Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Bondscoach Ronald Koeman ziet Bergwijn na zijn transfer niet meer als optie voor Oranje: "Het is duidelijk dat niet de sportieve ambitie de boventoon voert."

Maar Gini roepen we wel op omdat 'ie wat ouder is. Helder.

Ik probeer het positief te zien dat Koeman ervan geleerd heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Thierryvane:

Bondscoach Ronald Koeman ziet Bergwijn na zijn transfer niet meer als optie voor Oranje: "Het is duidelijk dat niet de sportieve ambitie de boventoon voert."

Ik weet niet of z’n argument; ‘Saudi Arabië was de enige plek waar hij nog heen kon’ werkelijk zo is. 

Wel prima dat Koeman er nu zo in staat tov de zandbak. Opbokken met zulke gasten. Trouwens, wat gaat hij doen als Depay daar tekent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik weet niet of z’n argument; ‘Saudi Arabië was de enige plek waar hij nog heen kon’ werkelijk zo is. 

Wel prima dat Koeman er nu zo in staat tov de zandbak. Opbokken met zulke gasten. Trouwens, wat gaat hij doen als Depay daar tekent?

Dan bedenkt hij natuurlijk weer een excuus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Koeman houdt er een bijzondere moraal op na. Gini kan je wel oproepen als hij Saudi speelt, Bergwijn niet. Laat ik voorop stellen dat ik blij ben dat we Bergwijn niet meer hoeven te zien. Maar vreemd is het wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vitesse88:

Dat roept Wijnaldum ook graag, hij 'kon nergens anders heen'. Hij kon naar genoeg clubs, maar hij wilde niet inleveren. Dat is wat anders. Maargoed, laat meteen zien wat voor een mentaliteit zo een Wijnaldum heeft. Het ligt altijd ergens anders aan. Hij kon niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Magikarp:

Dat roept Wijnaldum ook graag, hij 'kon nergens anders heen'. Hij kon naar genoeg clubs, maar hij wilde niet inleveren. Dat is wat anders. Maargoed, laat meteen zien wat voor een mentaliteit zo een Wijnaldum heeft. Het ligt altijd ergens anders aan. Hij kon niet anders.

Hij heeft naar verluidt nog wel getwijfeld over België.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vitesse88:

Daar zat ik ook aan te denken. Misschien denkt hij hiermee Depay te kunnen sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Wijnaldum: vertrekt naar midden-oosten
  • Koeman: deur is altijd open voor Wijnaldum
  • Maatsen in media: Jammer dat Koeman mij niet heeft opgebeld waarom ik niet bij de selectie zit
  • Koeman in media: Jammer dat Maatsen mij niet heeft gebeld ipv media
  • Bergwijn: vertrekt naar midden-oosten
  • Koeman in media: Deur is dicht voor Bergwijn
  • Bergwijn: jammer dat Koeman mij niet heeft gebeld ipv media

Oh Come On Jim Carrey GIF - Find & Share on GIPHY

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Prima woorden van Bergwijn wel hoor. Ook meteen het meest intellectuele wat ik uit zijn mond heb horen komen. 

Eens. Ergens zegt hij ook weinig geks hier. Maar dit: 'sta duizend procent achter mijn keuze'. Ja dat begrijp ik wel als ze 27 mil overmaken :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Bergwijn. Zet hem maar op zijn plek, die rooie teringlul. En zijn zoon kan ook voor geen ene kut keepen!

Iets meer respect voor de allerbeste Barcelona trainer die wij ooit hebben gehad is wel op zijn plaats ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites