Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Urbeto:

Wat een pertinente onzin. Die bal valt van 20 meter in de hoek van de keeper. Heel technisch bekeken zou je zelfs kunnen stellen dat Noppert al een stap te ver naar het midden had gezet waardoor hij zich zo moest strekken. 

Weinig onzin aan, gewoon een puike redding dmv z’n lengte. Maar er zit veel wrok (bij merendeel) van de Kuip aanhangers dat Bijlow niet keept. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Weinig onzin aan, gewoon een puike redding dmv z’n lengte. Maar er zit veel wrok (bij merendeel) van de Kuip aanhangers dat Bijlow niet keept. 

Ben allang blij dat Ajax voorlopig niet speelt, anders hadden we weer moeten lezen welke arbitrale beslissingen in het voordeel van Ajax nou weer twijfelachtig waren, wat er nou weer mis was met de sfeer in de Arena of welke Ajacieden nou weer vervelende trekjes hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Ben allang blij dat Ajax voorlopig niet speelt, anders hadden we weer moeten lezen welke arbitrale beslissingen in het voordeel van Ajax nou weer twijfelachtig waren, wat er nou weer mis was met de sfeer in de Arena of welke Ajacieden nou weer vervelende trekjes hadden.

De blessuretijd komt ze wel bekend voor ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Bolderbast:

De enige gozer die geen fout heeft gemaakt onder een vergrootglas leggen :-D

Dit is wat makkelijk scoren, dus reageer liever op de inhoud. Ik licht namelijk alleen uit dat de lof die hem wordt toegedicht op basis van deze wedstrijd gewoon overdreven is. Hij scoorde een degelijke 7, maar is niet overdreven serieus getest en we moeten zijn wedstrijd van vandaag dan ook niet groter maken dan het was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Urbeto:

Dit is wat makkelijk scoren, dus reageer liever op de inhoud. Ik licht namelijk alleen uit dat de lof die hem wordt toegedicht op basis van deze wedstrijd gewoon overdreven is. Hij scoorde een degelijke 7, maar is niet overdreven serieus getest en we moeten zijn wedstrijd van vandaag dan ook niet groter maken dan het was.

Joh, het zal wel. Je kunt je beter druk maken om andere spelers, het spel of de wissels (moet je overigens ook maar zin in hebben na zo'n zaadpot). Maar jij roept om Justin Bijlow na een foutloze wedstrijd van Noppert. Mag ik dan even gieren? Met je inhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bolderbast:

Joh, het zal wel. Je kunt je beter druk maken om andere spelers, het spel of de wissels (moet je overigens ook maar zin in hebben na zo'n zaadpot). Maar jij roept om Justin Bijlow na een foutloze wedstrijd van Noppert. Mag ik dan even gieren? Met je inhoud.

Gieren is natuurlijk makkelijker dan een inhoudelijke discussie over een cruciale positie in een elftal voeren, dus dat mag jij zeker. Ik hoop dus dat je er ontzettend van genoten hebt. Met je toontje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MNie:

Ben ik de enige die Frenkie zwaar overschat vind?

Goed de overwinning over de streep getrokken. Hopelijk goed voor het vertrouwen. Noppert had een aantal prina reddingen dus laten we hem ophypen met zn allen. Ecuador en Qatar mogen geen problemen opleveren denk ik. Benieuwd naar de landen met een wat hoger niveau. 

Het is geen toeval dat Frenkie, vdBeek en Ziyech in het buitenland niet brachten wat er van ze verwacht werd. En stiekem voeg ik daar ook De Ligt bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Het is toch bizar hoe wij in Nederland zo erg iemand kunnen ophemelen. Wordt net gedaan alsof Noppert werelds keepte en goh wat was hij toch geweldig leuk en zichzelf he in dat interview

Dat is nou eenmaal voetbal en doen we niet alleen in Nederland. In Engeland vinden ze Maguire ook ineens 1 van de beste verdedigers die ooit op deze aardkloot rond gelopen heeft.

Dat gezegd hebbende mag iedereen gewoon prima benoemen dat Noppert, een man met nog geen 60 competitieve wedstrijden in de benen, waarvan de meeste op een bedenkelijk niveau, zich meer dan prima staande gehouden heeft op het allerhoogste toneel wat er is in het mondiale voetbal. Dat wil niet zeggen dat die een wereldpot gekeept heeft of 18 ballen dat doel uit geranseld heeft, maar hij deed wat die moest doen en stond er toen die er staan moest. Of dat nou 1, 2 of 10 keer is geweest.

En ja, dan heeft hij de gunfactor. Lijkt me niet zo heel erg gek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En laten we wel wezen, Pasveer was nog steeds onderweg geweest naar die hoek waar Noppert heel strak bij zat. 

Belangrijkste zijn de drie punten. Het laatste toernooi waar Nederland wervelend begon was volgens mij dat EK in de Alpen. Liep ook zo lekker af na de groepsronde toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Titan:

En laten we wel wezen, Pasveer was nog steeds onderweg geweest naar die hoek waar Noppert heel strak bij zat. 

Belangrijkste zijn de drie punten. Het laatste toernooi waar Nederland wervelend begon was volgens mij dat EK in de Alpen. Liep ook zo lekker af na de groepsronde toen.

Op zich zou je Spanje - Nederland in 2014 ook wel wervelend kunnen noemen. Al was het spel in 2008 wel 10x beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Acquafresca:

Het is geen toeval dat Frenkie, vdBeek en Ziyech in het buitenland niet brachten wat er van ze verwacht werd. En stiekem voeg ik daar ook De Ligt bij. 

Frenkie doet het inmiddels zeer goed en is ontzettend belangrijk voor Barca, hetgeen Xavi nu ook door begint te krijgen. De Ligt heeft het uiteindelijk zeer goed gedaan bij Juve en is al aardig begonnen bij Bayern. Volg je ze wel of wil je gewoon wat haten? 

Ook leuk die kritiek op Frenkie. Hij speelde (en dat zegt 'ie zelf ook) niet een hele sterke wedstrijd voor zijn doen. Hij noemde het zelf slordig en dat was het op momenten ook. En nóg was hij zo'n beetje de beste en meest belangrijke veldspeler en hebben ze het in het buitenland voornamelijk ook weer louter over Frenkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Titan:

En Bijlow was ergens onderweg geblesseerd geraakt. Maar dat mogen we niet zeggen van Urbeto. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thierryvane:

De Ligt was tot aan zijn blessure de beste verdediger van Bayern.

En groeide bij Juve ook al uit tot de beste verdediger. Fans deden er ook alles aan om hem te smeken om te blijven. Bij Juve ook gewoon beter geworden in het positie kiezen en de zonedekking bijvoorbeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat is nou eenmaal voetbal en doen we niet alleen in Nederland. In Engeland vinden ze Maguire ook ineens 1 van de beste verdedigers die ooit op deze aardkloot rond gelopen heeft.

Dat gezegd hebbende mag iedereen gewoon prima benoemen dat Noppert, een man met nog geen 60 competitieve wedstrijden in de benen, waarvan de meeste op een bedenkelijk niveau, zich meer dan prima staande gehouden heeft op het allerhoogste toneel wat er is in het mondiale voetbal. Dat wil niet zeggen dat die een wereldpot gekeept heeft of 18 ballen dat doel uit geranseld heeft, maar hij deed wat die moest doen en stond er toen die er staan moest. Of dat nou 1, 2 of 10 keer is geweest.

En ja, dan heeft hij de gunfactor. Lijkt me niet zo heel erg gek. 

Hij keepte aardig, had geen enkele bijzondere redding. Het is hem gegund hoor, maar laten we even lekker normaal doen. 

Kijk de titel anders :-D

https://nos.nl/video/2453363-interview-noppert-misschien-wel-het-hoogtepunt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-11-2022 om 22:15 zei The Saint:

Die flitsen van de persconferentie met Bergwijn/Klaassen ;e Kunt echt niet meer uit de gasten krijgen dan twee woorden..

Op zich waar, voor met name Bergwijn. Ergens vind ik het ook wel mooi, want mediagetrainde/politiek correcte antwoorden zijn nog erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las op vi dat NL nu met Bergwijn - Gakpo voorin en Klaassen erachter gaat spelen. Kunnen de Psv-ers (en niet Psv-ers die Psv volgen) inschatten of die jongen wel rendeert in een 2 spitsen systeem als 1 vd spitsen? Zou zelf juist denken dat hij van de flank of op 10 zou moeten spelen. Wel een beetje zonde dat je dan zoveel spitsen meeneemt en er een speler neerzet die geen spits is. Beetje op zijn Schreuders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Gert:

Las op vi dat NL nu met Bergwijn - Gakpo voorin en Klaassen erachter gaat spelen. Kunnen de Psv-ers (en niet Psv-ers die Psv volgen) inschatten of die jongen wel rendeert in een 2 spitsen systeem als 1 vd spitsen? Zou zelf juist denken dat hij van de flank of op 10 zou moeten spelen. Wel een beetje zonde dat je dan zoveel spitsen meeneemt en er een speler neerzet die geen spits is. Beetje op zijn Schreuders.

Maar hij deed dit toch ook tegen Senegal toen Klaassen inviel.

Naja, hij kan dat wel geloof ik. Maar het is dan gewoon meer ordinair fysiek en counter voetbal, niet iets waar ik blij van word maar ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het wel bijzonder vinden als hij met Klaassen speelt. Je mist aanspeelbaarheid naar voren en een nummer 10 die de verdedigende middenvelder niet laat lopen, en dan zet je Klaassen daar neer :D Al helemaal met de ruimte die Ecuador op het defensieve middenveld heeft, is het handig om niet een speler op te stellen die verstoppertje speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Rogier.:

Zou het wel bijzonder vinden als hij met Klaassen speelt. Je mist aanspeelbaarheid naar voren en een nummer 10 die de verdedigende middenvelder niet laat lopen, en dan zet je Klaassen daar neer  Al helemaal met de ruimte die Ecuador op het defensieve middenveld heeft, is het handig om niet een speler op te stellen die verstoppertje speelt.

Kijkende naar hoe zowel Janssen en Bergwijn die eerste wedstrijd speelden, had ik toch wel graag Brobbey gezien hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites