Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Hwb:

Voorlopig pakt het vertrek van Slot niet nadelig uit voor AZ. Ook niet per se voordelig trouwens. Is die Janssen nu ook een enorm getalenteerde trainer, of was Slot een beetje overhyped?

Dat laatste sowieso natuurlijk. Jansen heeft bij PSV ook Jong getraind maar was daar niet per se heel goed mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Van wennen krijg ik niet opeens allerlei functies toch? :D

Oh ik kijk vooral interviews etc. via de app, dan kun je uiteraard pauzeren en terugspoelen. Wedstrijden kijk ik via TV of de Ziggo Go App en dan kun je wel gewoon pauzeren en terugspoelen. 

Dus voor mij is het een kwestie van wennen (en hopelijk wat verbeteringen aan de kant van ESPN). Voor jouw is het hopen op verbeteringen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaassen op één. ;e Ik weet niet wie die cijfers geeft voor Ajax, maar erg scherp is hij of zij in elk geval niet. Vaak genoeg zwak in de passing in de eindfase. Tegen Twente ook weer kunnen zien. Belachelijk dat een totaal niet onderscheidende speler eerste staat. 

Bazoer, Max en Tannane zijn voor mij voorlopig de beste spelers. Je kan er voor de lol nog Koopmeiners bij pleuren, maar dan vooral op basis van statistiekjes, want in zijn veldspel vind ik hem eigenlijk ook vooral solide. Maar dan heb je uiteindelijk dus ook wel een redelijk gemiddelde, zo blijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jorgensen heeft zelf geen recht van spreken hoor, maar snap wel dat het heel frustrerend moet zijn als je als nummer 9 een soort 5de verdediger bent die alleen maar bezig moet zijn met verdedigen en achter je man aan rennen. 

Je ziet ook geen enkel idee bij Feyenoord nu ze achter zijn gekomen, toen het 0-0 stond liep het nog iig verdedigend goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Dat was wel te voorspellen toch?

Je hoopt toch (als neutrale kijker dan) dat Ajax gewoon goed aan de bal is en dat Feyenoord er dan in de omschakeling iets wezenlijks tegenover zet door in te spelen op de defensieve zwaktes van Ajax. Thans, dat was mijn hoop dan.

Maar Ajax speelt in een laag tempo, het positiespel is statisch, de middenvelders moeten te diep uitzakken (met name van Gravenberch vind ik dat irritant, die wil je in een later stadium aan de bal zien, hij is geen Frenkie) en, natuurlijk, strooit Promes weer met slechte balletjes en zorgt hij ook niet voor de verbinding die je zou willen van een tien.

Feyenoord kon daardoor gaandeweg af en toe het spel overnemen en met name bij diepgang in centrale posities (Haps, Toornstra) zie je dat ze direct gevaarlijk kunnen worden. Maar je kan en moet dat imo veel meer uitbuiten. Jorgensen én Berghuis vind ik ook wat veel. Je kan Berghuis als aangever of Jorgensen als aanspeelpunt gebruiken, maar alle twee? Dan zou ik eerder iemand inbrengen die ook diep kan gaan en wat meer centraal. Al kan het best zolang Ajax zo matig blijft voetballen en je zelfs het betere van het spel gaat krijgen. Dan natuurlijk wel. Maar vraag me af of dat de tweede helft zo gaat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites