Kelvin Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni De groeten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Gelukkig scoort NAC nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Goudmijn, Parrott en Driouech spelen een dijk van een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Die Goudmijn valt me sowieso al wel weken op, niet dat ik vaak Excelsior kijk want ik heb wel 10.000 betere dingen in mijn leven te doen, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni 2 minuten geleden zei PJHoutman: Goudmijn, Parrott en Driouech spelen een dijk van een wedstrijd. Lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Welkom Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Wat een ongelofelijke engerd is die El Yakoubi zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 14 uur geleden zei cimbomcu: Wat een ongelofelijke engerd is die El Yakoubi zeg. Vooral geen enkele vorm van zelfreflectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Dat je na een degradatie, waarin de hele club ziek van is, de toeschouwers, spelers in onzekerheid over hun toekomst, personeel misschien wel ander werk moeten zoeken. Heeft hij het nog over de one-love campagne. Ga weg man, leer eerst verdedigen. Want dat is toch wel een speler waaraan je de helft van de tegengoals kunt wijten van Excelsior. Semi vedette. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Ivan Mesik en Lorenzo Milani gepresenteerd bij Heracles (beide van Pescara) Iemand die deze spelers enigzins kent, zeker Mesik zegt me wel iets vanuit FM (waarschijnlijk door z'n Nordsjaelland verleden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Citaat NIEUWS: FC Twente verdediger Mees Hilgers (23) zoekt met zijn management komende zomer naar een volgende stap in zijn carrière. De rechtsbenige verdediger is bij diverse topclubs in Nederland afgelopen weken aangeboden voor een bedrag rond de 4 miljoen. 🟢 Benieuwd welke club hem haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 3 uur geleden zei Thierryvane: Benieuwd welke club hem haalt. Naast Hato/Kaplan bij ons aller Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Pascal Jansen naar Ferencvaros, das toch ook wel een opvallende stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Oerlie: Pascal Jansen naar Ferencvaros, das toch ook wel een opvallende stap. Prima toch, grootste club in Hongarije, mogelijk Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Op 13-6-2024 om 17:38 zei himan: Prima toch, grootste club in Hongarije, mogelijk Champions League. Maar Jansen is niet blank en dat is in Hongarije nogal een (voetbal)probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni https://www.gld.nl/sport/8164439/ook-nederlandse-partij-dreigt-af-te-haken-bij-vitesse-crisis-compleet oei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 1 uur geleden zei Zawisza: https://www.gld.nl/sport/8164439/ook-nederlandse-partij-dreigt-af-te-haken-bij-vitesse-crisis-compleet oei Binnen 24 uur kantelt het volledig. Onafhankelijke bestuurders zijn er bij Vitesse neergezet om stabiliteit te creëeren. Die mensen werken dus potentiële bestuurders investeerders voor de boete. Licentie gaat ingenomen worden, Vitesse gaat in hoger beroep. Ik heb sinds vanmorgen het gevoel dat Vitesse dit niet gaat halen. Het stoort me dat er 0 communicatie vanuit Vitesse is naar de achterban die 2 miljoen heeft opgehaald voor de club. Maar nee, dit gaat niet goed komen. Oud bestuurders die de boel hebben vernaaid, de knvb die Vitesse 2,5 jaar laat aansukkelen en Parry die zich (begrijpelijk) zakelijk hard opstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Is dat laatste zo begrijpelijk? Als Vitesse failliet gaat, dan is Parry alles kwijt. Lijkt me toch geen fijn vooruitzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni En datzelfde geldt voor Michael van de Kuit. Die zit dadelijk met een voetbalstadion zonder voetbalclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 55 minuten geleden zei Renato: Is dat laatste zo begrijpelijk? Als Vitesse failliet gaat, dan is Parry alles kwijt. Lijkt me toch geen fijn vooruitzicht. Ja klopt, tenzij hij nog een andere ‘uitgang’ heeft gevonden. Dus iets achter de hand hebt. Valt niet te praten met hem. Hij ontkent ook altijd dat er contact is gelegd en nu ontkent hij een bod gehad te hebben. 51 minuten geleden zei Tim': En datzelfde geldt voor Michael van de Kuit. Die zit dadelijk met een voetbalstadion zonder voetbalclub. Die neemt niemand serieus. Die heeft al 5x afgehaakt, terwijl hij nog nooit concreet is geweest. Als Vitesse kapot gaat, dan gunt iedereen het GelreDome hetzelfde toe. Ook door zijn houding naar Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni (bewerkt) Speelronde 32 pas Feyenoord-PSV voor de titel! Laatste speelronde Ajax-Twente om plek 4. Heerlijke slotfase van de competitie. 19 juni bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 34 minuten geleden zei Beppu: Speelronde 32 pas Feyenoord-PSV voor de titel! Laatste speelronde Ajax-Twente om plek 4. Heerlijke slotfase van de competitie. Komt mij héél bekend voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Zwolle staat onderaan in ieder geval na ronde 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten