cimbomcu Geplaatst 4 september 2018 Share Geplaatst 4 september 2018 Terecht. Hoe kun je in hemelsnaam in een contract laten zetten dat iemand sowieso de coach wordt als die als assistent komt? Achterlijk van Van Seumeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 september 2018 Share Geplaatst 4 september 2018 Peter Bosz aub : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2018 Share Geplaatst 4 september 2018 Terecht. Hoe kun je in hemelsnaam in een contract laten zetten dat iemand sowieso de coach wordt als die als assistent komt? Achterlijk van Van Seumeren. Denk dat ze het succes van het Nederlands elftal en dachten dat ook te kopiëren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Of Duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Volgens mij stond Te Vrede daar buitenspel bij die 1-0. Lekker goaltje van El Messaoudi trouwens, met name de assist van Semedo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Haha, dank je wel, Van Leer :D Al moet ik zeggen dat Fortuna beter speelt dan de thuisploeg so far. Een beetje jammer van de slappe start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 Voor de eerste grote wedstrijd van het seizoen is het misschien wel leuk om er weer eens een prono in te gooien Erwin. 3-1 (1-1) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 0-0 (0-0) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 (bewerkt) 2-2 (1-1) 21 september 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 1-3 (1-1) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 september 2018 Share Geplaatst 22 september 2018 0-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september 2018 Share Geplaatst 22 september 2018 4-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 september 2018 Share Geplaatst 22 september 2018 Ajax gaat gewoon een Barca'tje doen, PSV laten denken dat het meedoet en dan 4x scoren en niks tegen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 Die overtreding van Zeefuik is toch geen rood? Gewoon een kanariegele. Jammer dat na VAR alsnog het verkeerde besluit wordt genomen. Is helemaal niet buitensporig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 Enkel in het stadion gezien? Want heb het net even terug gekeken en volgens de spelregels is het een rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 Die overtreding van Zeefuik is toch geen rood? Gewoon een kanariegele. Jammer dat na VAR alsnog het verkeerde besluit wordt genomen. Is helemaal niet buitensporig. Met de noppen naar voren op de enkel, lijkt me gewoon rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 VAR kunnen we ook niet meer serieus nemen. Zitten die te pitten bij PSV-Ajax ofzo? Toch altijd rood voor Onana dit of niet dan? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 30 miljoen uitgeven en dan door het gemis van je beste verdediger z'n voetbal laten zien. :-D:-D Een grote grap die club uit Amsterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 (bewerkt) Door die VAR wordt wel strenger op regels toegezien, zie de afgekeurde goal van Johnsen en het rood voor Zeefuik. Wat ik dat niet snap is dat die penalty van Doan niet over moet: er staan 3 spelers van AZ meters in de zestien. 23 september 2018 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 (bewerkt) 0-0 (0-0) Mooi dat ik er volledig naast zat :D Die boeren zeggen vaak wat over die 12 invalide achter de goal bij Ajax (@sophomore) Twaalf? Volgens mij zijn het er ruim 50.000 bij elke thuiswedstrijd. Ofjah zijn er ook zat die thuis blijven natuurlijk. 23 september 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Voor de eerste grote wedstrijd van het seizoen is het misschien wel leuk om er weer eens een prono in te gooien Erwin. 3-1 (1-1) 0-0 (0-0) 2-2 (1-1) 1-3 (1-1) 0-4 4-1 Bij deze roep ik mezelf uit tot winnaar omdat ik er het dichtste bij zat :huhu: Over de wedstrijd, PSV speelt zoals heel het seizoen al. Degelijk, bij vlagen goed en met een idee(!), Ajax viel me tegen en zoals velen ook al zeggen was de keuze om de Jong achterin te zetten geen goede. Over dat gedoe met de Jong en Onana ben ik het eens met onderstaande: [twitter]1043917007471685641[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Nou was anders zelf de enige die het juiste doelpuntenverschil heeft voorspeld. Gelijkspel Erwin :huhu: Nogmaals; ik vond het rood voor Onana. Hoe irritant de Jong normaal ook is, en of hij nou wel/niet naar de grond gaat. Makkelie vond ik overigens sowieso heel erg 'agressief' over komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Godver ja die Makkelie bij De Jong :D Dat vingertje. Wat een ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Hoe zit het nu eigenlijk met achteraf schorsen? Is dat nog mogelijk ondanks de VAR? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Nou was anders zelf de enige die het juiste doelpuntenverschil heeft voorspeld. Gelijkspel Erwin :huhu: Nogmaals; ik vond het rood voor Onana. Hoe irritant de Jong normaal ook is, en of hij nou wel/niet naar de grond gaat. Makkelie vond ik overigens sowieso heel erg 'agressief' over komen. Was helemaal mooi geweest als de Var vervolgens dat vasthouden van Blind op de doellijn had gestraft en Luuk daar de 2e geel voor had gegeven. Mooie beelden waren dat geworden van Luuk. Normaal wel eens hoor dat dit rood zou moeten zijn voor Onana. Maar heb ff geen zin om enkele weken te moeten broekpoepen omdat Lamprou op doel staat. Dus vind het wel ff best zo :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten