Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

9 minuten geleden zei cimbomcu:

Dan heb ik toch liever Pierie. Juist bij een Ranieri bij een ploeg als Fulham hoef je voetballend iig niks te doen. Dat moet juist wel als die bij Ajax zit straks.

Ik vraag mij af of die goedkoop is, voor een leuk prijsje is die wel welkom maar daar ben ik bang voor.

Ik denk idd niet dat die voor minder dan 5 miljoen gaat komen. Ik vind het lastig hoor. Zon Pierie is natuurlijk een leuke voetballer, maar er zijn wel voorbeelden te over van dat soort spelers die het een stapje hogerop niet kunnen bolwerken. Fosu mensah begon degelijk maar lijkt wat terug te zakken. De vraag is dan natuurlijk: was die beginperiode een uitschieter en is dit huidige zijn niveau, of zijn er andere zaken waardoor hij niet presteerd. Ik zie te weinig van hem om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen. Zefde idee als jou: voor een zacht prijsje kun je een gokje wagen. 

28 minuten geleden zei cimbomcu:

Juist bij een Ranieri bij een ploeg als Fulham hoef je voetballend iig niks te doen. Dat moet juist wel als die bij Ajax zit straks.

Daar zit al een wezenlijk verschil in met Ajax? Degradatievoetbal in Engeland hoef je inderdaad voetballend weinig te kunnen. Beuken, sleuren en goede stamina. Dan kan je hem toch ook niet beoordelen op zijn voetballende kwaliteiten?

Daarbij komt zo'n jongen bij Ajax "thuis", komt in een bovenliggende partij i.p.v. een partij die achter de bal aan moet lopen en is er denk ik een veel betere begeleiding voor jongens van zijn leeftijd.

1 uur geleden zei Kavinos:

Daar zit al een wezenlijk verschil in met Ajax? Degradatievoetbal in Engeland hoef je inderdaad voetballend weinig te kunnen. Beuken, sleuren en goede stamina. Dan kan je hem toch ook niet beoordelen op zijn voetballende kwaliteiten?

Daarbij komt zo'n jongen bij Ajax "thuis", komt in een bovenliggende partij i.p.v. een partij die achter de bal aan moet lopen en is er denk ik een veel betere begeleiding voor jongens van zijn leeftijd.

Nee maar ik ken de speler Mensah wel, die heeft die kwaliteiten niet. En ik bedoel te zeggen, als hij het dan van zijn verdedigende kwaliteiten moet hebben. En hij daarmee niet bij Fulham in de basis komt waar ze niks verwachten van hem aan de bal, behalve dat hij goed verdedigt vind ik dat best vreemd.

Daarnaast heeft hij maar 9 keer in de competitie gespeeld, waarvan allemaal als rechtsback (wat die al helemaal niet kan overigens). En dan willen wij hem halen als cv als opvolger van het grootste verdedigende talent van europa.

@Isco22

Ik ben erg gecharmeerd van Pierie, dan pak je hier 1 moment. Maar zeer talentvol en speelt een prima 2de seizoenshelft.

Edited by cimbomcu

Je kent hem zelfs @cimbomcu , doe hem eens de groeten! 

Pieri staat wat mij betreft wel boven Doan qua interessante speler, maar of Pieri nu de gewenste speler is om de Ligt om te vangen. Wat maakt hem zo goed dan? Hij valt mij nooit op als ik Heerenveen kijk als ik eerlijk ben. Pieri is op dit moment niet beter dan Fosu gok ik. Daarbij heeft Fosu in de Premier League gevoetbald en is hij zelfs international geweest. Dat weegt ook mee.