Lenstra Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Bij VI. Denk dat we wel kunnen stellen dat het overgrote deel van die 74% geen problemen heeft met Frimpong... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Wijnaldum . Je verwacht het ook niet hè. Zou sowieso niet in een 4-3-3 starten, maar als je het dan doet kies dan in ieder geval niet voor Wijnaldum.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Tsja, Veerman is nou ook niet alles. Dan maar Gravenberch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Veerman na één matige helft weer volledig afschrijven. Love it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 5 minuten geleden zei MetalMichael: Tsja, Veerman is nou ook niet alles. Dan maar Gravenberch? Gravenberch is soms nog te nonchalant vind ik persoonlijk. Met name in balbezit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 5 minuten geleden zei Thierryvane: Veerman na één matige helft weer volledig afschrijven. Love it. Heeft ie meer tijd om zijn koffer in te pakken voor naar Madrid, want daar hoort ie thuis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 5 minuten geleden zei Thierryvane: Veerman na één matige helft weer volledig afschrijven. Love it. Slechte wedstrijd tegen Polen, terwijl er tegen Frankrijk toch wel wat meer gevraagd wordt op het middenveld dan enkel een hele goede pass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 20 minuten geleden zei rich ruzzian: Gravenberch is soms nog te nonchalant vind ik persoonlijk. Met name in balbezit Waar dus Klopp ook aan ergerde. Ik denk dat Nederland vanavond wint. Frankrijk vond ik eerste wedstrijd maar matigjes. Al lag dat vooral aan de gegenpress van Oostenrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 2 uur geleden zei MetalMichael: Slechte wedstrijd tegen Polen, terwijl er tegen Frankrijk toch wel wat meer gevraagd wordt op het middenveld dan enkel een hele goede pass. Mja, maar je hebt niet zo heel erg veel smaken. Zeker niet tegen dat power middenveld van Frankrijk. Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan zou ik juist daarom nog eerder gaan voor Simons, Gravenberch of toch gewoon Veerman. Met alle respect, maar ik denk dat je met Wijnaldum echt compleet overlopen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Wijnaldum . Ik hoop dat Koeman het tot minstens de kwartfinale haalt, anders denk ik dat zijn naam de boeken in gaat als één van de kutste trainers die we ooit hebben gehad qua keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Mja, maar je hebt niet zo heel erg veel smaken. Zeker niet tegen dat power middenveld van Frankrijk. Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan zou ik juist daarom nog eerder gaan voor Simons, Gravenberch of toch gewoon Veerman. Met alle respect, maar ik denk dat je met Wijnaldum echt compleet overlopen gaat worden. Zou daarom juist voor Veerman kiezen eigenlijk inderdaad. De passlijnen naar Veerman gaan dicht, en er zal sneller druk worden gezet op Veerman door bijvoorbeeld Griezmann en Kanté. Dat geeft ruimte voor een Schouten die goed met de bal onderweg kan, maar geeft ook de noodzaak om verder mannen op te stellen die dat kunnen compenseren (Depay, Gakpo en Simons met de individuele actie, Frimpong met die bizar snelle diepgang). Wijnaldum is zelfmoord, mis je een speler die je nodig hebt om de bal in bezit te kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni (bewerkt) NOS Kroegbazen: 'NOS, jullie vragen teveel voor uitzenden op een groot scherm' NOS: 'Jullie verdienen zelf ook veel geld, dus niet zeuren' Politiek: 'NOS, stop met het vragen van zulke tarieven' NOS: 'We verlagen de prijzen, want we vinden het als NOS belangrijk dat we gezamenlijk het EK beleven en dat iedereen ervan kan genieten' De ruggengraat van een doperwt. 21 juni bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Belachelijke dat die licentiekosten er zijn. Tchouaméni komt er bij op het middenveld volgens L’Equipe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Hoe zet je geld in om te wedden dat Wijnaldum geen enkele rol gaat spelen, de bal nooit krijgt, en minder dan 5 succesvolle passes heeft voordat hij wordt gewisseld in de rust? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 4 minuten geleden zei Stefan.: Hoe zet je geld in om te wedden dat Wijnaldum geen enkele rol gaat spelen, de bal nooit krijgt, en minder dan 5 succesvolle passes heeft voordat hij wordt gewisseld in de rust? Kan bij mij, minimale inzet 100 euro en odd is 1.01 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 7 uur geleden zei La Pulga: Heeft ie meer tijd om zijn koffer in te pakken voor naar Madrid, want daar hoort ie thuis! Wordt druk op dat middenveld in Madrid met Taylor en Veerman erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 7 minuten geleden zei Beppu: Wordt druk op dat middenveld in Madrid met Taylor en Veerman erbij Zou wel eerlijker zijn tegenover de rest van de competitie als je die aanval er zo bij pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 2 uur geleden zei The Saint: Belachelijke dat die licentiekosten er zijn. Je had liever dat de NOS helemaal geen rechten meer heeft ofzo? Kosten zijn de afgelopen 20 jaar de spuigaten uitgelopen. Dus of we betalen met zijn alle die rechten via de belasting, of we rekenen dat door aan kroegbazen die er slapend rijk van worden, of we leggen de rechten weer bij de commerciëlen die nog hogere tarieven hanteren (zie Fox Sports destijds). Dan vind ik optie 2 met afstand de betere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Haha heb ik samen met het AD iedereen geflasht en Gini basis gezet Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Memphis, Gakpo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Nou Frimpong, vlammen maar. Xavi naar het middenveld dus. Mbappe bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni De enige juiste optie dit als je veerman er uit haalt imo. Hopen dat Simons het nu kan laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Nice, had ik niet zien aankomen dat Koeman op tien voor Xavi zou gaan. Veerman terecht bankje, levensgevaarlijk tegen de Fransen als hij weer zulke fouten mocht maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Kom maar door met die pot! Hopelijk blijft het lang (genoeg) spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten