Mansveld Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Eens met Louis zijn doelstelling, wereldkampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Valentijntje weer lekker op dreef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Louis en Valentijn gaan geen vrienden worden he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Volgens mij mis ik heel wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Hoe verwachten jullie dat Louis gaat starten tegen Senegal? Afgaande op de eerdere wedstrijden van Nederland en zijn persco net verwacht ik dit: Bijlow (al zei hij dat Noppert het beste in vorm was vd keepers, maar kan me haast niet voorstellen dat die ineens gaat spelen. Noppert is al een jaar in vorm namelijk) Dumfries Timber (zal erop vertrouwen dat hij met van Dijk naast hem wel beter zal spelen dan bij Ajax) Van Dijk Ake Blind (al zie ik zelf liever Malacia, maar hij gaat Blind waarschijnlijk altijd opstellen) Frenkie Berghuis (denk dat hij in poulefase dit aandurft en tegen stuggere/betere tegenstanders er Koopmeiners of de Roon neerzet) Gakpo Janssen (gaf hij al cadeau in de persco) Bergwijn (heeft altijd geleverd) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Ik denk dat Louis met Weghorst, L. de Jong en Janssen gaat beginnen tegen Senegal. Het nieuwe 4-3-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 36 minuten geleden zei Lenstra: Ik denk dat Louis met Weghorst, L. de Jong en Janssen gaat beginnen tegen Senegal. Het nieuwe 4-3-3. Wel lekker met corners. L. de Jong, Weghorst, van Dijk. Moeilijker om die bal niet op 1 van die drie te mikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 7 minuten geleden zei Geppiej: Wel lekker met corners. L. de Jong, Weghorst, van Dijk. Moeilijker om die bal niet op 1 van die drie te mikken. Zou chill zijn dan als Lucca ook nog een Nederlands paspoort krijgt. Ik vind het sowieso wel qua Ajacieden wat karig hoor en Lucca is zwaar in vorm de afgelopen twee wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Ik hoop zo op Malacia ipv Blind. En op een Frenkie, Berghuis, Gakpo(10) middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Maar in een wedstrijd waarin het niet loopt of de tegenstander voetballend dominant is kan je dus nooit een spits met diepte erin brengen. Lekker slim van blaaskaak weer. Zelfs Bergwijn heeft al weinig snelheid meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Maar in een wedstrijd waarin het niet loopt of de tegenstander voetballend dominant is kan je dus nooit een spits met diepte erin brengen. Lekker slim van blaaskaak weer. Zelfs Bergwijn heeft al weinig snelheid meer. Misschien wordt dat Gakpo zijn rol wel en schuift hij Berghuis naar 10 om op het middenveld wat meer zekerheid te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Thuis laten van Cillissen snap ik wel i.v.m. dat gezeur in zijn privé situatie, Louis kennende wil hij niets van negativiteit hebben rondom het WK. Noa Lang zal hij wel als "zie je wel dat ik gelijk heb"-momentje gaan gebruiken als het enigszins goed uit pakt, maar waarom je Weghorst over Danjuma meeneemt, terwijl je met Luuk de Jong een gelijkwaardige speler hebt, snap ik echt geen drol van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 4 uur geleden zei Michaelinho*: Valentijntje weer lekker op dreef Het mooie was dat zijn gehele humeur compleet veranderde toen Valentijn het woord kreeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 59 minuten geleden zei joostmakaay: Thuis laten van Cillissen snap ik wel i.v.m. dat gezeur in zijn privé situatie, Louis kennende wil hij niets van negativiteit hebben rondom het WK. Noa Lang zal hij wel als "zie je wel dat ik gelijk heb"-momentje gaan gebruiken als het enigszins goed uit pakt, maar waarom je Weghorst over Danjuma meeneemt, terwijl je met Luuk de Jong een gelijkwaardige speler hebt, snap ik echt geen drol van. Als ik Cilessen was zou ik eerder haar doel verdedigen dan dat van het Nederlands Elftal. De tering, wat hebben voetballers toch ook een geluk met hun bankrekening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Niet mijn type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Vooral het type dat voor de bankrekening gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Hoe kunnen jullie dit nou zo typen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Typische posts dit weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 8 uur geleden zei Michaelinho*: Valentijntje weer lekker op dreef Is er iemand die Valentijn mag? Op zijn familie en vrienden na? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Ja hoor, waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 14 uur geleden zei La Pulga: Als ik Cilessen was zou ik eerder haar doel verdedigen dan dat van het Nederlands Elftal. De tering, wat hebben voetballers toch ook een geluk met hun bankrekening. Goedendagschotel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 11 uur geleden zei himan: Ja hoor, waarom niet? Is dit serieus? Hij super clickbait/sensatie stukken maakt, en alles en iedereen echt afgrijselijk negatief over is. En dat zijn punten mbt voetbal hij maar heel zeldzaam gelijk heeft? 18 minuten geleden zei Beppu: Goedendagschotel! Wel echt gigantische plamuur/makeup kop zeg bah. Maar sommige anderen delen van haar lichaam zien er wel goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Is dit serieus? Hij super clickbait/sensatie stukken maakt, en alles en iedereen echt afgrijselijk negatief over is. En dat zijn punten mbt voetbal hij maar heel zeldzaam gelijk heeft? Wel echt gigantische plamuur/makeup kop zeg bah. Maar sommige anderen delen van haar lichaam zien er wel goed uit. Ook die zijn nep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Eens met Gabi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Als de helft maar nep is, is de andere helft toch nog steeds echt niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten