PJHoutman Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Contract Van Hecke loopt in de zomer af, maar Brighton heeft eenzijdige optie tot verlengen en gaat dat zeker doen. Van Hecke heeft aangegeven dat hij niet nog een jaar alleen maar op de bank wil zitten, dus hij wil of verhuurd of vertrekken. Of basis, natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Van de Ven is linksbenig en niet te betalen (gok ik). De Zerbi is fan van Van Hecke, toch? Die zal ook niet zomaar weg mogen. Ja, de voorwaarden moeten goed zijn. Van de Ven is denk ik wel de lastigste van de twee kijkend naar de prijs. Die speelt wekelijks in de basis. Van Hecke zou wellicht kunnen als er niet direct zicht is op basisplek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Vd Ven als back ofzo? Zou zonde zijn voor Hato als je hem nu haalt als cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 (bewerkt) LCV zou je ook helemaal niet moeten willen. Je hebt Bassey nog, Hato als opkomend talent, en Kaplan is ook gewoon linksbenig. Zou een ervaren centrale verdediger halen, gegeven dat Aertssen er ook aankomt. Dat zou voldoende moeten zijn met de spelers die je nu hebt. Rensch (kwaliteit is twijfelachtig) kan ook CV staan. Je zou eigenlijk een type Fonte moeten halen, qua leiderschap en ervaring. Die is echter al 39, dus hij moet wel anders heten 22 juni 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Lees nu toch wel veel de naam van Mavropanos op Twitter. Niet door de media, wel door veel Ajacieden. Geen gekke link natuurlijk met Sven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Die stats uit die tweet laten wel matige korte en medium passes zien. Zou je beelden moeten zien om te kijken hoe dat is (misschien speelt hij veel minder risicoloze passes bv), maar wel iets om in de gaten te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Bassey 2.0 dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 6 uur geleden zei cimbomcu: Vd Ven als back ofzo? Zou zonde zijn voor Hato als je hem nu haalt als cv. Ja, laten we idd al onze hoop op een 17- jarige vestigen.. strak plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 8 uur geleden zei Elsjorro1990: Ja, laten we idd al onze hoop op een 17- jarige vestigen.. strak plan. Als je Vd Ven haalt gaat Hato iig niet spelen voor de komende jaren, waarom zou je dat doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Als je Vd Ven haalt gaat Hato iig niet spelen voor de komende jaren, waarom zou je dat doen? Dat is toch onzin? Hato heeft ondanks de aanwezigheid van Bassey, Blind, Wijndal en Timber toch dit jaar ook minuten gemaakt? Ik vind het vrij amateuristisch om je hoop te vestigen op een 17-jarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat is toch onzin? Hato heeft ondanks de aanwezigheid van Bassey, Blind, Wijndal en Timber toch dit jaar ook minuten gemaakt? Ik vind het vrij amateuristisch om je hoop te vestigen op een 17-jarige. Ik vind Vd Ven erg goed, als die komt wordt het een basisspeler, maar dat vind ik weer onzin omdat ik heel veel vertrouwen heb in Hato als LCV. Hato kan op de back waar die het meest heeft gespeeld afgelopen seizoen maar daar vind ik hem minder goed dan als CV. Dus vind ik het onzinnig om aan Vd Ven 15 miljoen te betalen terwijl je daar al een groot talent hebt staan, daarnaast heb je ook niet alleen Hato maar ook Bassey en Kaplan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 40 minuten geleden zei cimbomcu: Ik vind Vd Ven erg goed, als die komt wordt het een basisspeler, maar dat vind ik weer onzin omdat ik heel veel vertrouwen heb in Hato als LCV. Hato kan op de back waar die het meest heeft gespeeld afgelopen seizoen maar daar vind ik hem minder goed dan als CV. Dus vind ik het onzinnig om aan Vd Ven 15 miljoen te betalen terwijl je daar al een groot talent hebt staan, daarnaast heb je ook niet alleen Hato maar ook Bassey en Kaplan nog. Mooi, nog 2 die er geen kut van kunnen. Al is het bij Kaplan wat voorbarig, die is gewoon geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Timber zo goed als rond met Arsenal, wat vinden we daarvan? Ben bang dat hij Saliba er niet uit gaat spelen en ik kan me niet voorstellen dat ze hem voor rechtsback of linkscentraal gaan halen. Zou het best een opmerkelijke keuze vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Spoiler Sven Mislintat wil de zomer gebruiken om een voormalig Ajacied terug te halen naar de Johan Cruijff ArenA, zo beweert Johan Inan in de AD Voetbalpodcast. De Duitse directeur voetbalzaken sloeg met Branco van den Boomen en Benjamin Tahirovic al tweemaal toe op de transfermarkt, maar lijkt nog lang niet uitgespeeld. Zeker gezien het naderende vertrek van Jurriën Timber, Edson Álvarez en Mohammed Kudus. Volgens Inan staat er het nodige te gebeuren bij Ajax. "In het geval van Timber en Álvarez wordt rekening gehouden met een vertrek", aldus de clubwatcher van het Algemeen Dagblad. "Daarnaast hebben we Kudus nog, die mikt op een droomtransfer. Als Timber dan ook nog weggaat, kan dat er ook toe leiden dat een paar andere jongens denken dat dit het moment is om verder te kijken. Als vier of vijf spelers vertrekken, ben je terug bij af en wordt de kans op een tweede tussenjaar nog groter." Belangrijk voor Mislintat bij het aantrekken van nieuwe spelers is het inachtnemen van de identiteit van de club, weet Inan. "Ondanks dat Mislintat de eerste buitenlandse directeur is, wil hij de eerste maanden wel gaan gebruiken om het DNA van de club te proeven en te ervaren. Hij wil dat bewaken, ook in de selectie. Van den Boomen is niet het beste voorbeeld, maar hij hoopt stiekem wel te kunnen stunten met de komst van een ex-Ajacied. Ook om het clubgehalte in de selectie overeind te houden." Namen waar Inan mogelijk op zou kunnen doelen zijn Ryan Gravenberch, Noussair Mazraoui (beiden Bayern München), Donny van de Beek, Christian Eriksen (beiden Manchester United), Davinson Sánchez (Tottenham Hotspur), Kenny Tete (Fulham), Nicolás Tagliafico (Olympique Lyon), Sergiño Dest (Barcelona) en Noa Lang (Club Brugge) en Julian Rijkhoff (Borussia Dortmund). Timber Inan, die verder niet ingaat op namen, verwacht dat de transfer van Timber snel zijn beslag krijgt. "Er zijn afspraken gemaakt dat hij bij een gelimiteerde transfersom mag vertrekken en Arsenal valt heel erg in de smaak bij hem. Ook omdat hij daar goede kansen heeft om te spelen. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat Arsenal nog twee keer terugkomt. Mislintat weet hoe het werkt, die zal niet te veel dwars gaan liggen na alle afspraken die zijn gemaakt. Dat is leuk, want we hebben bij Arsenal al lang geen Nederlanders gezien." Fabrizio Romano weet vrijdag te melden dat Arsenal momenteel een tweede bod voorbereidt op Timber. De verdediger is voor manager Mikel Arteta 'prioriteit nummer één'. Zodra Timber op persoonlijke voorwaarden helemaal rond is met Arsenal, wordt het tweede Londense bod verwacht op de Amsterdamse burelen. De Oranje-international verlengde vorig jaar tot ieders verbazing zijn contract met een jaar, waardoor hij nu nog tot medio 2025 vastligt bij Ajax. Timber kwam tot dusver tot 121 wedstrijden in de hoofdmacht. Nou speculeren maar. Ik ga voor Donny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Voetbalt Charisteas nog? Dan ga ik voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Van mij mag dat hele rijtje komen (hoewel Dest en Tete niet nodig zijn als Nous komt), maar denk dat er meerdere niet realistisch zijn en andere te duur voor wat ze waard zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Voetbalt Charisteas nog? Dan ga ik voor hem. Of Heiko Westermann? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 51 minuten geleden zei Bogatyr: Lang Wellicht kan hij de club weer heet maken dan, maar ik vermoed dat die niet zo snel komt. Nous zou ik voorstander van zijn. Verver vind ik het lastig om te zeggen die van die gasten echt waarde kan toevoegen. Al zou Tete of Dest als concurrent voor Rensch ook goed zijn als Nous geen optie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Mazzraoui toch totaal niet realistisch?! Geen CL dit jaar hè, ik wil de pret niet bederven.. dat zal wel een niveau aan spelers schelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 2 uur geleden zei Richarð.: Of Heiko Westermann? Die haalt Bosz al naar Psv heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Het blijkt te gaan om Davinson Sánchez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Of Kluivert, Wober, Zeefuik, Dolberg, De Wit, Sinkgraven,.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 Op 23-6-2023 om 09:34 zei Elsjorro1990: Mooi, nog 2 die er geen kut van kunnen. Al is het bij Kaplan wat voorbarig, die is gewoon geblesseerd. Ja en dan haal je Vd Ven, heb je opeens 4 opties op LCV waarvan Kaplan 9 miljoen, Bassey 23, Hato een aanstormend talent en dan nog Vd Ven die ook minstens 15 zal kosten. Nee doe maar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 Hebben jullie het over Mickey v/d Ven? Die moet 2x dat kosten en waarschijnlijk nog wel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten