Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei rich ruzzian:

Gravenberch is soms nog te nonchalant vind ik persoonlijk. Met name in balbezit 

Waar dus Klopp ook aan ergerde. 

Ik denk dat Nederland vanavond wint. Frankrijk vond ik eerste wedstrijd maar matigjes. Al lag dat vooral aan de gegenpress van Oostenrijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Slechte wedstrijd tegen Polen, terwijl er tegen Frankrijk toch wel wat meer gevraagd wordt op het middenveld dan enkel een hele goede pass.

Mja, maar je hebt niet zo heel erg veel smaken. Zeker niet tegen dat power middenveld van Frankrijk. Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan zou ik juist daarom nog eerder gaan voor Simons, Gravenberch of toch gewoon Veerman. Met alle respect, maar ik denk dat je met Wijnaldum echt compleet overlopen gaat worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijnaldum :<. Ik hoop dat Koeman het tot minstens de kwartfinale haalt, anders denk ik dat zijn naam de boeken in gaat als één van de kutste trainers die we ooit hebben gehad qua keuzes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Mja, maar je hebt niet zo heel erg veel smaken. Zeker niet tegen dat power middenveld van Frankrijk. Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan zou ik juist daarom nog eerder gaan voor Simons, Gravenberch of toch gewoon Veerman. Met alle respect, maar ik denk dat je met Wijnaldum echt compleet overlopen gaat worden. 

Zou daarom juist voor Veerman kiezen eigenlijk inderdaad. De passlijnen naar Veerman gaan dicht, en er zal sneller druk worden gezet op Veerman door bijvoorbeeld Griezmann en Kanté. Dat geeft ruimte voor een Schouten die goed met de bal onderweg kan, maar geeft ook de noodzaak om verder mannen op te stellen die dat kunnen compenseren (Depay, Gakpo en Simons met de individuele actie, Frimpong met die bizar snelle diepgang). Wijnaldum is zelfmoord, mis je een speler die je nodig hebt om de bal in bezit te kunnen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOS ;c

Kroegbazen: 'NOS, jullie vragen teveel voor uitzenden op een groot scherm'

NOS: 'Jullie verdienen zelf ook veel geld, dus niet zeuren'

Politiek: 'NOS, stop met het vragen van zulke tarieven' 

NOS: 'We verlagen de prijzen, want we vinden het als NOS belangrijk dat we gezamenlijk het EK beleven en dat iedereen ervan kan genieten'

De ruggengraat van een doperwt.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Stefan.:

Hoe zet je geld in om te wedden dat Wijnaldum geen enkele rol gaat spelen, de bal nooit krijgt, en minder dan 5 succesvolle passes heeft voordat hij wordt gewisseld in de rust?

Kan bij mij, minimale inzet 100 euro en odd is 1.01

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Saint:

Belachelijke dat die licentiekosten er zijn.

Je had liever dat de NOS helemaal geen rechten meer heeft ofzo? Kosten zijn de afgelopen 20 jaar de spuigaten uitgelopen. Dus of we betalen met zijn alle die rechten via de belasting, of we rekenen dat door aan kroegbazen die er slapend rijk van worden, of we leggen de rechten weer bij de commerciëlen die nog hogere tarieven hanteren (zie Fox Sports destijds). Dan vind ik optie 2 met afstand de betere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice, had ik niet zien aankomen dat Koeman op tien voor Xavi zou gaan. Veerman terecht bankje, levensgevaarlijk tegen de Fransen als hij weer zulke fouten mocht maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites