Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

1 uur geleden zei La Pulga:

Mag ik mij trouwens weer aansluiten bij het Nederlands elftal fanclubje? Nu Argentinie wereldkampioen is geworden boeit het me namelijk echt helemaal niets meer en ik vind de selectie van Nederland best leuk. 

Frenkie en Brobbey nog in de basis en er staat nog best een aardig team.

@delichris is voorzitter. Even aan hem vragen.

Och Gini toch, wat een vergelijking :classic_blink:;e. Memphis idemdito trouwens met z’n onhandige uitspraak. Gasten hebben echt een deksel voor hun hoofd. Wat heeft Koeman op z’n hals gehaald. Memphis z’n kwaliteiten staan buiten kijf, hoort in oranje maar dit soort uitspraken (over het algemeen) zijn zo niet handig. Je weet dat je veel commentaar over je heen krijgt, online als op tv. 

9dc1af0a-1276-4a61-85bc-2153811da816.jpeg

2577af47-8549-4146-bc8a-e0814daf4bb6.jpeg

En ik kreeg juist net de indruk dat we weer een beetje een sympathiek team krijgen waar we ons wat meer mee kunnen identificeren. Hebben we die twee idioten er weer bij lopen. En dan hebben we Weghorst nog niet eens gezien:D 

9 uur geleden zei Beppu:

En ik kreeg juist net de indruk dat we weer een beetje een sympathiek team krijgen waar we ons wat meer mee kunnen identificeren. Hebben we die twee idioten er weer bij lopen. En dan hebben we Weghorst nog niet eens gezien:D 

Ik meld mij nu gewoon weer af, hup België

Oprecht vind ik wat Depay doet onhandig, maar niet zo ongekend dom als wat zo'n Wijnaldum staat te roepen. Wat een ontzettend domme uitspraken zeg, getuigt echt van een intelligentieniveau van een  pinda noot.

EK heb ik wel zin in, ik zie Frankrijk als groot favoriet. Maar daarna zie ik vooral heel veel ploegen die gelijkwaardig aan elkaar zijn inclusief Nederland. 

Ik vind Frankrijk, Spanje, Engeland en Portugal toch wel beter dan Nederland. Je kan altijd geluk hebben en een rode kaart mee krijgen in de 10e minuut, of een goede loting. Maar met een kwartfinale zit je op niveau en een halve finale is een goede prestatie.

Betere spelers eventueel ja. Maar een opstelling maken leert dat de ene natie beter is aanvallend, de ander weer verdedigend, de ander weer qua teamspirit en de ander weer conditioneel. Zal niet veel verschillen. Frankrijk vind ik wel een klasse apart. 

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Hoop dat Frimpong op de rechtervleugel mag spelen aankomende interlands en dat hij zijn plek pakt. Dumfries kunnen we dan als een stormram gebruiken. 

Dit gaat uiteraard niet gebeuren

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Logisch toch, als Koeman heeft aangegeven dat hij wil zien hoe hij nog in het team functioneert? 

Dat is toch wat niemand hier wil? Als er al zoveel kritiek, überhaupt op zijn oproepen was? Al helemaal gezien zijn domme uitspraken ;e

Is en blijft Schotland... Tierney, Robertson, Che Adams, McTominay, Billy Gilmour en meer, zijn echt geen koeken bakkers hé.... 

Als je wilt "zien hoe functioneert" kan dus ook optie zijn, na vanavond nog vaker speelt, moet je toch totaal niet willen.... Hebt Quinten Timber, Xavi Simons, Teun Koopmeiners, Mats Wieffer en Jerdy Schouten oa. Dus nee zit niet te wachten op Gini basis nee, totaal niet zelfs. En wanneer terug is van blessure natuurlijk Frenkie De Jong... 

Edited by Kyrill

7 minuten geleden zei Kyrill:

Is en blijft Schotland... Tierney, Robertson, Che Adams, McTominay, Billy Gilmour en meer, zijn echt geen koeken bakkers hé.... 

Als je wilt "zien hoe functioneert" kan dus ook optie zijn, na vanavond nog vaker speelt, moet je toch totaal niet willen....

Als hij het vandaag goed doet en tegen dit soort spelers laat zien het tempo nog gewoon aan te kunnen, zou ik niet weten waarom je dat niet moet willen. Voetbaltechnisch gezien dan, wat hij naast het veld allemaal doet is een ander verhaal.

17 minuten geleden zei Kyrill:

Dat is toch wat niemand hier wil? Als er al zoveel kritiek, überhaupt op zijn oproepen was? Al helemaal gezien zijn domme uitspraken 

Als je wilt "zien hoe functioneert" kan dus ook optie zijn, na vanavond nog vaker speelt, moet je toch totaal niet willen.... Hebt Quinten Timber, Xavi Simons, Teun Koopmeiners, Mats Wieffer en Jerdy Schouten oa. Dus nee zit niet te wachten op Gini basis nee, totaal niet zelfs. En wanneer terug is van blessure natuurlijk Frenkie De Jong... 

Maar wij/jij gaan daar niet over en Koeman wel. Dus lekker boeiend wat wij willen. 

36 minuten geleden zei PJHoutman:

Als hij het vandaag goed doet en tegen dit soort spelers laat zien het tempo nog gewoon aan te kunnen, zou ik niet weten waarom je dat niet moet willen. Voetbaltechnisch gezien dan, wat hij naast het veld allemaal doet is een ander verhaal.

27 minuten geleden zei MetalMichael:

Maar wij/jij gaan daar niet over en Koeman wel. Dus lekker boeiend wat wij willen. 

Ik neem het terug. Is twee friendly duels nu en as dinsdag. En erna zijn we van die ellende af, tot begin juni jeeej . @Vitesse88 @Beppu @bas huijsmans

Edited by Kyrill