Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Schuurs erin snap ik wel. Daarin ziet hij waarschijnlijk nogwel toekomst. Labyad lijkt me meer een vriendendienstje en dat is kul.

Gorter zelf ook wel fan van. Moet zeggen dat ik dit jaar nog weinig Jong Ajax live heb zien spelen. Vrijdag niet altijd meer tijd voor. Maar vorig jaar bij GAE was ik alwel fan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei NicoHaak:

Schuurs erin snap ik wel. Daarin ziet hij waarschijnlijk nogwel toekomst. Labyad lijkt me meer een vriendendienstje en dat is kul.

Gorter zelf ook wel fan van. Moet zeggen dat ik dit jaar nog weinig Jong Ajax live heb zien spelen. Vrijdag niet altijd meer tijd voor. Maar vorig jaar bij GAE was ik alwel fan.

Is er nog niet hoor. Vorige week tegen Volendam was hij dramatisch, dus gister moet lekker voor hem zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Thierryvane:

Is er nog niet hoor. Vorige week tegen Volendam was hij dramatisch, dus gister moet lekker voor hem zijn geweest.

ja, zijn optreden tegen Volendam liet veel te wensen over. Aan de andere kant. André stond ook niet bekend als een betrouwbare doelman in Jong Ajax als ik mij niet vergis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Lazy:

Vond dat ze nog rijkelijk laat speelden op de zondag. Gezien het feit dat ze woensdag in Istanbul spelen had ik eerder de Zaterdag avond verwacht. Anyhoo, prima zege. Jammer alleen dat Ten Hag weinig rouleert en weer de usual suspects eruit haalt en erin zet. Je stond na een uur spelen met 3-0 voor. Gooi dan lekker Taylor en Rensch erin ipv Labyad.

Wel jammer dat Kudus er ook weer langere tijd eruit ligt. Begint toch een beetje een hoofdpijndossier te worden die jongen. Zonde, want voetballen kan die wel.

Ik zie ook liever talenten als Taylor en Rensch ipv Labyad, maar ik vermoed dat hij Labyad nog eens wat wedstrijdritme wilde geven. Rensch en Taylor hebben de laatste tijd nog wat (volledige) wedstrijden gespeeld in Jong.

@E2E: Onana zit er in de jeugd bij Barca en bij Jong Ajax regelmatig eens naast inderdaad. Had nooit verwacht dat hij zo'n goede keeper zou worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

@E2E: Onana zit er in de jeugd bij Barca en bij Jong Ajax regelmatig eens naast inderdaad. Had nooit verwacht dat hij zo'n goede keeper zou worden. 

Om nog maar te zwijgen over het debuut van Onana in Ajax 1 tegen Willem 2. Dat was ook niet meteen geweldig. Dus wat dat betreft is hem na deze pot afschrijven veel te snel. Volgens mij deed hij het verder namelijk best aardig. Maar voorlopig is er erg weinig reden om onze grijze samoerai niet op te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luuk de Jong? Grapje toch?

Haller is exact hetzelfde type en net iets beter. In scoren dan, niet eens altijd in meevoetballen.

Dat gelul over een pinchitter ook. Hoge ballen op Haller gaat ook vaak zat mis. Als je met Haller start, kan je beter een snelle of behendige spits met een lekker schotje halen. En als je zo nodig een lange lul in wil brengen, start je maar eens met Neres/Daramy - Tadic - Antony en breng je Haller in het laatste halfuurtje.

Brobbey zou nog oké zijn, Luuk de Jong vooral heel matig en een tikkeltje triest. Laat hem lekker naar PSV, Club Brugge of Anderlecht ofzo gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Lazy:

Bleh weer een 1845 wedstrijd. Tweede keer al dit seizoen. 

@Karlo > Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Klaassen, Berghuis; Neres, Haller en Tadic.

Als dit gebeurt, in ieder geval blij dat Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres spelen. Maar voor mijn part gaan we zo spelen;

Onana; Rensch, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Taylor, Labyad; Neres, Danilo, Daramy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Karlo:

Als dit gebeurt, in ieder geval blij dat Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres spelen. Maar voor mijn part gaan we zo spelen;

Onana; Rensch, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Taylor, Labyad; Neres, Danilo, Daramy.

Ook al zijn we al door, er staat nog steeds een paar miljoen op het spel en Europese coëfficiënten. Beide kunnen we goed gebruiken. I.c.m. ontwikkeling samenspel lijkt het me goed gewoon het beste team neer te zetten, en enkele reserves in te passen. Maar om het hele team om te gooien, lijkt me onverstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Ook al zijn we al door, er staat nog steeds een paar miljoen op het spel en Europese coëfficiënten. Beide kunnen we goed gebruiken. I.c.m. ontwikkeling samenspel lijkt het me goed gewoon het beste team neer te zetten, en enkele reserves in te passen. Maar om het hele team om te gooien, lijkt me onverstandig.

Plus als je vandaag wint ben je zeker van de poule winst, wat weer een ietwat betere loting op kan leveren.... al zijn er ook genoeg poules met 2 beestachtige ploegen (City & PSG, Liverpool & Atletico, Inter & Real Madrid, Chelsea & Juventus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rogier.:

Je kunt nog altijd vijf keer wisselen + wat Lazy zegt, je bent misschien niet eens echt in het voordeel als je 1e eindigt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites