Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Kyrill:

Polen, Oostenrijk en Frankrijk. 3/4 teams gaan door, als je dan nog 4e wordt, ben je gewoon slecht, en heb je imo niks op het EK te zoeken... 

Los van dat je in mijn optiek aan dit soort open deuren weinig hebt is het ook nog eens niet geheel juist: de vier beste nummers drie (van de zes poules) gaan door. Dat blijft veel te veel voor een toernooi als dit, maar daar heeft de UEFA natuurlijk maling aan. Als we maar veel wedstrijdjes hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Urbeto:

Los van dat je in mijn optiek aan dit soort open deuren weinig hebt is het ook nog eens niet geheel juist: de vier beste nummers drie (van de zes poules) gaan door. Dat blijft veel te veel voor een toernooi als dit, maar daar heeft de UEFA natuurlijk maling aan. Als we maar veel wedstrijdjes hebben!

Dat zei ik. 2/6 maar niet dus ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei delichris:

Nu Hartman waarschijnlijk uitgevallen is ben ik benieuwd of hij Maatsen van Dortmund gaat oproepen.

Koeman kennende? Nee waarschijnlijk niet. Dat wordt weer minimaal 3 potten ergeren aan onze trage slak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vitesse88:

Koeman kennende? Nee waarschijnlijk niet. Dat wordt weer minimaal 3 potten ergeren aan onze trage slak. 

Dat Blind wordt opgeroepen lijkt mij vanzelfsprekend, die was er de vorige keer ook al bij. Het gaat erom of Maatsen de vervanger gaat worden van Hartman, niet of Maatsen de vervanger gaat worden van Blind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ake basis op linksback, net als tegen Schotland. Blind op de bank.

En dan je cv-ketels Van Dijk- De Ligt of Van Dijk-Geertruida of Van Dijk-De Vrij

Nog steeds geen reden om Blind in de basis op te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartman zou vast geen basis plek hebben gehad. En als die dat wel had dan scheelt het  je waarschijnlijk weer een hoop onnozele gele en rode kaarten. Het thuisfluit voordeel zal op het ek in tegenstelling tot de Kuip natuurlijk er niet zijn, dat alles maar weg gewuifd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Dat Blind wordt opgeroepen lijkt mij vanzelfsprekend, die was er de vorige keer ook al bij. Het gaat erom of Maatsen de vervanger gaat worden van Hartman, niet of Maatsen de vervanger gaat worden van Blind.

No shit sherlock. Maar je weet nu vooral dat Blind gaat spelen, dat was meer mijn punt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vitesse88:

No shit sherlock. Maar je weet nu vooral dat Blind gaat spelen, dat was meer mijn punt. 

Omdat Delichris zich afvraagt of Maatsen gaat opgeroepen worden, waarop jij zegt Koeman kennende waarschijnlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei cimbomcu:

Omdat Delichris zich afvraagt of Maatsen gaat opgeroepen worden, waarop jij zegt Koeman kennende waarschijnlijk niet.

Ja ik lees wat ik getypt heb, had het wat anders moeten verwoorden. Maar alsnog zie ik Koeman er voor aan en zegt die; ‘Ake kan ook op linksback’. Je kunt de klok er ergens op gelijk zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ake - Ven - Dijkie - De Ligt - Dumfries is wel netjes toch? Timber is er tegen die tijd ook weer en anders vraag je Frimpong netjes of die komende maanden op ze linker wilt gaan trainen en zet je hem op het backie.

En anders kan je altijd nog Gooijer, Hato, Rensch en gister speelde Taylor ook nog op linksachter. Genoeg opties dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Ake - Ven - Dijkie - De Ligt - Dumfries is wel netjes toch? Timber is er tegen die tijd ook weer en anders vraag je Frimpong netjes of die komende maanden op ze linker wilt gaan trainen en zet je hem op het backie.

En anders kan je altijd nog Gooijer, Hato, Rensch en gister speelde Taylor ook nog op linksachter. Genoeg opties dus.

Je vergeet Martha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Kyrill:

Ake basis op linksback, net als tegen Schotland. Blind op de bank.

En dan je cv-ketels Van Dijk- De Ligt of Van Dijk-Geertruida of Van Dijk-De Vrij

Nog steeds geen reden om Blind in de basis op te stellen.

16 uur geleden zei Vitesse88:

Ja ik lees wat ik getypt heb, had het wat anders moeten verwoorden. Maar alsnog zie ik Koeman er voor aan en zegt die; ‘Ake kan ook op linksback’. Je kunt de klok er ergens op gelijk zetten.

Aké is toch ook langdurig geblesseerd geraakt aan zijn kuit tegen Arsenal? Dacht ergens gelezen te hebben dat zijn EK mogelijk ook in gevaar was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Aké greep naar zijn hamstring en ging erbij zitten. Hij kon uiteindelijk zelf, enigszins hinkend, het veld verlaten. Guardiola kwam dinsdag met een update en meldde dat hij in ieder geval de komende wedstrijden geen beroep kan doen op Aké.

Update van trainer Pep Guardiola

Manchester City-trainer Pep Guardiola zei dat hij vreest dat de blessure van Aké 'langer gaat duren'. Dat zei de Spanjaard op de clubkanalen. "Hopelijk is hij snel weer terug. Ik weet de timing nog niet precies, maar zeker is dat hij de komende wedstrijden in ieder geval niet klaar is."

Met die update neemt hij de schrik bij bondscoach Koeman van Oranje in ieder geval weg. Het EK, dat voor Nederland op 16 juni begint, komt voorlopig niet in gevaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites