Regis Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Ongekend toch ons Frenkie. Morgen Barcelona maar even bellen of er toch niet 860 miljoen van kunnen maken..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Hij bedoelde Nigel de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 12 minuten geleden zei 007mark: Hij bedoelde Nigel de Jong. Nee Bob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Dit ging over Jo geloof ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Zit een beetje die zitting van PEC te volgen. Stel kleine kinderen zijn het ook he. Laat ze zaterdag maar komen en dat we ze met dubbele cijfers terug sturen naar de keuken kampioen divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Ach man en wie ben jij dan wel helemaal joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 19 minuten geleden zei Regis: Zit een beetje die zitting van PEC te volgen. Stel kleine kinderen zijn het ook he. Laat ze zaterdag maar komen en dat we ze met dubbele cijfers terug sturen naar de keuken kampioen divisie. Gereageerd als een echte Ajaxied. Zonder schaamte die arrogantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 PEC Zwolle is van een koude kermis thuisgekomen. De club had een arbitragezaak aangespannen tegen de KNVB vanwege het verplaatste duel met Ajax, maar de arbitragecommissie van de voetbalbond acht zichzelf niet bevoegd de zaak aan te nemen. "We gaan over geschillen tussen leden en de KNVB is geen lid. Hierbij moet deze zaak vandaag stranden", liet de commissie weten. Voor PEC rest nu een gang naar de civiele rechter, mocht de club uit Zwolle dat willen. Dat wisten ze dan toch voor de zitting al, zou je denken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Hahahahhahaha wat een clownesk gebeuren allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Jurist van PEC is daarnaartoe gestapt. Ongelofelijke kneus ben je dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 23 uur geleden zei Beppu: Dit ging over Jo geloof ik? Leuk deze Anyway, wat vinden jullie dan van de zogenaamde bobo's die ook de bekerwedstrijd boycotten morgen in De Kuip omdat fans niet meemogen. Kan daar echt alleen maar om lachen. Enkel om een wit voetje te halen bij de achterban, nu het weer wat meer in het nieuws is. Had dan de afgelopen 10 jaar ook lekker niet naar Rotterdam gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar niks van vind. Of ze die pot nou in de Kuip zitten te kijken of in de bestuurskamer van Ajax, het is me om het even. Ze veranderen op die manier niks aan de situatie en dat probleem oplossen lijkt me belangrijker dan een wit voetje halen bij de supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Ik vind het prima. De supporters vroegen er om en niks mis mee om solidair te zijn met je achterban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Whatever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Heel veel zin in vanavond. We gonna fuck them!!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Dat dachten we die beruchte zondag ook. Ik verwacht een beter Ajax, maar Feyenoord heeft die wedstrijd ook in het achterhoofd. Daarbij afgelopen zondag goed resultaat behaald tegen PSV. Zal niet gemakkelijk worden, als we al gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Hoop dat mannen als Ziyech en Tadic vandaag in een wedstrijd waar je al weet dat Feyenoord weer een goed strijdplan heeft wel thuisgeven. Dan moet je met de kwaliteit die we hebben op papier dit toch klaren. Maar gezien de vorige wedstrijd hoe wij toen speelden en hoe Feyenoord speelde past vooraf wel terughoudendheid. Wel al wedstrijdzenuwen. Gaat een lange dag worden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 13 uur geleden zei Pinolero: Gereageerd als een echte Ajaxied. Zonder schaamte die arrogantie Ajacied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 14 uur geleden zei 007mark: Leuk deze Anyway, wat vinden jullie dan van de zogenaamde bobo's die ook de bekerwedstrijd boycotten morgen in De Kuip omdat fans niet meemogen. Kan daar echt alleen maar om lachen. Enkel om een wit voetje te halen bij de achterban, nu het weer wat meer in het nieuws is. Had dan de afgelopen 10 jaar ook lekker niet naar Rotterdam gekomen. Moeten ze zelf weten. Lekker keer in je huispakkie een wedstrijd bekijken heeft ook zo zijn charmes. Maar die uitsupporters gaan er niet meer komen he? Dat heeft ADO wel duidelijk gemaakt ( of zijn supporters althans). De eerste de beste wedstrijd dat de uitsupporters weer mogen komen, zal er wel weer chaos ontstaan tussen de supporters en dan is het weer gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Wat wordt het vanavond? 1-4 ofzo,dat Feyenoord is toch 3x niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Als het geen dubbele cijfers word is het een vrij matige avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 20 minuten geleden zei Chiemel: Wat wordt het vanavond? 1-4 ofzo,dat Feyenoord is toch 3x niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 39 minuten geleden zei Pinolero: Heerlijk zo'n provinciaal die weer eens hapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Rustig maar @Regis . We weten dat je wat te compenseren hebt en daarom altijd op zoek bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 2 minuten geleden zei Regis: Heerlijk zo'n provinciaal die weer eens hapt. Ik meen me te herinneren dat ik ooit goed heb gegokt waar jij vandaan komt. Provincialer wordt het dus natuurlijk niet hé . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten