Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Magikarp:

Wel lachen om die Tadic hoor. Die had er van mij nog 1 gekregen als ie zo een grote bek bleef houden. 

@MetalMichael dat ging eigenlijk ook vooral om Jorgensen op links om Van Persie spits te hebben. Had vooraf liever Jorgensen gehad met de pot tegen PSV in gedachten

Ja, moet zeggen dat ik het wel opvallend vind/vond dat Gio hem passeert. Maar goed, Larsson tegen Mazraoui is vandaag een prima keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Als je het objectief bekijkt, fluit Makkelie echt een draak van een wedstrijd in het voordeel van Feyenoord. Dus calimero is echt niet op zijn plaats hier, dat doen ze in Eindhoven wel. Net als de schaal pakken als het zo doorgaat, man man man.

Oh, over Makkelie ben ik het wel met hen eens hoor, maar als je zo'n Mazraoui ziet spelen, dan is de scheids niet je grootste probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Ja, moet zeggen dat ik het wel opvallend vind/vond dat Gio hem passeert. Maar goed, Larsson tegen Mazraoui is vandaag een prima keuze.

We hadden Slabbekoorn tegenover Mazraoui kunnen zetten en dat zou een prima keuze geweest zijn. 

Hoop wel dat Sammetje nog ff een goal meepikt. Heel veel sympathie voor dat ventje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Oh, over Makkelie ben ik het wel met hen eens hoor, maar als je zo'n Mazraoui ziet spelen, dan is de scheids niet je grootste probleem.

Nee, dat sowieso. Die 2-1 van Berghuis (?), Mazraoui staat daar nog in de kleedkamer volgens mij, bi-zar gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Het voelt allemaal nogal willekeurig aan. Heerings krijgt de bal tegen de hand, penalty Feyenoord. Harsh but I can accept that. Bero krijgt de bal twee keer in een minuut tegen de hand, niks aan het spreekwoordelijke handje? Pardon?

Was natuurlijk ook geen pingel, Bero glijd uit en krijgt hem tegen z’n hand aan. Maar de willekeur is echt belachelijk.

Net zoals het fluiten van Makkelie. Laat alles onbestraft zonder kaart, gebeurd dat bij bv Groningen Heracles dan vallen de kaarten aan de lopende band. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites