Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hey boys,

Ik ga morgen wederom naar de mooiste club van allemaal. Ditmaal met een vriend die NIET voor Ajax is. Ik ben de hoofdkoper en heb beide tickets in de app. Die vriend van mij is niet voor Ajax, moet hij dan ook de app downloaden, verifiëren en dat soort ongein? Of kan ik dat op een of andere manier doen? Hoe deden jullie dit? @Regis@Thierryvane of anderen? 

Wat een kut gedoe was het hé BTW, met die online tickets! Heb wel een uur in de rij gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

Opstelling Ajax:

Pasveer, Mazraoui, Timber, Martínez, Tagliafico; Klaassen, Blind, Gravenberch; Berghuis, Haller, Tadic.

Wissels Ajax:

Stekelenburg, Gorter, Álvarez, Neres, Danilo, Rensch, Ekkelenkamp, Taylor, Jensen, Magallán, Baas, Martha.

Opstelling PSV:

Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; Sangaré, Götze, Van Ginkel; Madueke, Zahavi, Gakpo

Wissels PSV:

Teze, Viergever, Pröpper, Mauro J.R., Bruma, Obispo, Oppegard, Mvogo, Van Lare, Fofana, Vertessen.

Beide teams met hun basisteam (van de beschikbare fitte spelers). Ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Socrates:

Klaassen weer vreselijk slecht, zeg. Toch vreemd dat zoveel mensen dat niet zien. Hard werken en af en toe in de zestien komen kan een hoop verbloemen voor het klootjesvolk.

'Kan een goal maken'.

Zojuist zei Regis:

Nico teringhond. Laat je ploeg weer eens in de steek mongool

Die wilt graag weg, of wat? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Laten we hopen dat we hem kunnen slijten zeg. Echt wat een gek. Is buiten de 0-2 ook gewoon niets aan de hand en dan doe je dit. Wedstrijd weg. 

Bijzondere is dat hij er zo vaak mee is weggekomen in de voorgaande seizoenen. Mooi dat kuipers optreedt. Zonde van de pot wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou gewoon Wijndal halen, ja. 1-jarig contract nog maar. Raiola heeft zoveel macht bij AZ met allemaal talenten met korte contracten. Lekker druk uitoefenen op die vervelende honkballers daar.

Verder best tevreden met wat Ajax liet zien. Echt wonderbaarlijk dat je hier achter staat. Weinig te vrezen van PSV. Laat het qua spel maar een beetje een voorbode zijn voor dit seizoen iig. Zit nog voldoende rek in, maar de contouren zijn positief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Volgens mij gaat Wijndal veel te veel moeten kosten. Malacia lijkt mij wat onrealistisch. En vind ik ook (nog) niet beter of ook maar gelijkwaardig aan Tagliafico.

@Kyrill Dat moet je niet willen. Schildpad.

Wat zal Wijndal moeten kosten? Miljoentje of 12 maximaal? Malacia nog maar 1 jaar contract ook toch, of verwar ik die nu met een andere Feyenoorder. 

Maar dat zijn de enige twee die in NL - heel misschien - in de buurt komen qua niveau. Anders moet je toch naar het buitenland gaan kijken en Ajax kennende krijg je er dan een andere temperamentvolle Zuid-Amerikaan voor terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Volgens mij gaat Wijndal veel te veel moeten kosten. Malacia lijkt mij wat onrealistisch. En vind ik ook (nog) niet beter of ook maar gelijkwaardig aan Tagliafico.

@Kyrill Dat moet je niet willen. Schildpad.

True maatje true. Maar je hebt niet veel andere opties... Of je koopt /huurt nieuwe of je gaat met Rensch of Mazraoui meer keuzes heb je niet echt ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tagliafico liet vandaag zien waarom er geen topclub voor hem gekomen is. Martinez speelt ook nog niet zijn beste wedstrijd trouwens. Haller (opnieuw) heel zwak en Ajax speelt weer veel te veel op voorzetten. Zet Danilo er maar in, dan kunnen we direct zien of hij ooit meer kan worden dan een leuke eredivisiespits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites