Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Oké thanks voor deze constructieve bijdrages weer.

Zit net trouwens even die groepen te kijken in League A; we hebben het wel niet slecht getroffen hè, als je kijkt dat Groep 3 bestaat uit o.a. Engeland, Duitsland én Italië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

100 euro per uur Kyrill. dat verdient Mark Rutte net aan. Als jij denkt dat het serieus is dat een arbeidsmigrant uit Bangladesh 100 euro per uur verdient en zo reageert, dan kun je een reactie verwachten.

Sarcasme is face to face niet alleen voor mij, voor veel mensen al lastig. Hoef je erna nog niet zo 'n achterlijke reactie te geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Excuses, reageer volgende keer effe chill en normaal. Dan doe ik dat ook.

Deal. :classic_love:

Ik ook excuses aan jou. 

Ontopic:

Vincent Janssen in Oranje is toch minimaal grap of wanhoops idee? 

Lees net hij niet meedoet tegen België vanwege een huwelijk, fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei MetalMichael:

Heeft die dit seizoen eigenlijk een keer 90 minuten gespeeld?

Begrijp me niet verkeerd, hij heeft best kwaliteiten, maar op de iets langere termijn. De cyclus na de WK wellicht.

Vrijwel niet nee. Maar gelet op kwaliteit zou brobbey een heel wat logischere keuze zijn dan Janssen. 

Maar goed, zelfs Linssen zou een betere keuze zijn, dus dat zegt niet zoveel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar effe serieus jongens. Vincent Janssen? Is dit een banana split dat mensen hier ook echt denken, dat het gerechtvaardigd is? ;e:sorry:

Zit sinds 2019 bij Monterey en heeft in 77 duels in 3 jaar tijd maar 15 goals gemaakt. En dit seizoen in de competitie nog maar 1 duel gespeeld en 1 goal. Heeft iemand tijd machine uitgevonden dat we terug zijn gegaan naar 2016?

@Socrates help me here, please. Ik reken op jou een klein/tot middelgroot betoog dat Vincent in Oranje een aanfluiting is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Zit sinds 2019 bij Monterey en heeft in 77 duels in 3 jaar tijd maar 15 goals gemaakt. En dit seizoen in de competitie nog maar 1 duel gespeeld en 1 goal. Heeft iemand tijd machine uitgevonden dat we terug zijn gegaan naar 2016?

Niet dat ik vind dat Janssen iets te zoeken heeft in Oranje, maar hij heeft dit seizoen wel degelijk 23 competitiewedstrijden gespeeld, 8 voor de winterstop (Apertura) en 15 na de winterstop (Clausura). Tijdens de Apertura heeft hij wel acht wedstrijden gemist door een blessure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tim':

Niet dat ik vind dat Janssen iets te zoeken heeft in Oranje, maar hij heeft dit seizoen wel degelijk 23 competitiewedstrijden gespeeld, 8 voor de winterstop (Apertura) en 15 na de winterstop (Clausura). Tijdens de Apertura heeft hij wel acht wedstrijden gemist door een blessure.

Oké thnx maat. Dan is whoscored onbetrouwbaar als op Mexicaans voetbal aankomt iig, jammer... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Maar effe serieus jongens. Vincent Janssen? Is dit een banana split dat mensen hier ook echt denken, dat het gerechtvaardigd is? ;e:sorry:

Gerechtvaardigd niet, wel maakt het me eigenlijk geen pleurismoer uit wie er als derde of vierde spits bij zit. Tevens zal Janssen nog gewoon afvallen dus is het allemaal weinig interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-5-2022 om 21:10 zei Tim':

Het aantal goals was in al die potjes toch wel drie. 

4 uur geleden zei Socrates:

Wie had dat gedacht.

En Patrick Lodewijks. Nog een en ze kunnen lekker klaverjassen.

Op 15-5-2022 om 21:56 zei MetalMichael:

Heeft die dit seizoen eigenlijk een keer 90 minuten gespeeld?

Begrijp me niet verkeerd, hij heeft best kwaliteiten, maar op de iets langere termijn. De cyclus na de WK wellicht.

Als breekijzer heeft hij toch meer te zoeken in Oranje dan de statische spitsen die nu mee gaan. En al helemaal als Vincent Janssen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites