Spring naar bijdragen

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei JanVertonghen':

Vind overigens een ding wel erg jammer hè. Je kan twaalf wisselspelers selecteren, maar Ajax heeft er acht. Waarom zet je daar niet wat jeugdspelers neer? Lekker toch om zulke jongens vandaag eventueel even mee te laten doen. Is toch een boost voor die gasten.

109967.jpg

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2379

• Chiemel

1907

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

Beseffen jullie ook wel eens dat we een heel bijzonder elftal hebben op dit moment? Je moet echt kampioen worden dit jaar, en ik hoop vandaag op wat geluk in de loting.  Met Onana, De Ligt en De Jong heb je 3 wereldsterren straks over een paar jaar.  Daarnaast heb je met Ziyech iemand die misschien dat ook kan halen al schat ik die nu nog in op subtop. Spelers als Mazraoui, Nico, Neres, Vd Beek kunnen allemaal subtop Europa halen denk ik. Dan heb je met Tadic en Blind 2 spelers die ervaren zijn en een redelijk succesvolle carriere in de PL. Alleen twijfels in de spitspositie. Ik ben een liefhebber van Dolberg, maar gisteren vond ik wel pijnlijk. Ik hoop zo dat hij zijn oude vorm gaat herpakken, maar begin met de week meer te twijfelen. Ik vertrouw op hem iig, sowieso tot de zomer kans geven. 

Schijnt dat die Traore wel een goede is, gescout en ''gekocht'' op zijn 15de al. Mocht toen niet naar Ajax, dus heeft Ajax hem tot zijn 18de bij Cape Town gestald.  Gaat ook meer naar Amerika.  Verder lijkt Magallan wel zeker en komt vandaag het bericht van Lainez (maar weet niet of dat op waarheid berust)

De Ligt vandaag Goldenboy gewonnen, terecht dacht ik zo.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Het is wel weer tekenend voor de UEFA dat real de op papier makkelijkste tegenstander krijgt he? 

Maar goed, ik ben niet ontevreden. Er zijn wat ploegen die heel wat beter in vorm zijn dan real die je had kunnen loten. Dus in dat opzicht is dit prima. 

Ik schat Schalke nu wel lager in dan Ajax. Lyon, Roma en Porto verschillen ook niet veel van Ajax vind ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites