Jump to content

Eredivisie Topic

Recommended Posts

@Rogier. Thanks! (y)

Hebben nood aan een echte afwerker. Voetballend 1 van de betere ploegen in België dit seizoen, maar door verdedigende blunders, rode kaarten en vooral een abnormaal gebrek aan scorend vermogen zie je dat niet terug in het klassement. Zou mooi zijn als Druijf de verlosser wordt! 

Edited by Bingbangboem
  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Dit bericht is automatisch doorgestuurd aan de ledenadministratie van GroenLinks.

Zo, goed weekend. Weer een puntje ingelopen op Ajax.

Posted Images

Druijff kan doelpunten maken. Afwerken, koppen, aardig in de zestien. Snel is hij niet en heel goed voetballen kan hij verder volgens mij ook niet. Komt wel van AZ, dus je zou bijna zeggen dat hij wel iets van een basistechniek moet hebben, dat hebben ze immers vrijwel allemaal daar. Behalve een paar oudere centrale verdedigers.

1 uur geleden zei Rogier.:

Mooie transfer voor hem, kreeg amper de kans door Boadu. Heeft weinig gespeeld, maar de momenten dat hij speelde liet hij wel het een en ander zien. Goed genoeg voor middenmoot Eredivisie denk ik, dus wel een versterking voor Mechelen (y) Hangt er wel vanaf wat voor speelstijl Mechelen heeft, Druijf is imo wel echt een spits.

@Dr. Bibber kan misschien nog wel het e.e.a. vertellen ;)

1 uur geleden zei Rossini':

Leuk om te horen dat Ferdy Druijff wel een toevoeging kan zijn.

Is het een voetballende spits? Heeft die wat diepgang? Hebben voornamelijk nood aan een aanspeelpunt dat kan scoren, maar ook niet traag is.

@Dr. Bibber @Rogier.

Ah Ferdy Druijff, al sinds de 017 en o19 veel zien spelen. Toen viel hij erg op door zijn goede fysiek en won veel duels. Nu tussen de grote verdedigers is dat wel iets minder geworden, maar nog steeds is zijn fysiek en werklust wel zijn grootste kracht. Kan redelijk een bal vasthouden, sterk in de lucht en geeft altijd 100%. Verwacht geen verfijnde sierlijke spits als Van Persie maar meer een type Kuyt. Heeft wel een echt neusje voor de goal, ook wel bewezen door zijn belangrijke goals in de EL, jong AZ en bij NEC. 

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat hij weg gaat, had hem graag eens een paar wedstrijden gezien in plaats van Boadu die chronisch uit vorm lijkt te zijn. Vanuit zijn oogpunt snap ik ook zeker wel dat hij weg wil, als hij nu nog niet opgesteld wordt, gaat dat dit seizoen ook niet meer gebeuren.. 

Edited by Dr. Bibber
4 minuten geleden zei Rogier.:

Zou je niet zeggen dat 'ie misschien ook wat weg heeft van Weghorst in het begin van zijn AZ-periode? Mocht je vergelijkingen willen trekken @Dr. Bibber

Ja qua ongepolijste techniek en werklust zeker. Vond Weghorst toen hij eenmaal zijn draai had gevonden voetballend wel even beter, maar wie weet komt dat bij Druijff ook nog zodra hij wat meer wedstrijden in de benen heeft. 

Edited by Dr. Bibber

Dat PEC was slecht zeg :cab: Laatste 10 minuten gekeken, maar geen bal kwam aan. Daar kan de gemiddelde amateur gewoon bij mee. Konden niet eens een simpele bal passen, aannemen of de 16 in leggen. Dat ligt niet aan Stegeman hoor.

Voorlopig pakt het vertrek van Slot niet nadelig uit voor AZ. Ook niet per se voordelig trouwens. Is die Janssen nu ook een enorm getalenteerde trainer, of was Slot een beetje overhyped?

7 minuten geleden zei Hwb:

Voorlopig pakt het vertrek van Slot niet nadelig uit voor AZ. Ook niet per se voordelig trouwens. Is die Janssen nu ook een enorm getalenteerde trainer, of was Slot een beetje overhyped?

Dat laatste sowieso natuurlijk. Jansen heeft bij PSV ook Jong getraind maar was daar niet per se heel goed mee.

1 uur geleden zei Thierryvane:

Ik schrok toen ik Van Ginkel zag invallen. Was hem helemaal vergeten.

Die jongen heeft al zoveel pech gehad in zijn carrière. Vooral in zijn tijd bij Vitesse vond ik het een heel leuke, frisse speler.

1 minuut geleden zei Chiemel:

Van wennen krijg ik niet opeens allerlei functies toch? :D

Oh ik kijk vooral interviews etc. via de app, dan kun je uiteraard pauzeren en terugspoelen. Wedstrijden kijk ik via TV of de Ziggo Go App en dan kun je wel gewoon pauzeren en terugspoelen. 

Dus voor mij is het een kwestie van wennen (en hopelijk wat verbeteringen aan de kant van ESPN). Voor jouw is het hopen op verbeteringen. 

Verbaas mij altijd over de lage cijfers van de nummer één. Bedoel als je geen eens aan een zeven gemiddeld komt, dan ben je niet zo heel goed. Mijn opa zou dan toch wat centen minder geven voor mijn rapport ;c 

Klaassen op één. ;e Ik weet niet wie die cijfers geeft voor Ajax, maar erg scherp is hij of zij in elk geval niet. Vaak genoeg zwak in de passing in de eindfase. Tegen Twente ook weer kunnen zien. Belachelijk dat een totaal niet onderscheidende speler eerste staat. 

Bazoer, Max en Tannane zijn voor mij voorlopig de beste spelers. Je kan er voor de lol nog Koopmeiners bij pleuren, maar dan vooral op basis van statistiekjes, want in zijn veldspel vind ik hem eigenlijk ook vooral solide. Maar dan heb je uiteindelijk dus ook wel een redelijk gemiddelde, zo blijkt.

15 minuten geleden zei Regis:

Wat een aanfluiting zeg. 

Stelletje amateur zijn het. Het sneeuwt 1 keer in Nederland en meteen is alles ontregeld. En dan een oranje bal die te klein is en waar de spelers niet mee willen spelen.