Thierryvane Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Gorter was weer zeer sterk bezig gisteren bij Jong. Fan van die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Schuurs erin snap ik wel. Daarin ziet hij waarschijnlijk nogwel toekomst. Labyad lijkt me meer een vriendendienstje en dat is kul. Gorter zelf ook wel fan van. Moet zeggen dat ik dit jaar nog weinig Jong Ajax live heb zien spelen. Vrijdag niet altijd meer tijd voor. Maar vorig jaar bij GAE was ik alwel fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Ik dacht eigenlijk dat Schuurs al weg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Dat verbaast me want hij had nog een geniale assist op tadic bij die 5-0 tegen Psv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 2 uur geleden zei NicoHaak: Schuurs erin snap ik wel. Daarin ziet hij waarschijnlijk nogwel toekomst. Labyad lijkt me meer een vriendendienstje en dat is kul. Gorter zelf ook wel fan van. Moet zeggen dat ik dit jaar nog weinig Jong Ajax live heb zien spelen. Vrijdag niet altijd meer tijd voor. Maar vorig jaar bij GAE was ik alwel fan. Is er nog niet hoor. Vorige week tegen Volendam was hij dramatisch, dus gister moet lekker voor hem zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 18 minuten geleden zei Thierryvane: Is er nog niet hoor. Vorige week tegen Volendam was hij dramatisch, dus gister moet lekker voor hem zijn geweest. ja, zijn optreden tegen Volendam liet veel te wensen over. Aan de andere kant. André stond ook niet bekend als een betrouwbare doelman in Jong Ajax als ik mij niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Klopt en volgens mij was dat de eerste pot dat hij door het ijs zakte. Heb onze Pasveer ook een verschrikkelijke pot zien keepen uit bij Sporting en die heeft enorme ervaring. Dus kan iedereen overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 20 uur geleden zei Lazy: Vond dat ze nog rijkelijk laat speelden op de zondag. Gezien het feit dat ze woensdag in Istanbul spelen had ik eerder de Zaterdag avond verwacht. Anyhoo, prima zege. Jammer alleen dat Ten Hag weinig rouleert en weer de usual suspects eruit haalt en erin zet. Je stond na een uur spelen met 3-0 voor. Gooi dan lekker Taylor en Rensch erin ipv Labyad. Wel jammer dat Kudus er ook weer langere tijd eruit ligt. Begint toch een beetje een hoofdpijndossier te worden die jongen. Zonde, want voetballen kan die wel. Ik zie ook liever talenten als Taylor en Rensch ipv Labyad, maar ik vermoed dat hij Labyad nog eens wat wedstrijdritme wilde geven. Rensch en Taylor hebben de laatste tijd nog wat (volledige) wedstrijden gespeeld in Jong. @E2E: Onana zit er in de jeugd bij Barca en bij Jong Ajax regelmatig eens naast inderdaad. Had nooit verwacht dat hij zo'n goede keeper zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 1 uur geleden zei FlyD: @E2E: Onana zit er in de jeugd bij Barca en bij Jong Ajax regelmatig eens naast inderdaad. Had nooit verwacht dat hij zo'n goede keeper zou worden. Om nog maar te zwijgen over het debuut van Onana in Ajax 1 tegen Willem 2. Dat was ook niet meteen geweldig. Dus wat dat betreft is hem na deze pot afschrijven veel te snel. Volgens mij deed hij het verder namelijk best aardig. Maar voorlopig is er erg weinig reden om onze grijze samoerai niet op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 4 uur geleden zei NicoHaak: Dat verbaast me want hij had nog een geniale assist op tadic bij die 5-0 tegen Psv Je denkt toch niet dat ik ook maar iets onthouden heb van het einde van die wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Grappig hoe de media werkt, die Van Hooijdonk doet een suggestie en een week later doet de media alsof Ajax daadwerkelijk interesse heeft. Makkelijk de krantjes vullen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Ik lees inderdaad ook verschillende berichten over Luuk. Maareh, we hebben toch al een lange spits die goed kan koppen en qua meevoetballen niet geweldig is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Luuk de Jong? Grapje toch? Haller is exact hetzelfde type en net iets beter. In scoren dan, niet eens altijd in meevoetballen. Dat gelul over een pinchitter ook. Hoge ballen op Haller gaat ook vaak zat mis. Als je met Haller start, kan je beter een snelle of behendige spits met een lekker schotje halen. En als je zo nodig een lange lul in wil brengen, start je maar eens met Neres/Daramy - Tadic - Antony en breng je Haller in het laatste halfuurtje. Brobbey zou nog oké zijn, Luuk de Jong vooral heel matig en een tikkeltje triest. Laat hem lekker naar PSV, Club Brugge of Anderlecht ofzo gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Sluit ik mij bij aan..... Luuk de Jong naar Ajax. Ik moet er niet aan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Luuk de Jong in de spits met het linkerbeen van Blind? Dat wordt beter dan Angelino hoor. Maar nee, laten we toch hopen dat dat hem niet gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 7 uur geleden zei Thierryvane: Gorter was weer zeer sterk bezig gisteren bij Jong. Fan van die jongen. Waan van de dag. Vrijdag tegen Volendam ging er nogal wat mis achterin met de communicatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 16 uur geleden zei 007mark: Waan van de dag. Vrijdag tegen Volendam ging er nogal wat mis achterin met de communicatie. Klopt, dat zei ik ook in mijn volgende post. Tweede helft tegen Volendam was hij gelukkig wel goed. #MATCHDAY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Hoop wel dat Ten Hag eindelijk eens écht gaat rouleren en dat Onana gaat keepen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Bleh weer een 1845 wedstrijd. Tweede keer al dit seizoen. @Karlo > Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Klaassen, Berghuis; Neres, Haller en Tadic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 21 minuten geleden zei Lazy: Bleh weer een 1845 wedstrijd. Tweede keer al dit seizoen. @Karlo > Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Klaassen, Berghuis; Neres, Haller en Tadic. Als dit gebeurt, in ieder geval blij dat Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres spelen. Maar voor mijn part gaan we zo spelen; Onana; Rensch, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Taylor, Labyad; Neres, Danilo, Daramy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Ik zou ook spelers sparen, zondag wacht alweer de topper tegen Sparta... Wel om kwart over 12, kut tijd altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 7 minuten geleden zei Karlo: Als dit gebeurt, in ieder geval blij dat Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres spelen. Maar voor mijn part gaan we zo spelen; Onana; Rensch, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Taylor, Labyad; Neres, Danilo, Daramy. Ook al zijn we al door, er staat nog steeds een paar miljoen op het spel en Europese coëfficiënten. Beide kunnen we goed gebruiken. I.c.m. ontwikkeling samenspel lijkt het me goed gewoon het beste team neer te zetten, en enkele reserves in te passen. Maar om het hele team om te gooien, lijkt me onverstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Prima opstelling op het ontbreken van Anthony na. Maargoed die kun je altijd nog brengen natuurlijk. Maar verstandig om wat jongens vd bank minuten te laten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 3 minuten geleden zei Rogier.: Ook al zijn we al door, er staat nog steeds een paar miljoen op het spel en Europese coëfficiënten. Beide kunnen we goed gebruiken. I.c.m. ontwikkeling samenspel lijkt het me goed gewoon het beste team neer te zetten, en enkele reserves in te passen. Maar om het hele team om te gooien, lijkt me onverstandig. Plus als je vandaag wint ben je zeker van de poule winst, wat weer een ietwat betere loting op kan leveren.... al zijn er ook genoeg poules met 2 beestachtige ploegen (City & PSG, Liverpool & Atletico, Inter & Real Madrid, Chelsea & Juventus). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 16 minuten geleden zei Rogier.: Ook al zijn we al door, er staat nog steeds een paar miljoen op het spel en Europese coëfficiënten. Beide kunnen we goed gebruiken. I.c.m. ontwikkeling samenspel lijkt het me goed gewoon het beste team neer te zetten, en enkele reserves in te passen. Maar om het hele team om te gooien, lijkt me onverstandig. Je kunt nog altijd vijf keer wisselen + wat Lazy zegt, je bent misschien niet eens echt in het voordeel als je 1e eindigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten