Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei 007mark:

Zie nu pas dat volgende week ook PSV - Ajax is. Na een Europese ronde waarin PSV op dinsdag speelt en Ajax op donderdag. Kan geen enkele manier bedenken hoe Ajax dan een resultaat gaat behalen in Eindhoven.

Ajax heeft betere trainer en gemotiveerde spelersgroep die wilt vechten voor de positie van de trainer, lijkt me duidelijk dat Ajax daar 1 3 gaat winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei FlyD:

Heerlijk shirt inderdaad. Doen ze goed bij GAE. Alleen jammer van het merk (Stanno).

Dat valt net als Hummel onder Deventrade, sinds een paar jaar is Stanno de shirtsponsor geworden ipv hummel. En Deventrade zegt het natuurlijk al, een mooi Deventer bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Dat valt net als Hummel onder Deventrade, sinds een paar jaar is Stanno de shirtsponsor geworden ipv hummel. En Deventrade zegt het natuurlijk al, een mooi Deventer bedrijf.

Ik ken het bedrijf en merk maar al te goed. Wij spelen zelf ook met Stanno. Daardoor heb ik het dagelijks aan en kan ik je vertellen dat de kwaliteit redelijk tegenvalt, zeker als je van Adidas komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Ik ken het bedrijf en merk maar al te goed. Wij spelen zelf ook met Stanno. Daardoor heb ik het dagelijks aan en kan ik je vertellen dat de kwaliteit redelijk tegenvalt, zeker als je van Adidas komt.

Dat zou kunnen inderdaad, dat weet ik zo niet. Maar kan mij zeker voorstellen dat het minder is dan een Adidas. Er was hier ook wel wat kritiek toen ze overstapten van Hummel naar Stanno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat ik nog niet helemaal snap, is dat bij Twente-Feyenoord net, Ugalde staat kilometers buitenspel bij die 2-0. Dan mag hij daarna toch niet meer meedoen aan het spel? Als in, hij heeft dusdanig veel voordeel van de voorsprong die hij had.

Spoiler

Als een speler buitenspel heeft gestaan, en daar later voordeel uit trekt kan hij ook terug gefloten worden. Ongeacht of deze speler nu niet buitenspel staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wikipedia verwoordt het nogal slecht. Dit zijn de regels, volgens mij overtreedt Ugalde er geen (in schril contrast met de rest van de wedstrijd trouwens): 

Citaat

Een speler die zich in buitenspelpositie bevindt op het moment dat de bal wordt gespeeld of geraakt* door een medespeler, wordt alleen gestraft als hij actief betrokken raakt bij het spel door:

• in te grijpen in het spel door het spelen of raken van de bal, die door een medespeler is gespeeld of geraakt, of
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden door
   - te voorkomen dat een tegenstander de bal kan spelen of in staat is te spelen door duidelijk het gezichtsveld van de tegenstander te blokkeren, of
   - een tegenstander aan te vallen in strijd om de bal, of
   - duidelijk te proberen de in de nabijheid zijnde bal te spelen waarbij deze handeling de tegenstander beïnvloedt, of
   - een duidelijke actie te maken die duidelijk invloed heeft op de mogelijkheid van een tegenstander om de bal te spelen, of
• voordeel te trekken door de bal te spelen of een tegenstander in diens spel te beïnvloeden wanneer de bal
    - terugkomt of van richting is veranderd van de doelpaal, doellat, wedstrijdofficial of een tegenstander;
    - bewust is gered door een tegenstander.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Lenstra:

Maar wat ik nog niet helemaal snap, is dat bij Twente-Feyenoord net, Ugalde staat kilometers buitenspel bij die 2-0. Dan mag hij daarna toch niet meer meedoen aan het spel? Als in, hij heeft dusdanig veel voordeel van de voorsprong die hij had.

Inhoud verbergen

Als een speler buitenspel heeft gestaan, en daar later voordeel uit trekt kan hij ook terug gefloten worden. Ongeacht of deze speler nu niet buitenspel staat.

Vond dit eigenlijk meer bijzonder. VAR ging niet eens kijken? Geel op zak ook al (net als eerder toen hij Santi onderuit trok).

Link naar opmerking
Deel via andere websites