007mark Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 3 veldspelers van Feyenoorders in de basis. Ga ik toch even voor zitten hoor Lang geleden volgens mij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 2 minuten geleden zei Vitesse88: Bergwijn en Wieffer Bergwijn vind ik wel logisch. Tegen Griekenland heb je een beetje jongens nodig die oorlog maken. Dat statische balcirculeren van Veerman schiet je niks mee op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zojuist zei PJHoutman: Bergwijn vind ik wel logisch. Tegen Griekenland heb je een beetje jongens nodig die oorlog maken. Dat statische balcirculeren van Veerman schiet je niks mee op. Malen? Bergwijn heeft dit seizoen nog echt helemaal niks laten zien. Discutabel dat hij er al überhaupt bij zit imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 uur geleden zei Urbeto: De discussie was natuurlijk niet echt of het een sterke lichting is momenteel, maar in hoeverre we ons met dit elftal kunnen identificeren. Maar, mocht je wel de discussie willen voeren over de kwaliteit van een lichting is het gebruik van wat recente statistieken natuurlijk ook niet bepaald een sterke graadmeter. Wat jij doet met je Whoscored scorebordjournalistiek is simpelweg nietszeggend. Sofascore is bij mijn kennis een aan Whoscored te spiegelen app qua insteek. Dat jij zegt dat Aké slecht in vorm is door zijn ietwat matige Whoscored ratings zegt helemaal niks. Op Sofascore scoort hij over dezelfde wedstrijden namelijk gemiddeld een 6,8. Met zo'n score zou dan weer niemand zeggen dat hij uit vorm is. Oftewel; zo'n leuk rapportcijfer kan wel een indicatie geven van hoe iemand heeft gespeeld, maar voor een sluitend oordeel is het véél te arbitrair. Daarvoor mist er gewoon teveel context in deze kadering. Het heeft dus geen tot weinig zin om spelers af te schrijven of neer te sabelen puur op basis van zo'n door een algoritme in elkaar geknutseld rapportcijfer. Hoevaak heb jij dan Ake 90 minuten live gezien bij City? City verloor 2/3 laatste duels. Ake had oa deels eigen doelpunt tegen Arsenal, 6,8 is wel erg royaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 (bewerkt) Geen Malen maar wel Bergwijn is opvallend. Helemaal als Simons daardoor naar rechts verplaatst wordt. @PJHoutman sinds wanneer maakt Bergwijn oorlog? 16 oktober 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 minuut geleden zei Chiemel: Geen Malen maar wel Bergwijn is opvallend. Helemaal als Simons daardoor naar rechts verplaatst wordt. @PJHoutman sinds wanneer maakt Bergwijn oorlog? Loopt tussen de linies, zoekt tegenstanders op, maakt runs. Precies wat je nodig hebt om ploegen als Griekenland uit elkaar te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 7 minuten geleden zei PJHoutman: Loopt tussen de linies, zoekt tegenstanders op, maakt runs. Precies wat je nodig hebt om ploegen als Griekenland uit elkaar te spelen. Doet Malen niet ook juist dat bij Dortmund? Verder snap ik het wel, Simons trekt dan wat meer naar binnen en dan zal Dumfries hoog spelen. Vermoed dat je daar uiteindelijk Frimpong in moet brengen voor iets meer controle in de kleine ruimte. Overigens zou ik nooit om Blind roepen, maar had het nu wel begrepen hem op te stellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 52 minuten geleden zei Vitesse88: Malen? Bergwijn heeft dit seizoen nog echt helemaal niks laten zien. Discutabel dat hij er al überhaupt bij zit imo. Nederlands elftal is wel de enige plek waar Bergwijn de laatste jaren niveau haalt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Domme gele kaart van Geertruida. Nederland krijgt door de positionering van Simons en Dumfries ook totaal geen druk op de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Ging de bal er nu in? Zou wat zijn als we de penalty nu dan missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ging de bal er nu in? Zou wat zijn als we de penalty nu dan missen. Lekker Wout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ging de bal er nu in? Zou wat zijn als we de penalty nu dan missen. Hoofdblessure, dus spel moest sowieso gestopt worden. Verder, wat een dra-ma-ti-sche penalty zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Ging de bal er nu in? Zou wat zijn als we de penalty nu dan missen. Maar hij werkt wel hard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Vond het geen pingel, maar hoezo laat je Weghorst nemen en niet Simons? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Ik haat Weghorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Ik heb veel zwakke penalty's gezien, maar deze raakt de ondergrens wel aan. Prutser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Waarom laag schieten? Dan vraag je erom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Hoofdblessure, dus spel moest sowieso gestopt worden. Verder, wat een dra-ma-ti-sche penalty zeg. Niet als dat ten koste gaat van een doelpunt natuurlijk, anders zou je bij een voorsprong in de laatste minuut altijd even iemand tegen zijn hoofd kunnen tikken. Scheids floot gewoon veel te vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Weghorst mist trouwens 40% van zijn strafschoppen. 28 genomen, 11 gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Bergwijn, Simons toch betere opties op dat gebied. Al speelt Simons ook dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Weghorst mist trouwens 40% van zijn strafschoppen. 28 genomen, 11 gemist. Waarom neemt hij die penalty vraag je je dan toch af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Denzel vandaag een beetje Dumfel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zojuist zei Vitesse88: Bergwijn, Simons toch betere opties op dat gebied. Al speelt Simons ook dramatisch. Simons komt tenminste nog aan de bal. Bergwijn heb ik letterlijk 2 dingen zien doen, die mislukte eenzame loopactie en een mislukte één-twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Welke bolle bondscoach zet er nou Dumfries rechtsbuiten? Die moet er komen, niet er staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zojuist zei Rogier.: Simons komt tenminste nog aan de bal. Bergwijn heb ik letterlijk 2 dingen zien doen, die mislukte eenzame loopactie en een mislukte één-twee. Dit werkte uitstekend. Weghorst heb ik letterlijk 2 dingen zien doen, … Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten