Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Citaat

Utrecht-aanvoerder Nick Viergever doet na afloop zijn beklag bij ESPN. "Ik weet niet of je het gezien hebt… In het begin lijkt het allemaal heel aardig, maar hier valt echt niet op te voetballen. De bal hobbelt alle kanten op, dan heb je steeds net te veel tijd nodig."

image.thumb.png.7ffe5523e4f64d7cf4b3b46764aa5132.png

Is goed Nick :mrgy:

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Haha die Hadj-Musa is wel leuk om te kijken he. Gebeurd genoeg in ieder geval met hem op het veld, die mislukte rainbow flink ook ;c 

Begin me steeds meer te irriteren aan hem. Goede goal hoor, maar moet zulke geintjes achterwege laten. Z’n overzicht is nog minder dan die van Manhoef. 

11 uur geleden zei Thierryvane:

100% hands van Dijks > penalty niet gegeven > goal Fortuna 2-0. Weer een gênante beslissing.

Triest dat het gebeurd.

Zoveel camera posities..

Maar goed de VAR was Gerrets, die laat nog een kkd wedstrijd waar niks gebeurt helemaal uit de hand lopen.

1 uur geleden zei MarF_RJC:

Triest dat het gebeurd.

Zoveel camera posities..

Maar goed de VAR was Gerrets, die laat nog een kkd wedstrijd waar niks gebeurt helemaal uit de hand lopen.

Volgens de VAR konden de beelden niet aantonen dat Dijks daadwerkelijk de bal met zijn hand raakte. Tja, dan zit je zwaar aan de drugs.

13 uur geleden zei Thierryvane:

100% hands van Dijks > penalty niet gegeven > goal Fortuna 2-0. Weer een gênante beslissing.

Eens. Niet dat ik klaag, want als Fortuna doe je jezelf zwaar tekort door die wedstrijd niet te beslissen voor die situatie ontstaat.

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Eens. Niet dat ik klaag, want als Fortuna doe je jezelf zwaar tekort door die wedstrijd niet te beslissen voor die situatie ontstaat.

Tuurlijk, PEC had vrij weinig in te brengen dus een volledig terechte overwinning. Zonder Namli is het vrij pover.

Maar dit is altijd wel op Twitter over commentatoren. Maar omdat hij zijn account afschermt is het opeens nieuws.

Sierd is ook altijd voor bepaalde clubs en daar zeiken mensen ook altijd over.

Heerlijk zeg, Champions League miljoenen voor Feyenoord weer wat dichterbij. Kampioenschap was zelfs met 8 verschil schier onmogelijk. Nu 9 voor op Twente, waarbij ik ontzettend hoop dat AZ due 3e plek nog gaat pakken.