Pino Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Nieuwe bureaubladachtergrond hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Prachtige foto, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Kaartverkoop voor de kwartfinales start op 1 april mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 55 minuten geleden zei 007mark: Kaartverkoop voor de kwartfinales start op 1 april mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Wat een heerlijke foto inderdaad zeg. Het schema de komende 2 maanden: Wedstrijdschema: Zondag 10 maart Ajax – Fortuna SittardWoensdag 13 maart PEC Zwolle - AjaxZondag 17 maart AZ – AjaxDonderdag 21 maart Nederland – Wit-RuslandZondag 24 maart Nederland - DuitslandZondag 31 maart Ajax – PSVWoensdag 03 april FC Emmen - AjaxZaterdag 6 april Willem II – Ajax09 of 10 april Champions League kwartfinalesZondag 14 april Ajax – Excelsior16 of 17 april Champions League kwartfinalesZondag 21 april FC Groningen – AjaxWoensdag 24 april Ajax – VitesseZondag 28 april De Graafschap – Ajax30 april of 1 mei Champions League halve finalesZondag 5 mei Bekerfinale: Willem II - Ajax7 of 8 mei Champions League halve finalesZondag 12 mei Ajax – FC UtrechtZaterdag 1 juni Champions League finale Wat een belachelijk schema zeg, de tering. Mocht je Roma bijvoorbeeld loten en daadwerkelijk doorgaan naar de halve finales (kleine kans, maar never say never), heb je gewoon tot het einde van de competitie om de 3/4 dagen een wedstrijd Dit betekent wel echt dat Ajax de komende 3 wedstrijden voor de interlandbreak moet winnen, en daarna PSV thuis ook, want je gaat daar gegarandeerd punten verspelen, ook al zijn het niet de moeilijkste wedstrijden. Anders kan je het kampioenschap wel vergeten eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Hoezo belachelijk? Lijkt me een vrij normaal schema als je in drie competies mee doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 (bewerkt) AS Roma loten we niet hoor. En 31 maart bijvoorbeeld kunnen we prima met Jong spelen. @Hwb @Kokkie iemand die even een goede lijn kan trekken? 7 maart 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 4 uur geleden zei Rogier.: Wat een heerlijke foto inderdaad zeg. Het schema de komende 2 maanden: Wedstrijdschema: Zondag 10 maart Ajax – Fortuna SittardWoensdag 13 maart PEC Zwolle - AjaxZondag 17 maart AZ – AjaxDonderdag 21 maart Nederland – Wit-RuslandZondag 24 maart Nederland - DuitslandZondag 31 maart Ajax – PSVWoensdag 03 april FC Emmen - AjaxZaterdag 6 april Willem II – Ajax09 of 10 april Champions League kwartfinalesZondag 14 april Ajax – Excelsior16 of 17 april Champions League kwartfinalesZondag 21 april FC Groningen – AjaxWoensdag 24 april Ajax – VitesseZondag 28 april De Graafschap – Ajax30 april of 1 mei Champions League halve finalesZondag 5 mei Bekerfinale: Willem II - Ajax7 of 8 mei Champions League halve finalesZondag 12 mei Ajax – FC UtrechtZaterdag 1 juni Champions League finale Wat een belachelijk schema zeg, de tering. Mocht je Roma bijvoorbeeld loten en daadwerkelijk doorgaan naar de halve finales (kleine kans, maar never say never), heb je gewoon tot het einde van de competitie om de 3/4 dagen een wedstrijd Dit betekent wel echt dat Ajax de komende 3 wedstrijden voor de interlandbreak moet winnen, en daarna PSV thuis ook, want je gaat daar gegarandeerd punten verspelen, ook al zijn het niet de moeilijkste wedstrijden. Anders kan je het kampioenschap wel vergeten eigenlijk. Fijn fijn paar dagen voor Groningen CL spelen. 3 punten alvast bijgeschreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Een maand tussen de laatste wedstrijd en de finale... Misschien dan toch maar play-offs overwegen om een beetje ritme te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 8 uur geleden zei Dysproz: Hoezo belachelijk? Lijkt me een vrij normaal schema als je in drie competies mee doet. Er zitten nu twee midweekse speelrondes tussen de midweekse CL-speelronden in. Dat is voor Nederlandse begrippen ongekend, ook in het voorjaar is het niet zo. Maargoed, na PSV krijg je wel echt een reeks wedstrijden die je in principe geen problemen op zouden moeten leveren (alleen uit bij Groningen en thuis tegen Vitesse wil ik nog wel eens zien), maar de rest zou een redelijk gemakkelijke winst moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Heerlijk dit man. Treble alvast maat bijschrijven in de boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Volgende ronde United, halve finale Tottenham en in de finale City verslaan. Engelse clubs liggen ons wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Spurs of porto heeft hier wel de voorkeur ja. Al ben ik bang dat Kane wel raad weet met de kansjes van dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Gewoon united loten man die kunnen we pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 6 minuten geleden zei Pino: Gewoon united loten man die kunnen we pakken. Ja dat ging in de EL-finale ook goed toen inderdaad Nee maar Man Utd wel goed begonnen onder Solksjaer, maar gaan komende weken wel weer instorten denk ik. Dus maken jullie een goede kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 United, Porto of Spurs denk ik de meest gunstige tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Eerlijk gezegd zou ik Porto geen fijne tegenstander vinden... Liever United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Kwartfinale Schalke, halve finale Lyon en finale United... ff revanche nemen o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Je hebt 3000+ berichten maar ik heb geen idee wie je bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 8 minuten geleden zei Pino: Je hebt 3000+ berichten maar ik heb geen idee wie je bent. Ik zie dat je weer je best doet om mensen die buiten de FM-gedeelten willen posten te verwelkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Ik zie dat je weer je best doet om mensen die buiten de FM-gedeelten willen posten te verwelkomen? Stel je niet zo aan kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterhs Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Op naar de treble Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 1 uur geleden zei Pino: Je hebt 3000+ berichten maar ik heb geen idee wie je bent. Bedankt voor het warme welkom. Hoop dat het in Sesamstraat er net zo aan toe gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Het is wel weer genieten geblazen de laatste tijd met die persoonlijke vetes, heerlijk. Kom maar door met die ruzies en scheldpartijen. Altijd goed leesvoer. Al zal Pino me wel niet kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten