Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

8 minuten geleden zei Kyrill:

Wat wil je nou van mij op dit forum? Je roept al jaar ik jou opzoek, maar ook als ik dat niet doe, blijf je mij opstoken. Heb je niks beters te doen? Zou me eerder over Belgische keepers zorgen maken met Courtois heellang afwezig. 

Ik begrijp je frustraties jegens Aaron. Die vete tussen jullie duurt al jaren! :cry: Maar wat hebben de Belgische keepers er weer mee maken maatje? We hebben genoeg Belgische keepers op niveau. Casteels, Bodart, Vandevoordt zijn enkele voorbeelden. Heb je een obsessie met Belgen? Zou je er eentje willen worden?

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Ik begrijp je frustraties jegens Aaron. Die vete tussen jullie duurt al jaren! :cry: Maar wat hebben de Belgische keepers er weer mee maken maatje? We hebben genoeg Belgische keepers op niveau. Casteels, Bodart, Vandevoordt zijn enkele voorbeelden. Heb je een obsessie met Belgen? Zou je er eentje willen worden?

Bodart zegt me nikst. Casteels en VandeVoordt lijken mij erg goed ja. Ik vind Belgen tof, buiten dit forum heb ik ze face to face nog nooit boos meegemaakt.. Jullie humor is beter, friet, bier, heel misschien ook vrouwen? Meer natuur? 

Op 11-10-2023 om 23:11 zei Arezo:

Gert Verhulst (schijnt voor hij Samson nam een hele goede keeper geweest te zijn)

In een heel ander licht: Die real life serie die ze tegenwoordig hebben op Videoland, de Verhulstjes, is wel vermakelijk om te kijken.

Nou vanavond mogen we weer met zijn allen mannen. Lekker voor de buis zitten schreeuwen naar blind op wingback, als ik de opstelling moet geloven. 

Dat kan je toch niet serieus nemen? Hartman zou toch altijd je man moeten zijn op dit moment?

• Like 1

31 minuten geleden zei Elsjorro1990:

In een heel ander licht: Die real life serie die ze tegenwoordig hebben op Videoland, de Verhulstjes, is wel vermakelijk om te kijken.

Nou vanavond mogen we weer met zijn allen mannen. Lekker voor de buis zitten schreeuwen naar blind op wingback, als ik de opstelling moet geloven. 

Dat kan je toch niet serieus nemen? Hartman zou toch altijd je man moeten zijn op dit moment?

Tegen Frankrijk kan zelfs ik als Blind-adept niet om Hartman heen. 

28 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Kan je aanraden de video van Pieter Zwart en de mini-GOAT op het YT-kanaal van VI te bekijken, dan snap je beter waarom wel/niet voor Blind te kiezen.