La Pulga Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Kenneth Taylor zou ik wel terecht vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Alsnog Maatsen meenemen? Kan volgens mij ook wel op 6 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Als er niks met Koopmeiners aan de hand is heb je toch geen extra middenvelder meer nodig? Schouten, Koopmeiners, Reijnders, Veerman, Simons, Wijnaldum Elke positie dubbel bezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 2 minuten geleden zei PJHoutman: Als er niks met Koopmeiners aan de hand is heb je toch geen extra middenvelder meer nodig? Schouten, Koopmeiners, Reijnders, Veerman, Simons, Wijnaldum Elke positie dubbel bezet. Waarom zou je 25 man oproepen terwijl je er 26 mag oproepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 1 minuut geleden zei Arezo: Waarom zou je 25 man oproepen terwijl je er 26 mag oproepen? Weet niet, vraag het eens aan onze bondscoach? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 12 minuten geleden zei Bogatyr: Jullie zullen het in ieder geval zonder Frenkie moeten doen. Mis je niet. Overhypete voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni We beginnen maar eens met Timber, daarna zou ik Stengs oproepen. Weet niet zo goed of die VM kan spelen, misschien iets te aanvallend. Maar gewoon Veerman, Schouten en Reijnders zijn zeker zeer goed dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Timber en Stengs zijn de enige fitte middenvelders die in 2024 een interland hebben gespeeld en nog niet opgeroepen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni (bewerkt) Als ik Koeman hoor denk ik aan Ian Maatsen erbij.. Quinten is het sowieso niet zegt hij 10 juni bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Het gaat Nekketh worden. Q niet fit. Die verziekte met zijn jankmuil de hele sfeer en we vliegen et alsnog uit in de poulefase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni (bewerkt) 19 minuten geleden zei Arezo: Waarom zou je 25 man oproepen terwijl je er 26 mag oproepen? Ik zeg dat je geen middenvelder moet oproepen. Heb t er nergens over dat je niemand moet oproepen. 10 juni bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Guus Til jongens. Je las het hier voor het eerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Aangezien Koeman nog in 2012 ofzo is blijven hangen, sluit in Jonathan de Guzman nog niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Pablo Rosario Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 6 minuten geleden zei 007mark: Aangezien Koeman nog in 2012 ofzo is blijven hangen, sluit in Jonathan de Guzman nog niet uit. Wat te denken van Jordy Clasie?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 13 minuten geleden zei Thierryvane: Guus Til jongens. Je las het hier voor het eerst. Jammer, ik wilde net komen om te roepen dat het gewoon het kampioensmiddenveld wordt op het EK: Schouten, Veerman, Til. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Zou Maatsen het meest logisch vinden. Het is nog zoekend met die linkerkant in aanvallend opzicht, Maatsen geeft je precies de optie die je daar mist (als voorbeeld de bal die Van de Ven verkeerd aannam en een overtreding moest begaan op puntje zestienmeter). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Had Asensio niet een Nederlandse moeder? Meen ik ergens gelezen te hebben een paar jaar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 19 minuten geleden zei Thierryvane: Guus Til jongens. Je las het hier voor het eerst. Hopelijk ook voor het laatst. Heeft Liam Kelly zich al laten naturaliseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Zojuist zei Rogier.: Zou Maatsen het meest logisch vinden. Het is nog zoekend met die linkerkant in aanvallend opzicht, Maatsen geeft je precies de optie die je daar mist (als voorbeeld de bal die Van de Ven verkeerd aannam en een overtreding moest begaan op puntje zestienmeter). Dat gaat Koeman nooit doen, als ie nu Maatsen selecteert en dan gelijk opstelt dan bewijst ie zijn eigen ongelijk. Dat zou ik persoonlijk sterk vinden, maar daar vind ik Koeman niet het type voor. Die roept nu nog liever Thomas Bruns op dan Ian Maatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Teun gaat het EK ook mislopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Kenneth Taylor uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 3 minuten geleden zei Chiemel: Kenneth Taylor uiteraard Dan neem ik mijn post over 'leuke selectie' etc. van vorige pagina wel direct weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 24 minuten geleden zei Kelvin: Dat gaat Koeman nooit doen, als ie nu Maatsen selecteert en dan gelijk opstelt dan bewijst ie zijn eigen ongelijk. Dat zou ik persoonlijk sterk vinden, maar daar vind ik Koeman niet het type voor. Die roept nu nog liever Thomas Bruns op dan Ian Maatsen Hij hoeft niet te starten natuurlijk, maar inbrengen tegen een Oostenrijk om iets te forceren het laatste half uur kan geen kwaad. Zal overigens iemand moeten zijn die nog topfit is door een trip vanuit de club of een lang seizoen, want een periode van vakantie van 2 weken is natuurlijk geen goede basis. Al zou zo’n jongen natuurlijk louter invallen, die fitheid heb je nog wel nu. Davy Klaassen, you heard it here first. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Geen Frenkie is wel kut zeg maar het middenveld speelde wel prima vanavond. Frimpong toch wel weer een goede invalbeurt; kan me niet voorstellen dat Koeman 100% voor Denzel kiest.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten