timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 9 uur geleden zei 007mark: Zie nu pas dat volgende week ook PSV - Ajax is. Na een Europese ronde waarin PSV op dinsdag speelt en Ajax op donderdag. Kan geen enkele manier bedenken hoe Ajax dan een resultaat gaat behalen in Eindhoven. Ajax heeft betere trainer en gemotiveerde spelersgroep die wilt vechten voor de positie van de trainer, lijkt me duidelijk dat Ajax daar 1 3 gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) Doellijntechnologie is met de invoering van de VAR afgeschaft? 22 oktober 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zojuist zei MetalMichael: Doellijntechnologie is met de invoering van de VAR afgeschaft? Nou was deze wel te waarnemen maar het is wachten op een moment wat niet waar te nemen is Jeroen Zoet tegen Feyenoord moment bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 TENS JOORNSTRA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Dit is echt Keuken Kampioen niveautje. Wat slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Gelukkig hebben ze in Noord-Holland AZ nog. Alle gekheid op een stokje: Sneu voor Steijn dat hij het zich financieel niet kan permitteren om ontslag te nemen a la Van Nistelrooy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zullen we gewoon stoppen met dat staken? Ja de regels zijn duidelijk. Maar kom op, emotiebier is toch geheel wat anders dan dat Bergwijn bij een corner een een shitload over zich heen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) Gaat nog steeds net echt lekker als Ajax en FC Groningen supporter. Laat in ieder geval één van de twee het goed doen. 22 oktober 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Wil het eigenlijk wel meemaken.. Degradatie van Ajax. Eens in je leven moet je zoiets meegemaakt hebben. Voelt bijna als FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Heb je ze het daar ooit slecht zien doen dan? De keren dat ik zelf in de Eredivisie speelde, bleven ze toch een behoorlijk stabiele #2. Alhoewel ik nooit zo lang daar heb gespeeld als jij met MVV . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 hoe gruwelijk is deze! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Wat een goed shirt, kanonnen. Zou ‘m bijna kopen. @GAE EAGLES ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Wat een goed shirt, kanonnen. Zou ‘m bijna kopen. @GAE EAGLES ook. Hij is inderdaad geweldig, een van de mooiste van de laatste jaren. Ga hem zelf niet halen, draag nooit voetbalshirts. Al is deze nog wel het overwegen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 3 uur geleden zei Beppu: hoe gruwelijk is deze! Heerlijk shirt inderdaad. Doen ze goed bij GAE. Alleen jammer van het merk (Stanno). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Die is wel gaaf hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 46 minuten geleden zei FlyD: Heerlijk shirt inderdaad. Doen ze goed bij GAE. Alleen jammer van het merk (Stanno). Dat valt net als Hummel onder Deventrade, sinds een paar jaar is Stanno de shirtsponsor geworden ipv hummel. En Deventrade zegt het natuurlijk al, een mooi Deventer bedrijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Dat valt net als Hummel onder Deventrade, sinds een paar jaar is Stanno de shirtsponsor geworden ipv hummel. En Deventrade zegt het natuurlijk al, een mooi Deventer bedrijf. Ik ken het bedrijf en merk maar al te goed. Wij spelen zelf ook met Stanno. Daardoor heb ik het dagelijks aan en kan ik je vertellen dat de kwaliteit redelijk tegenvalt, zeker als je van Adidas komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei FlyD: Ik ken het bedrijf en merk maar al te goed. Wij spelen zelf ook met Stanno. Daardoor heb ik het dagelijks aan en kan ik je vertellen dat de kwaliteit redelijk tegenvalt, zeker als je van Adidas komt. Dat zou kunnen inderdaad, dat weet ik zo niet. Maar kan mij zeker voorstellen dat het minder is dan een Adidas. Er was hier ook wel wat kritiek toen ze overstapten van Hummel naar Stanno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Maar wat ik nog niet helemaal snap, is dat bij Twente-Feyenoord net, Ugalde staat kilometers buitenspel bij die 2-0. Dan mag hij daarna toch niet meer meedoen aan het spel? Als in, hij heeft dusdanig veel voordeel van de voorsprong die hij had. Spoiler Als een speler buitenspel heeft gestaan, en daar later voordeel uit trekt kan hij ook terug gefloten worden. Ongeacht of deze speler nu niet buitenspel staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) Wikipedia verwoordt het nogal slecht. Dit zijn de regels, volgens mij overtreedt Ugalde er geen (in schril contrast met de rest van de wedstrijd trouwens): Citaat Een speler die zich in buitenspelpositie bevindt op het moment dat de bal wordt gespeeld of geraakt* door een medespeler, wordt alleen gestraft als hij actief betrokken raakt bij het spel door: • in te grijpen in het spel door het spelen of raken van de bal, die door een medespeler is gespeeld of geraakt, of • een tegenstander in diens spel te beïnvloeden door - te voorkomen dat een tegenstander de bal kan spelen of in staat is te spelen door duidelijk het gezichtsveld van de tegenstander te blokkeren, of - een tegenstander aan te vallen in strijd om de bal, of - duidelijk te proberen de in de nabijheid zijnde bal te spelen waarbij deze handeling de tegenstander beïnvloedt, of - een duidelijke actie te maken die duidelijk invloed heeft op de mogelijkheid van een tegenstander om de bal te spelen, of • voordeel te trekken door de bal te spelen of een tegenstander in diens spel te beïnvloeden wanneer de bal - terugkomt of van richting is veranderd van de doelpaal, doellat, wedstrijdofficial of een tegenstander; - bewust is gered door een tegenstander. 29 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Wat is Brobbey toch een kutspits. Help je vrienden uit Rotterdam eens een handje joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 22 minuten geleden zei Lenstra: Maar wat ik nog niet helemaal snap, is dat bij Twente-Feyenoord net, Ugalde staat kilometers buitenspel bij die 2-0. Dan mag hij daarna toch niet meer meedoen aan het spel? Als in, hij heeft dusdanig veel voordeel van de voorsprong die hij had. Inhoud verbergen Als een speler buitenspel heeft gestaan, en daar later voordeel uit trekt kan hij ook terug gefloten worden. Ongeacht of deze speler nu niet buitenspel staat. Vond dit eigenlijk meer bijzonder. VAR ging niet eens kijken? Geel op zak ook al (net als eerder toen hij Santi onderuit trok). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 10 minuten geleden zei Beppu: Wat is Brobbey toch een kutspits. Help je vrienden uit Rotterdam eens een handje joh. repost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) Dit wordt een partijtje voor in de geschiedenisboeken hoor 29 oktober 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten