajax eigenlijk per se verlaten. De Ghanees voelde aan dat hij geen basisplaats zou krijgen en hij liet zelfs een training schieten omdat hij een transfer kon maken naar Everton. Kudus bleef uiteindelijk en inmiddels heeft hij al veel duels als basisspeler gespeeld. Of hij blij is dat hij gebleven is? 'Ehm, natuurlijk zijn dingen daarna veranderd. Vooral dat ik meer ben gaan spelen', zegt hij in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Ik geloof dat als ik - en dat weten we nooit zeker - die kans had gekregen, dingen ook goed of beter konden gaan. Zo voelde ik het op dat moment ook. Ik wilde iets nieuws proberen. Dat is normaal in het voetbal.' Kudus legt uit dat iedere speler wil spelen en dat wanneer je niet speelt, je altijd verder moet kijken om dat wel te kunnen doen. De vraag is of zijn honger naar een transfer in de afgelopen maanden gestild is. 'Niet per se gestild, want ik ben een speler die zichzelf graag uitdaagt. Dit is mijn derde seizoen hier. We gaan zien wat de toekomst brengt. Het belangrijkste is dat ik gewoon blijf presteren voor het team en de rest zal later op natuurlijke wijze volgen.' Kudus wil seizoen bij Ajax afmaken, liefst op de tien-positie Een vertrek in de winterse transferperiode is in theorie mogelijk, al gaat Kudus er niet vanuit dat hij in januari bij Ajax vertrekt. 'Nee, dat denk ik niet. Dat denk ik niet', aldus de Ghanees, die 'het seizoen bij Ajax absoluut wil afmaken'. 'Ja, absoluut.' Kudus speelt dit seizoen vooral als spits bij Ajax, al mocht hij tegen PSV eens opdraven als nummer 'tien'. Het liefst speelt hij op die positie, al ergert hij zich er niet aan als hij niet op tien staat. 'Niet ergeren, want aan het begin speelde ik helemaal niet. Dan begin ik liever als spits dan op de bank. Het heeft vooral met mijn persoonlijke ontwikkeling te maken. Het is meer dat ik denk dat ik het op mijn eigen positie nog beter kan doen dan als spits. Ergeren is het dus niet, want het team gaat boven iedereen.' Nog iemand die dus tegen Schreuder zijn tactische beslissingen is. Mocht Brobbert niet mee doen zou ik lekker die Lucca in de spits knallen met Kudus en Berghuis er achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 9 minuten geleden zei La Pulga: Poah, wat een spanning voor vanavond hoor. Hoop wel op wat extra minuten van Conceicao, al was die volgens mij een beetje geblesseerd. Nog iemand die dus tegen Schreuder zijn tactische beslissingen is. Mocht Brobbert niet mee doen zou ik lekker die Lucca in de spits knallen met Kudus en Berghuis er achter. ''Niet ergeren, want aan het begin speelde ik helemaal niet. Dan begin ik liever als spits dan op de bank. Het heeft vooral met mijn persoonlijke ontwikkeling te maken. Het is meer dat ik denk dat ik het op mijn eigen positie nog beter kan doen dan als spits. Ergeren is het dus niet, want het team gaat boven iedereen.''' Dit is dus ook wat ik hier echt al eeuwen lang roep/zeg. Liever op anderen positie spelen, dan op de bank zitten. En dat zegt Kudus dus ook. Sterker nog het is zelfs GENOEG voor hem, om heel het seizoen nog minstens bij Ajax af te maken. Ja natuurlijk wil hij liever op 10/CAM maar het is Ajax, Mohammed snapt het en heeft juiste instelling, top speler! Ajax heeft meerdere spelers voor de 10 positie. Laten hopen dat Kudus zijn loyaliteit komende maanden uitbetaald gaat worden met vaker op 10 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Lucca werkte goed als stormram, maar die wil je toch niet een hele wedstrijd zien? Bij hem bekroop me een klein beetje het gevoel van een keeper die in de laatste minuten mee naar voren gaat en voor de verdediging onvoorspelbare dingen doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 4 minuten geleden zei Erwin.: Lucca werkte goed als stormram, maar die wil je toch niet een hele wedstrijd zien? Bij hem bekroop me een klein beetje het gevoel van een keeper die in de laatste minuten mee naar voren gaat en voor de verdediging onvoorspelbare dingen doet. We hebben hem nog niet een hele wedstrijd gezien en ik zie hem in zulke potjes graag de kans krijgen zodat je het zeker kan weten. Moet je trouwens niet met Bergwijn links en Tadic rechts gaan spelen. Dit idee komt alleen omdat het nu met mij goed gaat in FM met Lucca in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten