Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

13 minuten geleden zei Rinus:

Dan straks EK ticket wellicht, en derde eindigen in de groepsfase. Mark my words. *Remind me in 9 months*

Derde kun je dus ook door. Dus zegt niet zoveel.

2 minuten geleden zei 007mark:

Overigens weinig vertrouwen erin dat Koeman het lekker gaat neerzetten op dat EK.

Alsof Nederland onder welke coach dan ook een serieuze kans heeft.

Heel matig elftal. Kunnen best kwartfinale halen hoor, maar serieuze kanshebber verwacht/vind ik ze niet.

Paar wedstrijden gemist en ik ken opeens maar de helft van de spelers?! Wat is er gebeurt?

Heb alleen tweede helft gezien, maar wat een kutwedstrijd. Het is dat je op het eind een penalty krijgt en die scoort, waardoor je wint, maar echt goede kansen heb ik verder niet gezien.

1 minuut geleden zei timpy00:

Heel matig elftal. Kunnen best kwartfinale halen hoor, maar serieuze kanshebber verwacht/vind ik ze niet.

Gezien de erbarmelijke prestaties van de andere "top" landen (iedereen op Frankrijk en Portugal na) kun je in mijn ogen best de halve finale halen, met een beetje goede loting zelfs finale.

Zojuist zei joostmakaay:

Gezien de erbarmelijke prestaties van de andere "top" landen (iedereen op Frankrijk en Portugal na) kun je in mijn ogen best de halve finale halen, met een beetje goede loting zelfs finale.

Ook tegen Duitsland, Engeland en Spanje verwacht ik dat je normaliter minder bent.

Daarbij heb je dan nog landen als België waar je ook niet zomaar van wint.

En ja als je Frankrijk of Portugal eerder loot ben je al eerder klaar. Zie echt niks waarvan je denkt dit wordt even halve finale.

5 minuten geleden zei timpy00:

Ook tegen Duitsland, Engeland en Spanje verwacht ik dat je normaliter minder bent.

Daarbij heb je dan nog landen als België waar je ook niet zomaar van wint.

En ja als je Frankrijk of Portugal eerder loot ben je al eerder klaar. Zie echt niks waarvan je denkt dit wordt even halve finale.

Ook niet als Frenkie/Gakpo en Depay later weer aan zullen sluiten? In mijn ogen zijn de door jou genoemde landen juist achteruit gegaan t.o.v. het WK, waar Nederland enkel sterker (v/d Ven, Reijnders, Hartman) geworden is.

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Ook niet als Frenkie/Gakpo en Depay later weer aan zullen sluiten? In mijn ogen zijn de door jou genoemde landen juist achteruit gegaan t.o.v. het WK, waar Nederland enkel sterker (v/d Ven, Reijnders, Hartman) geworden is.

Weet niet of ik Nederland echt sterker vind geworden.

Heb echt helemaal geen hoge pet van op. Bondscoach niet, tactisch niet. Spelers niet goed genoeg voor top 5 land te zijn van Europa imo.

22 minuten geleden zei MisterX:

Paar wedstrijden gemist en ik ken opeens maar de helft van de spelers?! Wat is er gebeurt?

Heb alleen tweede helft gezien, maar wat een kutwedstrijd. Het is dat je op het eind een penalty krijgt en die scoort, waardoor je wint, maar echt goede kansen heb ik verder niet gezien.

Zo had ik het nog helemaal niet bekeken joh. Wat een haarscherpe analyse. Klasse. 

56 minuten geleden zei timpy00:

Derde kun je dus ook door. Dus zegt niet zoveel.

Ohhhh. ja, maar dat zijn er 4 ofzo. Ja vind ik ook. Gaat geen halve finale of finale worden. Denk er al heel vroeg uit, hoor.

Was dit bij uitstek trouwens niet een wedstrijd waarin je Frimpong heel er goed had kunnen gebruiken? Zeker nadat Dumfries niet zijn beste wedstrijd speelde? Ik vond Koeman altijd wel vrij logische dingen doen in zijn eerdere periodes als trainer, maar bij Barca werd het al een beetje gek en hij lijkt dat door te zetten. Bergwijn-Weghorst-Dumfries en ook Wieffer ipv Veerman, gelet op hoe de Grieken speelden, vind ik toch opzicht best vreemde keuzes.

Ik zag het meer als Wieffer voor de Roon en Reijnders naar de plek van Veerman, met Bergwijn als nieuwe kracht. En dan begreep ik Wieffer voor de Roon wel. 

Doordat Reijnders wat verder naar voren speelde dan Veerman en Bergwijn wat verder naar voren dan Reijnders, was het op die manier aanvallender - of ten minste, zo zal Koeman het gezien hebben. 

Alleen daardoor kwam, volgens mij, Wieffer te veel in de problemen, omdat er een handelingssnelheid verwacht werd die hij (nog?) niet op de mat kan leggen. Daarnaast had ik ook graag Frimpong gezien, maar goed. 

• 2 weeks later...
2 minuten geleden zei Urbeto:

Timber had opgeroepen mogen worden, maar dat is een kwestie van tijd en maak ik me ook niet zo heel druk om. Het is wel ongelofelijk armoedig dat Brobbey momenteel een van je spitsen is. 

Wat zijn de op dit moment fitte alternatieven? Is een oprechte vraag overigens want heb daar 1 2 3 even geen beeld bij,

Zojuist zei timpy00:

Wat zijn de op dit moment fitte alternatieven? Is een oprechte vraag overigens want heb daar 1 2 3 even geen beeld bij,

Nou dat is dus het punt; die zijn er vrijwel niet. Maar het feit dat we een niet functionerende spits oproepen puur omdat de rest massaal niet beschikbaar is, is in mijn optiek erg armoedig. Ik denk dat je beter Dallinga op had kunnen roepen. 

2 minuten geleden zei Urbeto:

Nou dat is dus het punt; die zijn er vrijwel niet. Maar het feit dat we een niet functionerende spits oproepen puur omdat de rest massaal niet beschikbaar is, is in mijn optiek erg armoedig. Ik denk dat je beter Dallinga op had kunnen roepen. 

Ja wellicht wel ja, al heb ik die al twee jaar niet meer een hele wedstrijd zien spelen.

21 minuten geleden zei Urbeto:

Snap echt niet dat die er nog steeds niet bij is geroepen. 

Voorhoede van de armoede op dit moment..

Qua opties in de spits houdt het natuurlijk niet over met Brobbey en Weghorst nu in de selectie. Zie net deze goal van Zirkzee en dit is toch wel iets wat ik Brobbey en Weghorst nou nooit zou zien doen. Niet dat een goal perse iets zeg, maar volgt iemand hier het Italiaanse voetbal een beetje en weet die beter hoe Zirkzee het daar nu doet qua spel? Met 3 goals in 10 basisplaatsen nu is dat nog niet heel erg goed, maar erg vergelijkbaar met Weghorst, Brobbey en Dallinga. Vandaar dat ik wel benieuwd ben hoe hij het voetballend doet.

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Qua opties in de spits houdt het natuurlijk niet over met Brobbey en Weghorst nu in de selectie. Zie net deze goal van Zirkzee en dit is toch wel iets wat ik Brobbey en Weghorst nou nooit zou zien doen. Niet dat een goal perse iets zeg, maar volgt iemand hier het Italiaanse voetbal een beetje en weet die beter hoe Zirkzee het daar nu doet qua spel? Met 3 goals in 10 basisplaatsen nu is dat nog niet heel erg goed, maar erg vergelijkbaar met Weghorst, Brobbey en Dallinga. Vandaar dat ik wel benieuwd ben hoe hij het voetballend doet.

Men is zeer tevreden met Zirkzee in Italië, mag wel meer scoren. Lijkt soms meer een 10, dan een spits.