Lenstra Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 Ik zag het meer als Wieffer voor de Roon en Reijnders naar de plek van Veerman, met Bergwijn als nieuwe kracht. En dan begreep ik Wieffer voor de Roon wel. Doordat Reijnders wat verder naar voren speelde dan Veerman en Bergwijn wat verder naar voren dan Reijnders, was het op die manier aanvallender - of ten minste, zo zal Koeman het gezien hebben. Alleen daardoor kwam, volgens mij, Wieffer te veel in de problemen, omdat er een handelingssnelheid verwacht werd die hij (nog?) niet op de mat kan leggen. Daarnaast had ik ook graag Frimpong gezien, maar goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Had stiekem Q. Timber verwacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Nee toch, begint dit gezeur ook weer? Gare interlandvoetbal is toch net voorbij? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Nee toch, begint dit gezeur ook weer? Gare interlandvoetbal is toch net voorbij? Als Ajacied ben ik op dit moment zéér content met alle vrije Eredivisie weekenden. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Timber had opgeroepen mogen worden, maar dat is een kwestie van tijd en maak ik me ook niet zo heel druk om. Het is wel ongelofelijk armoedig dat Brobbey momenteel een van je spitsen is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Timber had opgeroepen mogen worden, maar dat is een kwestie van tijd en maak ik me ook niet zo heel druk om. Het is wel ongelofelijk armoedig dat Brobbey momenteel een van je spitsen is. Wat zijn de op dit moment fitte alternatieven? Is een oprechte vraag overigens want heb daar 1 2 3 even geen beeld bij, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Zojuist zei timpy00: Wat zijn de op dit moment fitte alternatieven? Is een oprechte vraag overigens want heb daar 1 2 3 even geen beeld bij, Nou dat is dus het punt; die zijn er vrijwel niet. Maar het feit dat we een niet functionerende spits oproepen puur omdat de rest massaal niet beschikbaar is, is in mijn optiek erg armoedig. Ik denk dat je beter Dallinga op had kunnen roepen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Nou dat is dus het punt; die zijn er vrijwel niet. Maar het feit dat we een niet functionerende spits oproepen puur omdat de rest massaal niet beschikbaar is, is in mijn optiek erg armoedig. Ik denk dat je beter Dallinga op had kunnen roepen. Ja wellicht wel ja, al heb ik die al twee jaar niet meer een hele wedstrijd zien spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 21 minuten geleden zei Urbeto: Nou dat is dus het punt; die zijn er vrijwel niet. Maar het feit dat we een niet functionerende spits oproepen puur omdat de rest massaal niet beschikbaar is, is in mijn optiek erg armoedig. Ik denk dat je beter Dallinga op had kunnen roepen. Snap echt niet dat die er nog steeds niet bij is geroepen. Voorhoede van de armoede op dit moment.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Komt wel goed man. Eindbaas Brobs scoort gewoon even een goaltje of 3/4 deze interlandperiode. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 Qua opties in de spits houdt het natuurlijk niet over met Brobbey en Weghorst nu in de selectie. Zie net deze goal van Zirkzee en dit is toch wel iets wat ik Brobbey en Weghorst nou nooit zou zien doen. Niet dat een goal perse iets zeg, maar volgt iemand hier het Italiaanse voetbal een beetje en weet die beter hoe Zirkzee het daar nu doet qua spel? Met 3 goals in 10 basisplaatsen nu is dat nog niet heel erg goed, maar erg vergelijkbaar met Weghorst, Brobbey en Dallinga. Vandaar dat ik wel benieuwd ben hoe hij het voetballend doet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 Ik zag hem net ook voorbij komen. Als Brobbey een kans krijgt dan verdient hij hem ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 2 uur geleden zei bas huijsmans: Qua opties in de spits houdt het natuurlijk niet over met Brobbey en Weghorst nu in de selectie. Zie net deze goal van Zirkzee en dit is toch wel iets wat ik Brobbey en Weghorst nou nooit zou zien doen. Niet dat een goal perse iets zeg, maar volgt iemand hier het Italiaanse voetbal een beetje en weet die beter hoe Zirkzee het daar nu doet qua spel? Met 3 goals in 10 basisplaatsen nu is dat nog niet heel erg goed, maar erg vergelijkbaar met Weghorst, Brobbey en Dallinga. Vandaar dat ik wel benieuwd ben hoe hij het voetballend doet. Men is zeer tevreden met Zirkzee in Italië, mag wel meer scoren. Lijkt soms meer een 10, dan een spits. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost October 29, 2023 Share Gepost October 29, 2023 18 uur geleden zei bas huijsmans: Qua opties in de spits houdt het natuurlijk niet over met Brobbey en Weghorst nu in de selectie. Zie net deze goal van Zirkzee en dit is toch wel iets wat ik Brobbey en Weghorst nou nooit zou zien doen. Niet dat een goal perse iets zeg, maar volgt iemand hier het Italiaanse voetbal een beetje en weet die beter hoe Zirkzee het daar nu doet qua spel? Met 3 goals in 10 basisplaatsen nu is dat nog niet heel erg goed, maar erg vergelijkbaar met Weghorst, Brobbey en Dallinga. Vandaar dat ik wel benieuwd ben hoe hij het voetballend doet. Het voetballende deel is het sterkste punt in zijn spel, dus ik neem aan dat Koeman hem op z'n minst goed in de gaten houdt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Geen v Hecke, geen Dallinga. Maar laten we spitsen oproepen die niet scoren bij hun clubs. Hato is op lange termijn oranje potentieel maar het is nou niet dat hij de sterren van de hemel speelt. Koeman toch een heel apart beleid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 4 minuten geleden zei Vitesse88: Geen v Hecke, geen Dallinga. Maar laten we spitsen oproepen die niet scoren bij hun clubs. Hato is op lange termijn oranje potentieel maar het is nou niet dat hij de sterren van de hemel speelt. Koeman toch een heel apart beleid. Van Hecke is wel echt een rechtsbenige centrale verdediger. Na het uitvallen van Van de Ven zoekt Koeman natuurlijk een linksbenige CV die ook op de linkerplek van de 3 centrale verdedigers zou kunnen spelen. Heel logisch dat je dan niet voor Van Hecke kiest. Verder zijn er een heleboel opties geblesseerd natuurlijk. Dallinga is ook gewoon 2 wedstrijden van de laatste 4 op de bank gestart, en maakt bijna nooit de 90 minuten vol. Scoort wat goals, maar ik kan me voorstellen dat Koeman wat anders zoekt. Of Brobbey dan de speler is die je moet oproepen, is een tweede Maar zou denk ik eerder Zirkzee oproepen, dan Dallinga. Overigens prima toch, ze gaan toch niet spelen, en nu kunnen ze bij Jong wat meer ervaring opdoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 2 minuten geleden zei Vitesse88: Geen v Hecke, geen Dallinga. Maar laten we spitsen oproepen die niet scoren bij hun clubs. Hato is op lange termijn oranje potentieel maar het is nou niet dat hij de sterren van de hemel speelt. Koeman toch een heel apart beleid. Ik vind best dat je kan twijfelen of Hato er bij moet zitten. Maar Hato is 17 jaar en een van de weinige spelers die een goed seizoen speelt in een kwakkelend Ajax. Ik denk dat dat heel veel over hem zegt. Zou gezien leeftijd enzo echt niet weten wat je op dit moment meer kunt verwachten van Hato. Dallinga scoort ongeveer net zoveel bij zijn club als Brobbey bijvoorbeeld. En ook daarmee zeg ik niet dat je Brobbey moet selecteren en/of Dallinga niet. Maar je argumenten zijn niet zo sterk imo. We zijn het over een ding eens dat Koeman rare keuzes maakt. Maar goed, in het beste geval worden interlands morgen afgeschaft, ik vrees van niet. Dus kunnen we lekker discussie voeren over de selectie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Schandalig dat Vos niet opgeroepen is 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Geen Wellenreuther?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 5 uur geleden zei Rogier.: Van Hecke is wel echt een rechtsbenige centrale verdediger. Na het uitvallen van Van de Ven zoekt Koeman natuurlijk een linksbenige CV die ook op de linkerplek van de 3 centrale verdedigers zou kunnen spelen. Heel logisch dat je dan niet voor Van Hecke kiest. Verder zijn er een heleboel opties geblesseerd natuurlijk. Je kunt tegen Ierland en Gibraltar wel met 2 rechtsbenige cv’s spelen. We spelen ook met rechtspoten op linksbuiten. 5 uur geleden zei timpy00: Ik vind best dat je kan twijfelen of Hato er bij moet zitten. Maar Hato is 17 jaar en een van de weinige spelers die een goed seizoen speelt in een kwakkelend Ajax. Ik denk dat dat heel veel over hem zegt. Zou gezien leeftijd enzo echt niet weten wat je op dit moment meer kunt verwachten van Hato. Dallinga scoort ongeveer net zoveel bij zijn club als Brobbey bijvoorbeeld. En ook daarmee zeg ik niet dat je Brobbey moet selecteren en/of Dallinga niet. Maar je argumenten zijn niet zo sterk imo. 1) Oh maar ik zeg ook niet dat Hato het slecht doet. Hij valt inderdaad juist goed op, maar toch niet meteen reden om hem op te roepen. Dat hij een linkspootje is doet mij niet zoveel. NL red zich makkelijk met 2 rechtspootjes centraal, het is ook niet zo dat Hato überhaupt basis staat. 2) Dallinga is wel een meer flexibelere spits, die andere 2 zijn imo niet wendbaar genoeg. 1 van de 2 als pinchhitter is dikke prima. Lood om oud ijzer. Al denk ik dat Gakpo ‘gewoon’ in de spits komt te staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost November 13, 2023 Share Gepost November 13, 2023 (edited) Dallinga nu dan toch na afhaken Brobbey en Bergwijn. Edited November 13, 2023 by The Saint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 14, 2023 Share Gepost November 14, 2023 Verbruggen de komende wedstrijden onze eerste keep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 16, 2023 Share Gepost November 16, 2023 Jong Oranje vandaag ook met een knappe 1-0 zege op Gibraltar! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 16, 2023 Share Gepost November 16, 2023 46 minuten geleden zei La Pulga: Jong Oranje vandaag ook met een knappe 1-0 zege op Gibraltar! Oeh nice, kunnen we dat we door onze strot geduwd krijgen in Jong Oranje: All Access. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost November 17, 2023 Share Gepost November 17, 2023 (edited) Als ik mocht kiezen zou het dit worden: Edit: Oeps! Ben Boomen vergeten. Citaat Citaat Edited November 17, 2023 by Rinus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts