Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

19 minuten geleden zei Regis:

Zit een beetje die zitting van PEC te volgen. Stel kleine kinderen zijn het ook he. Laat ze zaterdag maar komen en dat we ze met dubbele cijfers terug sturen naar de keuken kampioen divisie. 

Gereageerd als een echte Ajaxied. Zonder schaamte die arrogantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEC Zwolle is van een koude kermis thuisgekomen. De club had een arbitragezaak aangespannen tegen de KNVB vanwege het verplaatste duel met Ajax, maar de arbitragecommissie van de voetbalbond acht zichzelf niet bevoegd de zaak aan te nemen.

"We gaan over geschillen tussen leden en de KNVB is geen lid. Hierbij moet deze zaak vandaag stranden", liet de commissie weten. Voor PEC rest nu een gang naar de civiele rechter, mocht de club uit Zwolle dat willen.

Dat wisten ze dan toch voor de zitting al, zou je denken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Beppu:

Dit ging over Jo geloof ik?

Leuk deze :-D

Anyway, wat vinden jullie dan van de zogenaamde bobo's die ook de bekerwedstrijd boycotten morgen in De Kuip omdat fans niet meemogen. Kan daar echt alleen maar om lachen. Enkel om een wit voetje te halen bij de achterban, nu het weer wat meer in het nieuws is. Had dan de afgelopen 10 jaar ook lekker niet naar Rotterdam gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar niks van vind. Of ze die pot nou in de Kuip zitten te kijken of in de bestuurskamer van Ajax, het is me om het even. Ze veranderen op die manier niks aan de situatie en dat probleem oplossen lijkt me belangrijker dan een wit voetje halen bij de supporters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat mannen als Ziyech en Tadic vandaag in een wedstrijd waar je al weet dat Feyenoord weer een goed strijdplan heeft wel thuisgeven. Dan moet je met de kwaliteit die we hebben op papier dit toch klaren.  Maar gezien de vorige wedstrijd hoe wij toen speelden en hoe Feyenoord speelde past vooraf wel terughoudendheid.

Wel al wedstrijdzenuwen. Gaat een lange dag worden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei 007mark:

Leuk deze :-D

Anyway, wat vinden jullie dan van de zogenaamde bobo's die ook de bekerwedstrijd boycotten morgen in De Kuip omdat fans niet meemogen. Kan daar echt alleen maar om lachen. Enkel om een wit voetje te halen bij de achterban, nu het weer wat meer in het nieuws is. Had dan de afgelopen 10 jaar ook lekker niet naar Rotterdam gekomen.

Moeten ze zelf weten. Lekker keer in je huispakkie een wedstrijd bekijken heeft ook zo zijn charmes.

Maar die uitsupporters gaan er niet meer komen he? Dat heeft ADO wel duidelijk gemaakt ( of zijn supporters althans). De eerste de beste wedstrijd dat de uitsupporters weer mogen komen, zal er wel weer chaos ontstaan tussen de supporters en dan is het weer gebeurd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites