Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Door die VAR wordt wel strenger op regels toegezien, zie de afgekeurde goal van Johnsen en het rood voor Zeefuik. Wat ik dat niet snap is dat die penalty van Doan niet over moet: er staan 3 spelers van AZ meters in de zestien.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

0-0 (0-0)

Mooi dat ik er volledig naast zat :D

Die boeren zeggen vaak wat over die 12 invalide achter de goal bij Ajax (@sophomore)

Twaalf? Volgens mij zijn het er ruim 50.000 bij elke thuiswedstrijd. Ofjah zijn er ook zat die thuis blijven natuurlijk.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de eerste grote wedstrijd van het seizoen is het misschien wel leuk om er weer eens een prono in te gooien

kEnNWFGVfOopd7rjZ97-IQ_96x96.pngminteken_318-59392.jpg4b9b9O2fDwJepsLnYEoZng_96x96.png

Erwin. 3-1 (1-1)

0-0 (0-0)

2-2 (1-1)

1-3 (1-1)

0-4

4-1

Bij deze roep ik mezelf uit tot winnaar omdat ik er het dichtste bij zat :huhu:

Over de wedstrijd, PSV speelt zoals heel het seizoen al. Degelijk, bij vlagen goed en met een idee(!), Ajax viel me tegen en zoals velen ook al zeggen was de keuze om de Jong achterin te zetten geen goede.

Over dat gedoe met de Jong en Onana ben ik het eens met onderstaande:

[twitter]1043917007471685641[/twitter]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou was anders zelf de enige die het juiste doelpuntenverschil heeft voorspeld. Gelijkspel Erwin :huhu:

Nogmaals; ik vond het rood voor Onana. Hoe irritant de Jong normaal ook is, en of hij nou wel/niet naar de grond gaat. Makkelie vond ik overigens sowieso heel erg 'agressief' over komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou was anders zelf de enige die het juiste doelpuntenverschil heeft voorspeld. Gelijkspel Erwin :huhu:

Nogmaals; ik vond het rood voor Onana. Hoe irritant de Jong normaal ook is, en of hij nou wel/niet naar de grond gaat. Makkelie vond ik overigens sowieso heel erg 'agressief' over komen.

Was helemaal mooi geweest als de Var vervolgens dat vasthouden van Blind op de doellijn had gestraft en Luuk daar de 2e geel voor had gegeven. Mooie beelden waren dat geworden van Luuk.

Normaal wel eens hoor dat dit rood zou moeten zijn voor Onana. Maar heb ff geen zin om enkele weken te moeten broekpoepen omdat Lamprou op doel staat. Dus vind het wel ff best zo :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites