cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Hey boys, Ik ga morgen wederom naar de mooiste club van allemaal. Ditmaal met een vriend die NIET voor Ajax is. Ik ben de hoofdkoper en heb beide tickets in de app. Die vriend van mij is niet voor Ajax, moet hij dan ook de app downloaden, verifiëren en dat soort ongein? Of kan ik dat op een of andere manier doen? Hoe deden jullie dit? @Regis. @Thierryvane of anderen? Wat een kut gedoe was het hé BTW, met die online tickets! Heb wel een uur in de rij gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Antony assistje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Opstelling Ajax: Pasveer, Mazraoui, Timber, Martínez, Tagliafico; Klaassen, Blind, Gravenberch; Berghuis, Haller, Tadic. Wissels Ajax: Stekelenburg, Gorter, Álvarez, Neres, Danilo, Rensch, Ekkelenkamp, Taylor, Jensen, Magallán, Baas, Martha. Opstelling PSV: Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; Sangaré, Götze, Van Ginkel; Madueke, Zahavi, Gakpo Wissels PSV: Teze, Viergever, Pröpper, Mauro J.R., Bruma, Obispo, Oppegard, Mvogo, Van Lare, Fofana, Vertessen. Beide teams met hun basisteam (van de beschikbare fitte spelers). Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Klaassen weer vreselijk slecht, zeg. Toch vreemd dat zoveel mensen dat niet zien. Hard werken en af en toe in de zestien komen kan een hoop verbloemen voor het klootjesvolk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 (bewerkt) Nico teringhond. Laat je ploeg weer eens in de steek mongool 7 augustus 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 6 minuten geleden zei Socrates: Klaassen weer vreselijk slecht, zeg. Toch vreemd dat zoveel mensen dat niet zien. Hard werken en af en toe in de zestien komen kan een hoop verbloemen voor het klootjesvolk. 'Kan een goal maken'. Zojuist zei Regis: Nico teringhond. Laat je ploeg weer eens in de steek mongool Die wilt graag weg, of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Laten we hopen dat we hem kunnen slijten zeg. Echt wat een gek. Is buiten de 0-2 ook gewoon niets aan de hand en dan doe je dit. Wedstrijd weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Idiote actie zeg. Beetje vuur is heerlijk, maar dit is debiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 minuut geleden zei Regis: Laten we hopen dat we hem kunnen slijten zeg. Echt wat een gek. Is buiten de 0-2 ook gewoon niets aan de hand en dan doe je dit. Wedstrijd weg. En wie is dan je linksback? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 minuut geleden zei Socrates: En wie is dan je linksback? Malacia of Wijndal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 2 minuten geleden zei Regis: Laten we hopen dat we hem kunnen slijten zeg. Echt wat een gek. Is buiten de 0-2 ook gewoon niets aan de hand en dan doe je dit. Wedstrijd weg. Bijzondere is dat hij er zo vaak mee is weggekomen in de voorgaande seizoenen. Mooi dat kuipers optreedt. Zonde van de pot wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 2 minuten geleden zei Socrates: En wie is dan je linksback? Daley Blind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Fantasy: Malacia of Wijndal Volgens mij gaat Wijndal veel te veel moeten kosten. Malacia lijkt mij wat onrealistisch. En vind ik ook (nog) niet beter of ook maar gelijkwaardig aan Tagliafico. @Kyrill Dat moet je niet willen. Schildpad. 7 augustus 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik zou gewoon Wijndal halen, ja. 1-jarig contract nog maar. Raiola heeft zoveel macht bij AZ met allemaal talenten met korte contracten. Lekker druk uitoefenen op die vervelende honkballers daar. Verder best tevreden met wat Ajax liet zien. Echt wonderbaarlijk dat je hier achter staat. Weinig te vrezen van PSV. Laat het qua spel maar een beetje een voorbode zijn voor dit seizoen iig. Zit nog voldoende rek in, maar de contouren zijn positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Volgens mij gaat Wijndal veel te veel moeten kosten. Malacia lijkt mij wat onrealistisch. En vind ik ook (nog) niet beter of ook maar gelijkwaardig aan Tagliafico. @Kyrill Dat moet je niet willen. Schildpad. Wat zal Wijndal moeten kosten? Miljoentje of 12 maximaal? Malacia nog maar 1 jaar contract ook toch, of verwar ik die nu met een andere Feyenoorder. Maar dat zijn de enige twee die in NL - heel misschien - in de buurt komen qua niveau. Anders moet je toch naar het buitenland gaan kijken en Ajax kennende krijg je er dan een andere temperamentvolle Zuid-Amerikaan voor terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Volgens mij gaat Wijndal veel te veel moeten kosten. Malacia lijkt mij wat onrealistisch. En vind ik ook (nog) niet beter of ook maar gelijkwaardig aan Tagliafico. @Kyrill Dat moet je niet willen. Schildpad. True maatje true. Maar je hebt niet veel andere opties... Of je koopt /huurt nieuwe of je gaat met Rensch of Mazraoui meer keuzes heb je niet echt ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Willems is transfervrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Daley Blind Lijkt me interessant. Blind vs Madueke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Lijkt me interessant. Blind vs Madueke. Tja nu tegen nico ook 2x gescoord en nico rood... Zoals in andere post al zei erna, nieuw iemand halen of Rensch of Mazraoui... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Vind zo'n goal afkeuren op 2 mm buitenspel wel echt enorm storend. Ik snap dat het de regel is, maar goed. Ik zie in ieder geval een leuk voetballend Ajax. Nu al leuker om naar te kijk dan naar vorig seizoen. Alleen Haller, tja wat een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 11 minuten geleden zei Fantasy: Wat zal Wijndal moeten kosten? Miljoentje of 12 maximaal? Malacia nog maar 1 jaar contract ook toch, of verwar ik die nu met een andere Feyenoorder. Geertruida, inderdaad. Malacia ligt vast tot 2024. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 wedstrijd Berghuis bij Ajax en meteen al een domme rode kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Tagliafico liet vandaag zien waarom er geen topclub voor hem gekomen is. Martinez speelt ook nog niet zijn beste wedstrijd trouwens. Haller (opnieuw) heel zwak en Ajax speelt weer veel te veel op voorzetten. Zet Danilo er maar in, dan kunnen we direct zien of hij ooit meer kan worden dan een leuke eredivisiespits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Als je Blind op het middenveld zet, krijg je dus die omschakeling terug zoals bij die 2e goal van PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Onnodig en vrij bizar dat je hier zo verliest. Geeft de verhoudingen op het veld niet bepaald weer. De pijp leek na een uur wel leeg. Blij dat we van Evert ten Apel af zijn iig. Verder pakken wij de titel en beker dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten