La Pulga Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 In Louis we trust! Volgende wedstrijd gewoon lekker Mikau spitta samen met Brobbert en Forbs vrije rol. 3 stevige middenvelders er achter en je wint al je andere wedstrijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 Heeft Steijn niet iets op Ibiza, een zaak, een huis of iets dergelijks? Niet dat dat betekent dat je elke keer dat je een dag vrij hebt dat je die kant op moet verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 14 minuten geleden zei Wolf_pd: Heeft Steijn niet iets op Ibiza, een zaak, een huis of iets dergelijks? Niet dat dat betekent dat je elke keer dat je een dag vrij hebt dat je die kant op moet verder. Een huis. Heeft er bij NAC zelfs bijna een wedstrijd door gemist omdat hij zaken moest afronden op Ibiza. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Een huis. Heeft er bij NAC zelfs bijna een wedstrijd door gemist omdat hij zaken moest afronden op Ibiza. ALLEMAAL EEN KRUISJE SLAAN JONGENS 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 15, 2023 Share Gepost October 15, 2023 Mikau weer erg belangrijk voor ze land vandaag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost October 15, 2023 Share Gepost October 15, 2023 De meeste aankopen van Sven heb ik wel vertrouwen maar Akpom is de één waar ik twijfels over heb, dat wil ik allemaal nog wel eens zien. In Mikautadze heb ik eigenlijk echt weinig vertrouwen. Die oogt voor mij zo niet dynamisch, zo statisch en zo jaren 2000 voetballer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 15, 2023 Share Gepost October 15, 2023 Ben even op (een heel klein) onderzoek uitgegaan en dat valt eerlijk gezegd wel mee. Opvallend is juist dat er veel vanuit een loopactie zijn, veel lijken ook vanuit de counter. Die vanaf 1.40 is wel heerlijk trouwens. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 15, 2023 Share Gepost October 15, 2023 5 uur geleden zei La Pulga: Mikau weer erg belangrijk voor ze land vandaag! Valt wel mee toch? Begon zelfs op de bank en een 4-0 is niet zo belangrijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 15, 2023 Share Gepost October 15, 2023 21 minuten geleden zei Chiemel: Valt wel mee toch? Begon zelfs op de bank en een 4-0 is niet zo belangrijk Sorry, was klein grapje. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Sorry, was klein grapje. Kut is dat hè, als een grap niet land. Heb ik ook echt veelste vaak last van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 18 minuten geleden zei Beppu: Kut is dat hè, als een grap niet land. Heb ik ook echt veelste vaak last van. Je grootste grap landt vaak genoeg in je hand anders Bovendien waren sommige voetbalsites ook gewoon positief op die manier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 13 uur geleden zei Hwb: Ben even op (een heel klein) onderzoek uitgegaan en dat valt eerlijk gezegd wel mee. Opvallend is juist dat er veel vanuit een loopactie zijn, veel lijken ook vanuit de counter. Die vanaf 1.40 is wel heerlijk trouwens. Het lastige van dit soort compilatiefilmpjes is natuurlijk wel dat het niet zo heel veel zegt over wat hij in een wedstrijd laat zien, qua voetballend vermogen. Maar als ik dit zo zie, zie ik een vrij complete spits, tweebenig, technisch. Enige wat ik hem niet zie doen hier is koppen. Maar zeker kijkend naar dit filmpje vraag ik me af of we zijn tweelingbroer gehaald hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 1 uur geleden zei Beppu: Kut is dat hè, als een grap niet land. Heb ik ook echt veelste vaak last van. Heb er vaak last van ja, dan wend het wel. Zondag dus de laatste wedstrijd van Steijn? Las dat Van der G(r)aag wel het wilt overnemen. In ieder geval ook kaal en deed het met Jong Ajax toen best redelijk. Krijg er wel beetje Schreuder vibes bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 45 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het lastige van dit soort compilatiefilmpjes is natuurlijk wel dat het niet zo heel veel zegt over wat hij in een wedstrijd laat zien, qua voetballend vermogen. Maar als ik dit zo zie, zie ik een vrij complete spits, tweebenig, technisch. Enige wat ik hem niet zie doen hier is koppen. Maar zeker kijkend naar dit filmpje vraag ik me af of we zijn tweelingbroer gehaald hebben? Even stereotypering. Wellicht dat zijn formaat ook iets te maken heeft met koppen. Buiten dat ik een soort type zie dat meestal niet zo van het koppen is. Ben benieuwd of we deze highlights bij Ajax ook mogen gaan aanschouwen. Al zal hij onder Steijn nooit spits worden want is geen aanspeelpunt door de lucht. 11 minuten geleden zei La Pulga: Zondag dus de laatste wedstrijd van Steijn? Las dat Van der G(r)aag wel het wilt overnemen. In ieder geval ook kaal en deed het met Jong Ajax toen best redelijk. Krijg er wel beetje Schreuder vibes bij. Oh dat had ik nog gemist dat hij dat graag zou willen. Dan vraag ik me wel af waarom zou je wachten tot zondag. Als je dan wint ga je dan ineens Steijn laten zitten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 16 minuten geleden zei timpy00: Even stereotypering. Wellicht dat zijn formaat ook iets te maken heeft met koppen. Buiten dat ik een soort type zie dat meestal niet zo van het koppen is. Ben benieuwd of we deze highlights bij Ajax ook mogen gaan aanschouwen. Al zal hij onder Steijn nooit spits worden want is geen aanspeelpunt door de lucht. Eens hoor. Maar in deze compilatie zie ik toch vooral een veelzijdige spits. Relatief snel, behendig. Tweebenig. Goed schot in de benen. Als ze dit compilatiefilmpje gezien hebben, snap ik wel dat ze onder de indruk waren. Maar goed, tot nu toe zie ik hem vooral veel mis doen in de weinige minuten die die krijgt. 16 minuten geleden zei timpy00: Oh dat had ik nog gemist dat hij dat graag zou willen. Dan vraag ik me wel af waarom zou je wachten tot zondag. Als je dan wint ga je dan ineens Steijn laten zitten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 15 minuten geleden zei Elsjorro1990: Eens hoor. Maar in deze compilatie zie ik toch vooral een veelzijdige spits. Relatief snel, behendig. Tweebenig. Goed schot in de benen. Als ze dit compilatiefilmpje gezien hebben, snap ik wel dat ze onder de indruk waren. Maar goed, tot nu toe zie ik hem vooral veel mis doen in de weinige minuten die die krijgt. Ja ook eens. Ben benieuwd of we hem nog een keer in de spits gaan zien en of hij dan wel indruk maakt. Had zelf in een interview aangegeven dat ook vervelend te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 1 uur geleden zei timpy00: Ja ook eens. Ben benieuwd of we hem nog een keer in de spits gaan zien en of hij dan wel indruk maakt. Had zelf in een interview aangegeven dat ook vervelend te vinden. Ik gok niet van Steijn in elk geval. Vind het onbegrijpelijk dat die lul de behanger weer in Ibiza zit. Het is haast alsof die hoopt dat die ontslagen wordt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 6 uur geleden zei Elsjorro1990: Het lastige van dit soort compilatiefilmpjes is natuurlijk wel dat het niet zo heel veel zegt over wat hij in een wedstrijd laat zien, qua voetballend vermogen. Maar als ik dit zo zie, zie ik een vrij complete spits, tweebenig, technisch. Enige wat ik hem niet zie doen hier is koppen. Maar zeker kijkend naar dit filmpje vraag ik me af of we zijn tweelingbroer gehaald hebben? Daar heb je gelijk in. Maar ik heb bewust gekozen voor een filmpje met al zijn goals ipv een highlights-filmpje. Dat geeft al iets meer info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 Afgelopen jaren altijd oefenduels in deze periode waarbij je jeugdspelers kon zien of een wisselspeler die je dan kon beoordelen. Zou ideaal zijn nu, ook om beeld te krijgen van alle spelers. Maar waar moeten we het mee doen, foto's van de trainer op Ibiza. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 Hoe durven we jongens, we zien het helemaal verkeerd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 20 minuten geleden zei timpy00: Hoe durven we jongens, we zien het helemaal verkeerd. De Telegraaf die een haatcampagne zielig noemt. Ik weet van gekkigheid gewoon niet welke vergelijking, spreekwoord of meme ik daarvoor als reactie moet gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 Los van Steijn zijn tripje naar Ibiza. Maar heeft dit Ajax al goed aan team building gedaan? Is dat in de media geweest onlangs of afgelopen zomer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Los van Steijn zijn tripje naar Ibiza. Maar heeft dit Ajax al goed aan team building gedaan? Is dat in de media geweest onlangs of afgelopen zomer? Niet dat bekend is volgens mij. Iedere interlandbreak krijgt iedereen een week vrij. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AjaciedBart. Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 1 uur geleden zei timpy00: Hoe durven we jongens, we zien het helemaal verkeerd. Moet je voorstellen wat die idioten zouden roepen en schrijven als Mislintat ergens op vakantie zou gaan. Pfoe. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 Dat ze dit aan een kleine Breda bubbel wijten en niet gewoon aan een heleboel Ajax-fans die ontevreden zijn als ze naar de ranglijst kijken. Als mijn team zo liep, zou ik ook niet meteen blij zijn als de trainer met zijn snufferd in de zon zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts