delichris Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Is de wedstrijd weer stilgelegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Flinke ziekenhuisbal van Sutalo hè. Even huilen in een hoekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 We weten t nu ondertussen wel jongens, Steijn heeft een dochter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Sorry, gaat niet lukken. Lijkt me wel dat dit de laatste wedstrijd van ons einSteijn was toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei delichris: Is de wedstrijd weer stilgelegd? Ja hadden even drinkpauze wegens de extreme hitte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 minuut geleden zei Djurovski: Ja hadden even drinkpauze wegens de extreme hitte Meer bier, meer beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Neem toch aan dat Steijn niet meer in de bus mee terug naar A’dam hoeft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik neem aan dat Steijn vanmiddag zijn koffertjes weer mag inpakken en een enkeltje naar Ibiza krijgt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Nah, dit kan toch gebeuren. Steijn moet blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik denk dat de Amsterdam Arena risico gebied wordt? Neem toch aan dat de bus opgewacht gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Het lijkt inderdaad nergens op, maar Steijn kan er natuurlijk weinig aan doen dat Sutalo er geen ene tering van kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Bergwijn die bij het uitvak staat om uitleg te geven Komt bij interviews al amper uit zijn woorden, dus lijkt me een enorm interessant gesprek daar haha. Ongekend hoor hoe makkelijk die treffers van Utrecht vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei himan: Nah, dit kan toch gebeuren. Steijn moet blijven. Teruggekomen van 2-0 achter naar 2-3 voor, Kwakman ziet aanknopingspunten. Zojuist zei 007mark: Bergwijn die bij het uitvak staat om uitleg te geven Komt bij interviews al amper uit zijn woorden, dus lijkt me een enorm interessant gesprek daar haha. Ongekend hoor hoe makkelijk die treffers van Utrecht vallen. Die gozer waar hij mee stond te praten leek me anders ook een groot licht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei Beppu: Het lijkt inderdaad nergens op, maar Steijn kan er natuurlijk weinig aan doen dat Sutalo er geen ene tering van kan. Jij hebt denk ik Sutalo nog nooit eerder zien spelen. Of wilde je deze reactie uitlokken? Want dan trap ik er wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zojuist zei timpy00: Jij hebt denk ik Sutalo nog nooit eerder zien spelen. Of wilde je deze reactie uitlokken? Want dan trap ik er wel in. Je kan toch niet ontkennen dat hij op zijn zachtst gezegd ongelukkig is gestart bij Ajax, en op zijn normaalst gezegd gewoon heel erg slecht speelt en zelf schuld is aan veel tegengoals? Waar dat dan verder aan ligt kun je over discussiëren, maar ik vind eigenlijk ook dat je een Sutalo in deze vorm niet als steunpilaar kunt gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei timpy00: Jij hebt denk ik Sutalo nog nooit eerder zien spelen. Of wilde je deze reactie uitlokken? Want dan trap ik er wel in. Ik bedoel dat Steijn de schuld krijgt, wat natuurlijk logisch is als eindverantwoordelijke, maar dat het niet mee helpt als er persoonlijke op persoonlijke fout wordt gemaakt waar goals uit komen. En je er in dit geval ook de wedstrijd door verliest. Ik heb hem in het Ajax shirt nog weinig goeds zien doen overigens. Kroatië en Zagreb sla ik wel eens over. 22 oktober 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zojuist zei PJHoutman: Je kan toch niet ontkennen dat hij op zijn zachtst gezegd ongelukkig is gestart bij Ajax, en op zijn normaalst gezegd gewoon heel erg slecht speelt en zelf schuld is aan veel tegengoals? Waar dat dan verder aan ligt kun je over discussiëren, maar ik vind eigenlijk ook dat je een Sutalo in deze vorm niet als steunpilaar kunt gebruiken. Sutalo speelt zeker slecht. Maar als je Sutalo vaker hebt zien spelen kun je toch nier zeggen dat hij er niks van kan. Zijn in mijn ogen twee verschillende dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Jij hebt denk ik Sutalo nog nooit eerder zien spelen. Of wilde je deze reactie uitlokken? Want dan trap ik er wel in. Ik heb Sutalo nu een aantal keer zien spelen en tot dusverre heeft hij eigenlijk nooit aan kunnen tonen waarom Ajax daar 23,5 miljoen voor heeft afgetikt. Het zal deels aan de tactiek liggen dat het slecht staat bij Ajax, maar Sutalo is gewoon bij veel momenten negatief betrokken. Zeker voor de topspeler die hij (zo dachten we allemaal) zou moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Bij Zagreb eerder dit seizoen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigellllll Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik verwacht dat Sutalo er echt nog wel bovenop komt hoor. Mocht er een nieuwe trainer komen en hij wat meer vertrouwen krijgen. Volgende week als Ajax zijnde schade beperkt proberen te houden als je ziet hoeveel kansen PSV creërt (al maken ze die ook niet altijd af) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 VI had laatst een mooi artikel op Pro over Sutalo, over hoe hij vooral door de organisatie van de ploeg in de steek gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Ik bedoel dat Steijn de schuld krijgt, wat natuurlijk logisch is als eindverantwoordelijke, maar dat het niet mee helpt als er persoonlijke op persoonlijke fout wordt gemaakt waar goals uit komen. En je er in dit geval ook de wedstrijd door verliest. Er zijn zoveel redenen waarom het behoorlijk terecht is dat Steijn de schuld krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Poe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: Ik heb Sutalo nu een aantal keer zien spelen en tot dusverre heeft hij eigenlijk nooit aan kunnen tonen waarom Ajax daar 23,5 miljoen voor heeft afgetikt. Het zal deels aan de tactiek liggen dat het slecht staat bij Ajax, maar Sutalo is gewoon bij veel momenten negatief betrokken. Zeker voor de topspeler die hij (zo dachten we allemaal) zou moeten zijn. Ik had specifieker moeten zijn. Bij zagreb en Kroatië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Even uit nieuwsgierigheid... Stel dat, in het onwaarschijnlijke geval, Ajax dit seizoen degradeert. Mag Jong Ajax volgend jaar dan niet in de Keuken Kampioen divisie uitkomen? Zo ja, wordt deze lege plek dan opgevuld door of een andere Jong team of door een club uit de divisie daaronder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten