Fantasy Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Oké thanks voor deze constructieve bijdrages weer. Zit net trouwens even die groepen te kijken in League A; we hebben het wel niet slecht getroffen hè, als je kijkt dat Groep 3 bestaat uit o.a. Engeland, Duitsland én Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 3 minuten geleden zei cimbomcu: 100 euro per uur Kyrill. dat verdient Mark Rutte net aan. Als jij denkt dat het serieus is dat een arbeidsmigrant uit Bangladesh 100 euro per uur verdient en zo reageert, dan kun je een reactie verwachten. Sarcasme is face to face niet alleen voor mij, voor veel mensen al lastig. Hoef je erna nog niet zo 'n achterlijke reactie te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Excuses, reageer volgende keer effe chill en normaal. Dan doe ik dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Excuses, reageer volgende keer effe chill en normaal. Dan doe ik dat ook. Deal. Ik ook excuses aan jou. Ontopic: Vincent Janssen in Oranje is toch minimaal grap of wanhoops idee? Lees net hij niet meedoet tegen België vanwege een huwelijk, fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Waarom dan niet gewoon Brobbey? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Chiemel: Waarom dan niet gewoon Brobbey? Heeft die dit seizoen eigenlijk een keer 90 minuten gespeeld? Begrijp me niet verkeerd, hij heeft best kwaliteiten, maar op de iets langere termijn. De cyclus na de WK wellicht. 15 mei 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Mogelijk willen ze ook Jong Oranje wat versterken voor de kwalificatie wedstrijden met oa Brobbey (hoewel het mij ook gewoon vroeg lijkt om hem al op te roepen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Ook wel slecht dat Gorter en met name Regeer niet opgeroepen zijn. Of Ihatarren. Had ik zelf ook opgroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 9 uur geleden zei MetalMichael: Heeft die dit seizoen eigenlijk een keer 90 minuten gespeeld? Begrijp me niet verkeerd, hij heeft best kwaliteiten, maar op de iets langere termijn. De cyclus na de WK wellicht. Vrijwel niet nee. Maar gelet op kwaliteit zou brobbey een heel wat logischere keuze zijn dan Janssen. Maar goed, zelfs Linssen zou een betere keuze zijn, dus dat zegt niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Maar effe serieus jongens. Vincent Janssen? Is dit een banana split dat mensen hier ook echt denken, dat het gerechtvaardigd is? Zit sinds 2019 bij Monterey en heeft in 77 duels in 3 jaar tijd maar 15 goals gemaakt. En dit seizoen in de competitie nog maar 1 duel gespeeld en 1 goal. Heeft iemand tijd machine uitgevonden dat we terug zijn gegaan naar 2016? @Socrates help me here, please. Ik reken op jou een klein/tot middelgroot betoog dat Vincent in Oranje een aanfluiting is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 21 minuten geleden zei Kyrill: Zit sinds 2019 bij Monterey en heeft in 77 duels in 3 jaar tijd maar 15 goals gemaakt. En dit seizoen in de competitie nog maar 1 duel gespeeld en 1 goal. Heeft iemand tijd machine uitgevonden dat we terug zijn gegaan naar 2016? Niet dat ik vind dat Janssen iets te zoeken heeft in Oranje, maar hij heeft dit seizoen wel degelijk 23 competitiewedstrijden gespeeld, 8 voor de winterstop (Apertura) en 15 na de winterstop (Clausura). Tijdens de Apertura heeft hij wel acht wedstrijden gemist door een blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 1 minuut geleden zei Tim': Niet dat ik vind dat Janssen iets te zoeken heeft in Oranje, maar hij heeft dit seizoen wel degelijk 23 competitiewedstrijden gespeeld, 8 voor de winterstop (Apertura) en 15 na de winterstop (Clausura). Tijdens de Apertura heeft hij wel acht wedstrijden gemist door een blessure. Oké thnx maat. Dan is whoscored onbetrouwbaar als op Mexicaans voetbal aankomt iig, jammer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Maar effe serieus jongens. Vincent Janssen? Is dit een banana split dat mensen hier ook echt denken, dat het gerechtvaardigd is? Gerechtvaardigd niet, wel maakt het me eigenlijk geen pleurismoer uit wie er als derde of vierde spits bij zit. Tevens zal Janssen nog gewoon afvallen dus is het allemaal weinig interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Ronald haalt z'n broer erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Wie had dat gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Op 17-5-2022 om 21:10 zei Tim': Niet dat ik vind dat Janssen iets te zoeken heeft in Oranje, maar hij heeft dit seizoen wel degelijk 23 competitiewedstrijden gespeeld, 8 voor de winterstop (Apertura) en 15 na de winterstop (Clausura). Tijdens de Apertura heeft hij wel acht wedstrijden gemist door een blessure. Het aantal goals was in al die potjes toch wel drie. 4 uur geleden zei Socrates: Wie had dat gedacht. En Patrick Lodewijks. Nog een en ze kunnen lekker klaverjassen. Op 15-5-2022 om 21:56 zei MetalMichael: Heeft die dit seizoen eigenlijk een keer 90 minuten gespeeld? Begrijp me niet verkeerd, hij heeft best kwaliteiten, maar op de iets langere termijn. De cyclus na de WK wellicht. Als breekijzer heeft hij toch meer te zoeken in Oranje dan de statische spitsen die nu mee gaan. En al helemaal als Vincent Janssen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Ik verwacht dat Jan Kluitenberg ook nog wordt toegevoegd tot de staf van Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 41 minuten geleden zei ElMarcos: Het aantal goals was in al die potjes toch wel drie. Klopt maar daar ging mijn post dan ook niet over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 3 minuten geleden zei Tim': Klopt maar daar ging mijn post dan ook niet over nee, ik wilde ook alleen je informatie aanvullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 BMI en Vincent Janssen opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Belachelijk dat van Dijk is opgeroepen. Hij speelt al twee weken niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Ik mag hopen dat hij spelers rust geeft na een lang seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Ze spelen vier wedstrijden dus zal er veel gerouleerd gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Blij met Schouten. BMI en Janssen zijn zinloze toevoegingen, maar je kan je er ook geen buil aan vallen. Interessant dat Bijlow er niet bij zit, hoop dat die zelf besloten heeft om rust te nemen en zich niet over te belasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten