Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

Maar hopen op 0-0, want ik zie met deze opstelling nauwelijks hoe je uberhaupt kansen gaat creeeren. Voorin geen snelheid voor de counter, alleen de backs. Wellicht bal van Veerman op Dumfries, die hem voorlegt op Weghorst. Ben ook benieuwd hoe Simons in het spel komt.

4 minuten geleden zei Kyrill:

Als we ook maandag verliezen in Athene dan kunnen we niet meer naar het EK toch? Of maken nummers 3 ook kans? 

Pin me er niet op vast maar volgens mij mag Nederland door de nations league via die route nof een poging wagen mocht het niet lukken.

2 minuten geleden zei timpy00:

Pin me er niet op vast maar volgens mij mag Nederland door de nations league via die route nof een poging wagen mocht het niet lukken.

Pin je er niet op vast nee, wat je zegt klinkt logisch. Wie weet lukt wel in Griekenland maar zal niet makkelijk worden, eerst dit nog enigszins doorkomen. 

3 minuten geleden zei timpy00:

Die Grieken zijn wel echt heel matig. Verwacht daar niet teveel problemen.

Ja oke, als dit verliezen hebben we precies evenveel gewonnen en verloren als de Grieken, met evenveel gespeelde duels. Hebben allemaal laatst gezien bij Aek-Ajax met al die laser pennen wat voor kut publiek daar is.... Om een deur in te trappen "kan spoken" daar 

Zojuist zei Kyrill:

Ja oke, als dit verliezen hebben we precies evenveel gewonnen en verloren als de Grieken, met evenveel gespeelde duels. Hebben allemaal laatst gezien bij Aek-Ajax met al die laser pennen wat voor kut publiek daar is.... Om een deur in te trappen "kan spoken" daar 

Griekenland moet ook nog tegen Frankrijk.

1 minuut geleden zei timpy00:

Griekenland moet ook nog tegen Frankrijk.

Dat had ik me niet gerealiseerd, dank. 

@Keeza oh nee hoor ben je niet hahaahahah

Zet nog eerder mijn huis in in theorie op PL of CL winst voor Arsenal, dan dat Frankrijk van Griekenland verliest ;c:classic_ninja:

Edited by Kyrill