Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Polen, Oostenrijk en Frankrijk. 3/4 teams gaan door, als je dan nog 4e wordt, ben je gewoon slecht, en heb je imo niks op het EK te zoeken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 24 minuten geleden zei Kyrill: Polen, Oostenrijk en Frankrijk. 3/4 teams gaan door, als je dan nog 4e wordt, ben je gewoon slecht, en heb je imo niks op het EK te zoeken... Los van dat je in mijn optiek aan dit soort open deuren weinig hebt is het ook nog eens niet geheel juist: de vier beste nummers drie (van de zes poules) gaan door. Dat blijft veel te veel voor een toernooi als dit, maar daar heeft de UEFA natuurlijk maling aan. Als we maar veel wedstrijdjes hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 8 uur geleden zei Geppiej: Wat doe je dan tijdens zo'n wedstrijd? Epibreren. In dit geval rekentoetsen nakijken, registreren en analyseren en daarna een beetje FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 8 uur geleden zei Urbeto: Los van dat je in mijn optiek aan dit soort open deuren weinig hebt is het ook nog eens niet geheel juist: de vier beste nummers drie (van de zes poules) gaan door. Dat blijft veel te veel voor een toernooi als dit, maar daar heeft de UEFA natuurlijk maling aan. Als we maar veel wedstrijdjes hebben! Dat zei ik. 2/6 maar niet dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Vind dit wel de meest uitgelezen poule voor Nederland om in te choken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 2 uur geleden zei MetalMichael: Epibreren. In dit geval rekentoetsen nakijken, registreren en analyseren en daarna een beetje FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Voordeel van een groep met Polen is dat ik bij geen enkel resultaat in Hamburg boos ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Nu Hartman waarschijnlijk uitgevallen is ben ik benieuwd of hij Maatsen van Dortmund gaat oproepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 5 minuten geleden zei delichris: Nu Hartman waarschijnlijk uitgevallen is ben ik benieuwd of hij Maatsen van Dortmund gaat oproepen. Koeman kennende? Nee waarschijnlijk niet. Dat wordt weer minimaal 3 potten ergeren aan onze trage slak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 5 uur geleden zei Vitesse88: Koeman kennende? Nee waarschijnlijk niet. Dat wordt weer minimaal 3 potten ergeren aan onze trage slak. Dat Blind wordt opgeroepen lijkt mij vanzelfsprekend, die was er de vorige keer ook al bij. Het gaat erom of Maatsen de vervanger gaat worden van Hartman, niet of Maatsen de vervanger gaat worden van Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Ake basis op linksback, net als tegen Schotland. Blind op de bank. En dan je cv-ketels Van Dijk- De Ligt of Van Dijk-Geertruida of Van Dijk-De Vrij Nog steeds geen reden om Blind in de basis op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Hartman zou vast geen basis plek hebben gehad. En als die dat wel had dan scheelt het je waarschijnlijk weer een hoop onnozele gele en rode kaarten. Het thuisfluit voordeel zal op het ek in tegenstelling tot de Kuip natuurlijk er niet zijn, dat alles maar weg gewuifd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 1 uur geleden zei cimbomcu: Dat Blind wordt opgeroepen lijkt mij vanzelfsprekend, die was er de vorige keer ook al bij. Het gaat erom of Maatsen de vervanger gaat worden van Hartman, niet of Maatsen de vervanger gaat worden van Blind. No shit sherlock. Maar je weet nu vooral dat Blind gaat spelen, dat was meer mijn punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 3 uur geleden zei Vitesse88: No shit sherlock. Maar je weet nu vooral dat Blind gaat spelen, dat was meer mijn punt. Omdat Delichris zich afvraagt of Maatsen gaat opgeroepen worden, waarop jij zegt Koeman kennende waarschijnlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Scholletje 2.0 Allebei zijn concurrenten blessa😂 Toch bizar die Blind. Echt zo traag als dikke stront door een trechter, maar gewoon lekker EKtje spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 21 minuten geleden zei cimbomcu: Omdat Delichris zich afvraagt of Maatsen gaat opgeroepen worden, waarop jij zegt Koeman kennende waarschijnlijk niet. Ja ik lees wat ik getypt heb, had het wat anders moeten verwoorden. Maar alsnog zie ik Koeman er voor aan en zegt die; ‘Ake kan ook op linksback’. Je kunt de klok er ergens op gelijk zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Gelukkig speelt Oranje pas weer in Juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Ake - Ven - Dijkie - De Ligt - Dumfries is wel netjes toch? Timber is er tegen die tijd ook weer en anders vraag je Frimpong netjes of die komende maanden op ze linker wilt gaan trainen en zet je hem op het backie. En anders kan je altijd nog Gooijer, Hato, Rensch en gister speelde Taylor ook nog op linksachter. Genoeg opties dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 4 minuten geleden zei La Pulga: Ake - Ven - Dijkie - De Ligt - Dumfries is wel netjes toch? Timber is er tegen die tijd ook weer en anders vraag je Frimpong netjes of die komende maanden op ze linker wilt gaan trainen en zet je hem op het backie. En anders kan je altijd nog Gooijer, Hato, Rensch en gister speelde Taylor ook nog op linksachter. Genoeg opties dus. Je vergeet Martha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 1 minuut geleden zei PJHoutman: Je vergeet Martha Die heeft zijn contributie opgezegd en gaat lekker met Mootje een doner/roti zaak beginnen, wat best een hit kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 21 uur geleden zei Kyrill: Ake basis op linksback, net als tegen Schotland. Blind op de bank. En dan je cv-ketels Van Dijk- De Ligt of Van Dijk-Geertruida of Van Dijk-De Vrij Nog steeds geen reden om Blind in de basis op te stellen. 16 uur geleden zei Vitesse88: Ja ik lees wat ik getypt heb, had het wat anders moeten verwoorden. Maar alsnog zie ik Koeman er voor aan en zegt die; ‘Ake kan ook op linksback’. Je kunt de klok er ergens op gelijk zetten. Aké is toch ook langdurig geblesseerd geraakt aan zijn kuit tegen Arsenal? Dacht ergens gelezen te hebben dat zijn EK mogelijk ook in gevaar was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Van Hecke-tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 53 minuten geleden zei Michaelinho*: Aké is toch ook langdurig geblesseerd geraakt aan zijn kuit tegen Arsenal? Dacht ergens gelezen te hebben dat zijn EK mogelijk ook in gevaar was. Hamstring toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Vitesse88: Hamstring toch? Dacht kuit gelezen te hebben, maar hamstring zou natuurlijk ook best kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citaat Aké greep naar zijn hamstring en ging erbij zitten. Hij kon uiteindelijk zelf, enigszins hinkend, het veld verlaten. Guardiola kwam dinsdag met een update en meldde dat hij in ieder geval de komende wedstrijden geen beroep kan doen op Aké. Update van trainer Pep Guardiola Manchester City-trainer Pep Guardiola zei dat hij vreest dat de blessure van Aké 'langer gaat duren'. Dat zei de Spanjaard op de clubkanalen. "Hopelijk is hij snel weer terug. Ik weet de timing nog niet precies, maar zeker is dat hij de komende wedstrijden in ieder geval niet klaar is." Met die update neemt hij de schrik bij bondscoach Koeman van Oranje in ieder geval weg. Het EK, dat voor Nederland op 16 juni begint, komt voorlopig niet in gevaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten