La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Had Kloevoe toch gelijk om niet op het aanbod van Advocaat in te gaan, wat toen ook wel logisch was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Bondscoach Ronald Koeman ziet Bergwijn na zijn transfer niet meer als optie voor Oranje: "Het is duidelijk dat niet de sportieve ambitie de boventoon voert." Maar Gini roepen we wel op omdat 'ie wat ouder is. Helder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 2 minuten geleden zei Thierryvane: Bondscoach Ronald Koeman ziet Bergwijn na zijn transfer niet meer als optie voor Oranje: "Het is duidelijk dat niet de sportieve ambitie de boventoon voert." Maar Gini roepen we wel op omdat 'ie wat ouder is. Helder. Ik probeer het positief te zien dat Koeman ervan geleerd heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 2 minuten geleden zei Erwin.: Ik probeer het positief te zien dat Koeman ervan geleerd heeft Of heeft het er gewoon mee te maken dat Wijnaldum wel en Bergwijn niet een stiekem buitenechtelijke zoon van Koeman is? #ikvraagditvooreenvriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 34 minuten geleden zei Thierryvane: Bondscoach Ronald Koeman ziet Bergwijn na zijn transfer niet meer als optie voor Oranje: "Het is duidelijk dat niet de sportieve ambitie de boventoon voert." Maar Gini roepen we wel op omdat 'ie wat ouder is. Helder. Ik weet niet of z’n argument; ‘Saudi Arabië was de enige plek waar hij nog heen kon’ werkelijk zo is. Wel prima dat Koeman er nu zo in staat tov de zandbak. Opbokken met zulke gasten. Trouwens, wat gaat hij doen als Depay daar tekent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 2 minuten geleden zei Vitesse88: Ik weet niet of z’n argument; ‘Saudi Arabië was de enige plek waar hij nog heen kon’ werkelijk zo is. Wel prima dat Koeman er nu zo in staat tov de zandbak. Opbokken met zulke gasten. Trouwens, wat gaat hij doen als Depay daar tekent? Dan bedenkt hij natuurlijk weer een excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Bondscoach Ronald Koeman ziet Bergwijn na zijn transfer niet meer als optie voor Oranje: "Het is duidelijk dat niet de sportieve ambitie de boventoon voert." Maar Gini roepen we wel op omdat 'ie wat ouder is. Helder. Koeman houdt er een bijzondere moraal op na. Gini kan je wel oproepen als hij Saudi speelt, Bergwijn niet. Laat ik voorop stellen dat ik blij ben dat we Bergwijn niet meer hoeven te zien. Maar vreemd is het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 3 uur geleden zei Vitesse88: Ik weet niet of z’n argument; ‘Saudi Arabië was de enige plek waar hij nog heen kon’ werkelijk zo is. Wel prima dat Koeman er nu zo in staat tov de zandbak. Opbokken met zulke gasten. Trouwens, wat gaat hij doen als Depay daar tekent? Dat roept Wijnaldum ook graag, hij 'kon nergens anders heen'. Hij kon naar genoeg clubs, maar hij wilde niet inleveren. Dat is wat anders. Maargoed, laat meteen zien wat voor een mentaliteit zo een Wijnaldum heeft. Het ligt altijd ergens anders aan. Hij kon niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 44 minuten geleden zei Magikarp: Dat roept Wijnaldum ook graag, hij 'kon nergens anders heen'. Hij kon naar genoeg clubs, maar hij wilde niet inleveren. Dat is wat anders. Maargoed, laat meteen zien wat voor een mentaliteit zo een Wijnaldum heeft. Het ligt altijd ergens anders aan. Hij kon niet anders. Hij heeft naar verluidt nog wel getwijfeld over België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Ik snap trouwens niet dat Koeman spelers als Maatsen niet gewoon even belt of een berichtje stuurt, hij vindt dat Maatsen dat zelf dan maar moet vragen. Als bondscoach heb je toch zeeen van tijd om dat soort dingetjes doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 4 uur geleden zei Vitesse88: Ik weet niet of z’n argument; ‘Saudi Arabië was de enige plek waar hij nog heen kon’ werkelijk zo is. Wel prima dat Koeman er nu zo in staat tov de zandbak. Opbokken met zulke gasten. Trouwens, wat gaat hij doen als Depay daar tekent? Daar zat ik ook aan te denken. Misschien denkt hij hiermee Depay te kunnen sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 16 uur geleden zei Kelvin: Hij heeft naar verluidt nog wel getwijfeld over België. Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan? Is er een plaats tussen de sterren waar je heen zal gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september (bewerkt) Wijnaldum: vertrekt naar midden-oosten Koeman: deur is altijd open voor Wijnaldum Maatsen in media: Jammer dat Koeman mij niet heeft opgebeld waarom ik niet bij de selectie zit Koeman in media: Jammer dat Maatsen mij niet heeft gebeld ipv media Bergwijn: vertrekt naar midden-oosten Koeman in media: Deur is dicht voor Bergwijn Bergwijn: jammer dat Koeman mij niet heeft gebeld ipv media 6 september bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Prima woorden van Bergwijn wel hoor. Ook meteen het meest intellectuele wat ik uit zijn mond heb horen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Ik hoop dat Koeman ervoor zorgt dat straks iedereen interlandvoetbal wilt afschaffen. Dit is een goed begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september 1 uur geleden zei The Saint: Prima woorden van Bergwijn wel hoor. Ook meteen het meest intellectuele wat ik uit zijn mond heb horen komen. Eens. Ergens zegt hij ook weinig geks hier. Maar dit: 'sta duizend procent achter mijn keuze'. Ja dat begrijp ik wel als ze 27 mil overmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Balletjes voorgeven op Benzema of Wout Weghorst. Ik had 't wel geweten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Koeman nog iets gezegd over de transfer van Depay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Op zich wel grappig dat Bergwijn nu zegt niet meer voor Oranje te willen uitkomen onder Koeman. Een soort "You can't fire me, I quit" idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Bergwijn. Zet hem maar op zijn plek, die rooie teringlul. En zijn zoon kan ook voor geen ene kut keepen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september 1 minuut geleden zei Beppu: Bergwijn. Zet hem maar op zijn plek, die rooie teringlul. En zijn zoon kan ook voor geen ene kut keepen! Iets meer respect voor de allerbeste Barcelona trainer die wij ooit hebben gehad is wel op zijn plaats ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Waar is de trein naar Spanje als je hem nodig hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Zou die Koeman de Braziliaanse competitie zien als een goede stap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Lijkt mij ook einde verhaal. Hoewel ik niet de grootste fan ben van Depay, is het wel echt een vette stap die hij maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Vanavond Nations League tegen Bosnië. Top-2 gaat door naar de kwartfinales, moet toch geen probleem zijn met Hongarije en Bosnië in de poule. Zou zo starten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten