Erwin. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 7 minuten geleden zei Hwb: Voorlopig pakt het vertrek van Slot niet nadelig uit voor AZ. Ook niet per se voordelig trouwens. Is die Janssen nu ook een enorm getalenteerde trainer, of was Slot een beetje overhyped? Dat laatste sowieso natuurlijk. Jansen heeft bij PSV ook Jong getraind maar was daar niet per se heel goed mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Ik schrok toen ik Van Ginkel zag invallen. Was hem helemaal vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik schrok toen ik Van Ginkel zag invallen. Was hem helemaal vergeten. Die jongen heeft al zoveel pech gehad in zijn carrière. Vooral in zijn tijd bij Vitesse vond ik het een heel leuke, frisse speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 iemand die Kutucu irl wel eens heeft zien voetballen? Heracles schijnt interesse te hebben om hem te huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 17 uur geleden zei Chiemel: Kon bij die Fox Sports app altijd pauzeren en terugspoelen, maar bij die van ESPN niet. Irritant. Bevalt mij ook nog niet. Misschien een kwestie van wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Zojuist zei Sophomore: Bevalt mij ook nog niet. Misschien een kwestie van wennen. Van wennen krijg ik niet opeens allerlei functies toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 1 minuut geleden zei Chiemel: Van wennen krijg ik niet opeens allerlei functies toch? Oh ik kijk vooral interviews etc. via de app, dan kun je uiteraard pauzeren en terugspoelen. Wedstrijden kijk ik via TV of de Ziggo Go App en dan kun je wel gewoon pauzeren en terugspoelen. Dus voor mij is het een kwestie van wennen (en hopelijk wat verbeteringen aan de kant van ESPN). Voor jouw is het hopen op verbeteringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 Verbaas mij altijd over de lage cijfers van de nummer één. Bedoel als je geen eens aan een zeven gemiddeld komt, dan ben je niet zo heel goed. Mijn opa zou dan toch wat centen minder geven voor mijn rapport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Ik zal nu vast wel weer de subjectieve Feyenoorder zijn hoor, maar welke cijfers krijgt Senesi dan dat hij hier niet in staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Klaassen op één. Ik weet niet wie die cijfers geeft voor Ajax, maar erg scherp is hij of zij in elk geval niet. Vaak genoeg zwak in de passing in de eindfase. Tegen Twente ook weer kunnen zien. Belachelijk dat een totaal niet onderscheidende speler eerste staat. Bazoer, Max en Tannane zijn voor mij voorlopig de beste spelers. Je kan er voor de lol nog Koopmeiners bij pleuren, maar dan vooral op basis van statistiekjes, want in zijn veldspel vind ik hem eigenlijk ook vooral solide. Maar dan heb je uiteindelijk dus ook wel een redelijk gemiddelde, zo blijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Wat een aanfluiting zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 15 minuten geleden zei Regis: Wat een aanfluiting zeg. Stelletje amateur zijn het. Het sneeuwt 1 keer in Nederland en meteen is alles ontregeld. En dan een oranje bal die te klein is en waar de spelers niet mee willen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Dat ESPN heeft het niet echt op orde. Keek een stukje Sparta PSV, met achtergrondgeluid van FC Den Haag. Vorige week bij Heracles Vitesse ook al geluid van PSV. Hoe krijgen ze het voor elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Er is een goede grap te maken met kleinere/grotere ballen, het inschatten van de omvang ervan met je handen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Zodra je die hebt horen we het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Kan iemand uitleggen wat er met Emmen aan de hand is dit jaar? Presteerde vorig jaar misschien wat boven hun stand, maar hadden toch enkele leuke spelers en ze hebben zich deze zomer (in theorie) redelijk versterkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Jorgensen heeft zelf geen recht van spreken hoor, maar snap wel dat het heel frustrerend moet zijn als je als nummer 9 een soort 5de verdediger bent die alleen maar bezig moet zijn met verdedigen en achter je man aan rennen. Je ziet ook geen enkel idee bij Feyenoord nu ze achter zijn gekomen, toen het 0-0 stond liep het nog iig verdedigend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Het is geen oorzaak voor het slechte spel hoor, maar je moet je als topclub toch schamen dat je elke keer zo’n dramatische grasmat hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Wat een ongelofelijk matig niveau van beide ploegen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Ontzettend saai ook gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Dat was wel te voorspellen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Zojuist zei MetalMichael: Dat was wel te voorspellen toch? Je hoopt toch (als neutrale kijker dan) dat Ajax gewoon goed aan de bal is en dat Feyenoord er dan in de omschakeling iets wezenlijks tegenover zet door in te spelen op de defensieve zwaktes van Ajax. Thans, dat was mijn hoop dan. Maar Ajax speelt in een laag tempo, het positiespel is statisch, de middenvelders moeten te diep uitzakken (met name van Gravenberch vind ik dat irritant, die wil je in een later stadium aan de bal zien, hij is geen Frenkie) en, natuurlijk, strooit Promes weer met slechte balletjes en zorgt hij ook niet voor de verbinding die je zou willen van een tien. Feyenoord kon daardoor gaandeweg af en toe het spel overnemen en met name bij diepgang in centrale posities (Haps, Toornstra) zie je dat ze direct gevaarlijk kunnen worden. Maar je kan en moet dat imo veel meer uitbuiten. Jorgensen én Berghuis vind ik ook wat veel. Je kan Berghuis als aangever of Jorgensen als aanspeelpunt gebruiken, maar alle twee? Dan zou ik eerder iemand inbrengen die ook diep kan gaan en wat meer centraal. Al kan het best zolang Ajax zo matig blijft voetballen en je zelfs het betere van het spel gaat krijgen. Dan natuurlijk wel. Maar vraag me af of dat de tweede helft zo gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Even een taalpuristdingetje, maar waarom zeg je altijd “thans” in plaats van “althans”? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten