Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Op 13-4-2024 om 01:31 zei bas huijsmans:

Edit: oh en hoe kan het dat een speler van Excelsior nog geel krijgt pas nadat er na de varbeelden gekeken is?

De VAR mag niet ingrijpen over een gele kaart, maar als er voor iets anders gekeken wordt kan de scheidsrechter wel nog kiezen voor een gele kaart voor iets wat hij gezien heeft op die beelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-4-2024 om 14:13 zei sennid:

Kan die regel van als je een bal niet kan onder controle kan houden dat het dan buitenspel is zo snel mogelijk weg? Heracles wordt gewoon benadeeld met die kutregel.

Volledig mee eens ja, al waren er genoeg andere kansen om de 1-1 binnen te schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch de eerste ploeg die gaat degraderen met -punten. -6 was ook voldoende geweerde mbt degradatie. Laatstgenoemde was allang geaccepteerd. Beter nu dan evt volgend seizoen. Mijn club is compleet naar de tering geholpen in de laatste 1,5 jaar en daarvoor wordt de club nu flink gestraft. 

Zolang we maar blijven bestaan, verder kan het me gestolen worden om eerlijk te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Vitesse88:

Toch de eerste ploeg die gaat degraderen met -punten. -6 was ook voldoende geweerde mbt degradatie. Laatstgenoemde was allang geaccepteerd. Beter nu dan evt volgend seizoen. Mijn club is compleet naar de tering geholpen in de laatste 1,5 jaar en daarvoor wordt de club nu flink gestraft. 

Zolang we maar blijven bestaan, verder kan het me gestolen worden om eerlijk te zijn. 

Sterkte maat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Vitesse88:

Daarvoor natuurlijk al. Op veel te grote voet geleefd. Hopen dat het weer een cultclub kan worden zo rond plek 10 in de eredivisie en daar een tijdje tevreden mee zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei himan:

Daarvoor natuurlijk al. Op veel te grote voet geleefd. Hopen dat het weer een cultclub kan worden zo rond plek 10 in de eredivisie en daar een tijdje tevreden mee zijn. 

Jup klopt en daardoor is er enorm lui beleid gevoerd. Mooie dingen meegemaakt maar wat is dat waard als je compleet kapot gaat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Ajacied die toch wel op fietsafstand van het Gelredome woont vind ik het wel echt kut dat Vites misschien stopt te bestaan. Deze puntenmindering is natuurlijk buiten proporties. Maar een lagere vorm van puntenmindering is wel terecht. Maar hopelijk dan een nieuwe start in de KKD.

Die potten tegen Vites waren wel altijd speciaal. In voetbalteams met veel Vitessesupporters was het de week na deze wedstrijden uiteraard elkaar opnaaien en sarren. Vaak punten verspeelt in het dome. 

Gun Vites (en ook in wat mindere mate Nec en de Graafschap) altijd het beste. Om af te sluiten mijn favoriete Ajax tegen Vites pot. Als jongen aan de radio gekluisterd aandachtig deze pot volgend op langs de lijn. Dat slechte weer en veld. Vd Gouw met zijn lange broek. Ex-Vitessenaar vd Brom die de winnende maakt. Altijd mooi om terug te kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=WnQ1tAn8TLo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei MetalMichael:

Waarom?

Hoe komt men in vredesnaam aan 16. Volgens mij kreeg bijv FC Twente enkele keren 3 punten. Meen dat Nac ook ooit eens 3 punten aftrek kreeg. Dan vind ik 16 echt een heel vreemd hoog aantal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel benieuwd naar de hoofdtrainer Van Persie en met name hoe hij omgaat met de spelers die de basis niet halen. 

Op Feyenoord one staat een hele serie over de YL campagne. Daar komt hij heel goed over. Heb alleen begrepen van een vader van een jongen die onder hem traint dat hij best rigide voorkeur voor type spelers op posities heeft. Dat zal bij Heerenveen wellicht lastiger zijn dan in de jeugd van Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Tim':

Slechte gelijkspeler die Dijkhuizen. Volgens mij is de VAR aan beide kanten vergeten een keer rood te geven, dus dat heft elkaar dan weer op.

dat soort interview geeft Dijkhuizen vaak na puntverlies. Vervelende coach als ie verliest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites