Bogatyr Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Wat wil je nou van mij op dit forum? Je roept al jaar ik jou opzoek, maar ook als ik dat niet doe, blijf je mij opstoken. Heb je niks beters te doen? Zou me eerder over Belgische keepers zorgen maken met Courtois heellang afwezig. Ik begrijp je frustraties jegens Aaron. Die vete tussen jullie duurt al jaren! Maar wat hebben de Belgische keepers er weer mee maken maatje? We hebben genoeg Belgische keepers op niveau. Casteels, Bodart, Vandevoordt zijn enkele voorbeelden. Heb je een obsessie met Belgen? Zou je er eentje willen worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 Brian Vandenbussche! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Ik begrijp je frustraties jegens Aaron. Die vete tussen jullie duurt al jaren! Maar wat hebben de Belgische keepers er weer mee maken maatje? We hebben genoeg Belgische keepers op niveau. Casteels, Bodart, Vandevoordt zijn enkele voorbeelden. Heb je een obsessie met Belgen? Zou je er eentje willen worden? Bodart zegt me nikst. Casteels en VandeVoordt lijken mij erg goed ja. Ik vind Belgen tof, buiten dit forum heb ik ze face to face nog nooit boos meegemaakt.. Jullie humor is beter, friet, bier, heel misschien ook vrouwen? Meer natuur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 Zojuist zei Arezo: Brian Vandenbussche! Legend. En underrated. En dan heb je nog Bram Castro, dat ik die vergeten was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Brian Vandenbussche! Davy Schollen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Brian Vandenbussche! En zijn opvolger Kenny Steppe. Probleem was dat die zowel niet kon steppen als keepen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 Stijn Stijnen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 Jurgen Belpaire! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 18 minuten geleden zei Aaron21: Misschien speelt hij wel als rechtsbuiten? Jij bent gewoon jaloers. Bij bijna niemand scoren keepers en bij mij zelfs als rechtsbuiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 Gert Verhulst (schijnt voor hij Samson nam een hele goede keeper geweest te zijn) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: En zijn opvolger Kenny Steppe. Probleem was dat die zowel niet kon steppen als keepen Vorig jaar nog toevaliig ontmoet tijdens het wandelen. Stappen kan die dus wel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Gert Verhulst (schijnt voor hij Samson nam een hele goede keeper geweest te zijn) Hij nam vooral iets anders. Iets ros en blond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 5 minuten geleden zei Arezo: Gert Verhulst (schijnt voor hij Samson nam een hele goede keeper geweest te zijn) Keepen is toevallig wel een van de specialiteiten van Octaaf, heb ik van ene Miranda gehoord. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Hij nam vooral iets anders. Iets ros en blond. Aan allen die gekomen zijn proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn... ook proficiat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost October 11, 2023 Share Gepost October 11, 2023 (edited) 11 minuten geleden zei bas huijsmans: En zijn opvolger Kenny Steppe. Probleem was dat die zowel niet kon steppen als keepen Ik vroeg me wel af; Kon Ken ny Steppe? Oh, dat schreef je al, sorry #tisallaattoch Edited October 11, 2023 by KayDeManaager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost October 12, 2023 Share Gepost October 12, 2023 7 uur geleden zei KayDeManaager: Ik vroeg me wel af; Kon Ken ny Steppe? Oh, dat schreef je al, sorry #tisallaattoch 9 uur geleden zei Rogier.: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 Op 11-10-2023 om 23:11 zei Arezo: Gert Verhulst (schijnt voor hij Samson nam een hele goede keeper geweest te zijn) In een heel ander licht: Die real life serie die ze tegenwoordig hebben op Videoland, de Verhulstjes, is wel vermakelijk om te kijken. Nou vanavond mogen we weer met zijn allen mannen. Lekker voor de buis zitten schreeuwen naar blind op wingback, als ik de opstelling moet geloven. Dat kan je toch niet serieus nemen? Hartman zou toch altijd je man moeten zijn op dit moment? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 Ik denk dat Koeman ook heeft gezien hoe het met Ajax is gegaan nadat Blind geslachtofferd werd. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 31 minuten geleden zei Elsjorro1990: In een heel ander licht: Die real life serie die ze tegenwoordig hebben op Videoland, de Verhulstjes, is wel vermakelijk om te kijken. Nou vanavond mogen we weer met zijn allen mannen. Lekker voor de buis zitten schreeuwen naar blind op wingback, als ik de opstelling moet geloven. Dat kan je toch niet serieus nemen? Hartman zou toch altijd je man moeten zijn op dit moment? Tegen Frankrijk kan zelfs ik als Blind-adept niet om Hartman heen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 28 minuten geleden zei Elsjorro1990: In een heel ander licht: Die real life serie die ze tegenwoordig hebben op Videoland, de Verhulstjes, is wel vermakelijk om te kijken. Nou vanavond mogen we weer met zijn allen mannen. Lekker voor de buis zitten schreeuwen naar blind op wingback, als ik de opstelling moet geloven. Dat kan je toch niet serieus nemen? Hartman zou toch altijd je man moeten zijn op dit moment? Kan je aanraden de video van Pieter Zwart en de mini-GOAT op het YT-kanaal van VI te bekijken, dan snap je beter waarom wel/niet voor Blind te kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 31 minuten geleden zei Rogier.: Kan je aanraden de video van Pieter Zwart en de mini-GOAT op het YT-kanaal van VI te bekijken, dan snap je beter waarom wel/niet voor Blind te kiezen. Ik weiger pertinent te kijken naar iets waar die lamzak in zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 Ik denk dat je sommige jongere jongens wellicht een beetje in bescherming moet nemen tegen Frankrijk. Straks verpest je een Hartman bijvoorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 Klaar voor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 Hartman basis (aldus live score) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost October 13, 2023 Share Gepost October 13, 2023 Alles minder dan 0-3 zou fantastisch zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts