Magikarp Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 (bewerkt) 12 minuten geleden zei JanVertonghen': Vind overigens een ding wel erg jammer hè. Je kan twaalf wisselspelers selecteren, maar Ajax heeft er acht. Waarom zet je daar niet wat jeugdspelers neer? Lekker toch om zulke jongens vandaag eventueel even mee te laten doen. Is toch een boost voor die gasten. 16 december 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Slapen. Laat maar. Als Daley ze er zo al in gaat schieten hebben we alles wel gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Kut, heb maar 6-0 voorspeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Beseffen jullie ook wel eens dat we een heel bijzonder elftal hebben op dit moment? Je moet echt kampioen worden dit jaar, en ik hoop vandaag op wat geluk in de loting. Met Onana, De Ligt en De Jong heb je 3 wereldsterren straks over een paar jaar. Daarnaast heb je met Ziyech iemand die misschien dat ook kan halen al schat ik die nu nog in op subtop. Spelers als Mazraoui, Nico, Neres, Vd Beek kunnen allemaal subtop Europa halen denk ik. Dan heb je met Tadic en Blind 2 spelers die ervaren zijn en een redelijk succesvolle carriere in de PL. Alleen twijfels in de spitspositie. Ik ben een liefhebber van Dolberg, maar gisteren vond ik wel pijnlijk. Ik hoop zo dat hij zijn oude vorm gaat herpakken, maar begin met de week meer te twijfelen. Ik vertrouw op hem iig, sowieso tot de zomer kans geven. Schijnt dat die Traore wel een goede is, gescout en ''gekocht'' op zijn 15de al. Mocht toen niet naar Ajax, dus heeft Ajax hem tot zijn 18de bij Cape Town gestald. Gaat ook meer naar Amerika. Verder lijkt Magallan wel zeker en komt vandaag het bericht van Lainez (maar weet niet of dat op waarheid berust) De Ligt vandaag Goldenboy gewonnen, terecht dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Ja, als je kijkt naar de (potentiële) marktwaardes ook... Moet je eens vergelijken met PSV, zit echt een heel groot gat tussen. Zat gisteren ook echt uit te kijken naar de pot en tijdens de pot te genieten, goed spel en prachtgoals gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Ja dit elftal heel erg koesteren. Wat een genot. En voor volgend seizoen hopen dat door onze prestaties in Europa er mooie spelers willen komen. Las van die Mexicaan. Klinkt niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Nu De Ligt de Golden Boy award heeft gewonnen mag ie ook wel voor de Mbappe-prijs verkocht worden, 180 miljoen was het toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 (bewerkt) Ajax - Real dus. Laten we ze terugpakken voor enkele jaren terug, het is mogelijk. 17 december 2018 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 FC Uefa. waardeloze loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Eitje man. Porto, Dortmund of Real moest het worden. Real moet eerst eens uit deze dramatische vorm zien te komen, ben benieuwd of dat ze gaat lukken. Kan je echt prima hebben hoor. Enige nadeel is dat ze het sterkst zijn op de counter, maar daar verzint Erik wel wat op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Er is VAR vanaf de volgende ronde toch? Dat heb je in ieder geval wel nodig tegen Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Thuis 1-0 winnen. Uit 2-1 ? En dan AS Roma, omdat het kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Het is wel weer tekenend voor de UEFA dat real de op papier makkelijkste tegenstander krijgt he? Maar goed, ik ben niet ontevreden. Er zijn wat ploegen die heel wat beter in vorm zijn dan real die je had kunnen loten. Dus in dat opzicht is dit prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Van tevoren had ik ook al Real in mijn hoofd, met het idee dat gaan misschien wel backfiren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Het is wel weer tekenend voor de UEFA dat real de op papier makkelijkste tegenstander krijgt he? Maar goed, ik ben niet ontevreden. Er zijn wat ploegen die heel wat beter in vorm zijn dan real die je had kunnen loten. Dus in dat opzicht is dit prima. Ik schat Schalke nu wel lager in dan Ajax. Lyon, Roma en Porto verschillen ook niet veel van Ajax vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 30 minuten geleden zei Chiemel: Ik schat Schalke nu wel lager in dan Ajax. Lyon, Roma en Porto verschillen ook niet veel van Ajax vind ik. Hij zegt ook op papier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Wat zou Real Madrid balen van de loting. Die liggen er straks uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 52 minuten geleden zei Pino: Hij zegt ook op papier. En dat betekent? Mijn papier zegt namelijk dat Lyon wisselvallig speelt en 3e staat in Frankrijk, As Roma nummer 6 in Italië is en Schalke nummer 13 in Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 Ik vind Lyon qua kwaliteit en talent in de ploeg nog wel iets rijker. AS Roma is gewoon een heel volwassen ploeg en Porto nog weer een maatje groter dan Benfica. In principe denk ik dat enkel Schalke zwakker zou zijn dan Ajax. Maar je zou uiteraard altijd kunnen stunten, boven jezelf uitstijgen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 Verschrikkelijke opstelling, maar mag tegen Roda alsnog geen problemen opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 (bewerkt) Jammer dat ze niet er 100% voor gaan om die verlenging te voorkomen. Laag tempo, weinig creativiteit, weinig inzet. 19 december 2018 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 (bewerkt) Welke scout heeft ooit bedacht dat die Kristensen een goed idee was? Kunnen we die zijn contract per direct ontbinden 19 december 2018 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 We zijn weer in de provincie beland hoor. Donkere spelers uitfluiten. Wanneer gaat de KNVB hier eens harder tegen optreden? Rookpotje en je hebt 10.000 euro boete.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 Bij Onana bedoel je? Dat is echt niet omdat hij donker is hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten