Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Michaelinho*:

Even los van de resultaten of het spel vind ik Heitinga toch best wel een prima indruk maken langs de lijn. Doet geen gekke dingen en lijkt het allemaal best wel onder controle te hebben.

Zoveel onder controle dat Ajax nul schoten heeft gelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Maar daar kan Heitinga weinig aan doen toch? 

Nou wel eigenlijk.

4 duels Heitinga is er eigenlijk in elk duel in de rust een aanpassing nodig om iets te forceren. 

En nu spelen we kennelijk zonder een linksback 🤨 Taylor in de vrije zone.. lekker veilig balletjes terugspelen..

Nee, niet onder de indruk.

Vind Kudus ook tegenvallen als 10, vind hem vanaf rechts veel meer dreiging hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lazy:

Nou wel eigenlijk.

4 duels Heitinga is er eigenlijk in elk duel in de rust een aanpassing nodig om iets te forceren. 

En nu spelen we kennelijk zonder een linksback 🤨 Taylor in de vrije zone.. lekker veilig balletjes terugspelen..

Nee, niet onder de indruk.

Vind Kudus ook tegenvallen als 10, vind hem vanaf rechts veel meer dreiging hebben.

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Als Heitinga het even niet weet gaat die de tegenstander maar na doen ofzo? Nu 3 achterin met Taylor op LCV en Bergwijn op wingback?

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Mwoah, hij begint weer met Tadic in de punt. Die werkelijk elk duel verliest. Je bent je hele diepgang kwijt. 

Ik ben natuurlijk geen Ajacied. Maar heb altijd een beetje het gevoel dat de lat wel heel erg hoog ligt.

Volgens mij maakt het met deze ploeg niet extreem veel uit hoe je speelt. Er zit gewoon niet heel veel meer (voetbal) in deze ploeg. Goed genoeg om mee te doen voor de titel in de Eredvisie. Meer niet. 

Niet bedoeld als provocatie hoor. Maar dit is hoe ik er naar kijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Schandalig dat deze wordt afgekeurd. Goed voor Ajax uiteraard. Maar belachelijke beslissing. Maakt gewoon een natuurlijk beweging om op de borst aan te nemen. Die armen kunnen er toch niet af jongens..

Hij raakt hem met zijn rechterarm na de aanname op de borst. Natuurlijk wel maar ook gewoon voordeel van dus terecht afgekeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Jeroen.:

Hij raakt hem met zijn rechterarm na de aanname op de borst. Natuurlijk wel maar ook gewoon voordeel van dus terecht afgekeurd.

Ik snap de regel ook wel. Blijf het alleen een lastige regel vinden. Het bestraft namelijk een natuurlijke beweging. Hij is helemaal niet bezig met het controleren van de bal met de arm. Zonder zijn armen zo te gebruiken kan hij namelijk nooit zo bewegen om hem op de borst aan te nemen. 

Dus daar zou best rekening mee gehouden mogen worden. Alleen ik realiseer me ook wel dat iedere scheids dat weer anders zou toepassen. Dus dat is lastig ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites