Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Als er niks met Koopmeiners aan de hand is heb je toch geen extra middenvelder meer nodig?

Schouten, Koopmeiners,

Reijnders, Veerman,

Simons, Wijnaldum

Elke positie dubbel bezet. 

Waarom zou je 25 man oproepen terwijl je er 26 mag oproepen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We beginnen maar eens met Timber, daarna zou ik Stengs oproepen. Weet niet zo goed of die VM kan spelen, misschien iets te aanvallend. Maar gewoon Veerman, Schouten en Reijnders zijn zeker zeer goed dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Arezo:

Waarom zou je 25 man oproepen terwijl je er 26 mag oproepen?

Ik zeg dat je geen middenvelder moet oproepen. Heb t er nergens over dat je niemand moet oproepen.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Thierryvane:

Guus Til jongens. Je las het hier voor het eerst.

Jammer, ik wilde net komen om te roepen dat het gewoon het kampioensmiddenveld wordt op het EK: Schouten, Veerman, Til.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou Maatsen het meest logisch vinden. Het is nog zoekend met die linkerkant in aanvallend opzicht, Maatsen geeft je precies de optie die je daar mist (als voorbeeld de bal die Van de Ven verkeerd aannam en een overtreding moest begaan op puntje zestienmeter).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Zou Maatsen het meest logisch vinden. Het is nog zoekend met die linkerkant in aanvallend opzicht, Maatsen geeft je precies de optie die je daar mist (als voorbeeld de bal die Van de Ven verkeerd aannam en een overtreding moest begaan op puntje zestienmeter).

Dat gaat Koeman nooit doen, als ie nu Maatsen selecteert en dan gelijk opstelt dan bewijst ie zijn eigen ongelijk. Dat zou ik persoonlijk sterk vinden, maar daar vind ik Koeman niet het type voor. Die roept nu nog liever Thomas Bruns op dan Ian Maatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Kelvin:

Dat gaat Koeman nooit doen, als ie nu Maatsen selecteert en dan gelijk opstelt dan bewijst ie zijn eigen ongelijk. Dat zou ik persoonlijk sterk vinden, maar daar vind ik Koeman niet het type voor. Die roept nu nog liever Thomas Bruns op dan Ian Maatsen

Hij hoeft niet te starten natuurlijk, maar inbrengen tegen een Oostenrijk om iets te forceren het laatste half uur kan geen kwaad. 

Zal overigens iemand moeten zijn die nog topfit is door een trip vanuit de club of een lang seizoen, want een periode van vakantie van 2 weken is natuurlijk geen goede basis. Al zou zo’n jongen natuurlijk louter invallen, die fitheid heb je nog wel nu.

Davy Klaassen, you heard it here first.

Link naar opmerking
Deel via andere websites