Thierryvane Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Dat ADO kan echt niet meer. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 En zo sta je ineens 14e. Bizar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Die Malone van ADO he; zou voor vele Eredivisie clubs een aanwinst zijn als keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Dat ADO kan echt niet meer. :-D Ja die verdediging is echt drama, vind 't bizar gewoon. Maar die aanval vind ik wel echt ziek voor een team dat 18e staat, met die wingers kun je teams zoals Sparta met 4-0 oprollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 (bewerkt) - 12 februari 2017 bewerkt door Sophomore foutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Apart dat er blijkbaar geen camera aanwezig is op Woudestein die dat wel of niet buitenspelmoment van net kon waarnemen. ;c Toch leuk voor Exca dat ze nu alsnog op 1-0 staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Apart dat er blijkbaar geen camera aanwezig is op Woudestein die dat wel of niet buitenspelmoment van net kon waarnemen. ;c Toch leuk voor Exca dat ze nu alsnog op 1-0 staan. Was volgens mij geen buitenspel. Makkelie floot op appèl van FC Twente. Heel de wedstrijd lang overigens, dat hij Eredivisie fluit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Je zou denken een minuut voor rust er even op klappen nog. Wat slap verdedigd. Als ik coach was, zou ik trouwens nooit met huurlingen spelen tegen hun oude club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 @Sophomore Luister je naar Perez, De Boer en Van Gangelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 (bewerkt) Duidelijk geen buitenspel, doelpunt Utrecht onterecht afgekeurd. Het zit bij PSV sinds de winterstop echt niet tegen, alles zit mee. 12 februari 2017 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Duidelijk geen buitenspel, doelpunt Utrecht onterecht afgekeurd. Het zit bij PSV sinds de winterstop echt niet tegen, alles zit mee. Dacht ff dat het dezelfde grens was als bij Twente - Fey (beide keren floot Higler), maar zijn dus wel twee anderen. Wel bizar dat er wéér zo'n fout gemaakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 [quote name='PJHoutman']@Sophomore Luister je naar Perez, De Boer en Van Gangelen?[/QUOTE] Deels gehoord, ging het toevallig over die 'kanker neger' van een grensrechter ? Moet toch confronterend zijn vandaag voor Kenneth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Deels gehoord, ging het toevallig over die 'kanker neger' van een grensrechter ? Moet toch confronterend zijn vandaag voor Kenneth. Nee, ik had het de voor jou blijkbaar zo belangrijke kritiek op Sparta die vandaag zo'n 15 minuten lang vloeide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Duidelijk geen buitenspel, doelpunt Utrecht onterecht afgekeurd. Het zit bij PSV sinds de winterstop echt niet tegen, alles zit mee. En die eerste goal van PSV moet hij imo gewoon afkeuren. Moreno heeft beide handen op de schouder van Klaiber en voorkomt zo dat die naar de bal kan springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 (bewerkt) [quote name='Hwb'] En die eerste goal van PSV moet hij imo gewoon afkeuren. Moreno heeft beide handen op de schouder van Klaiber en voorkomt zo dat die naar de bal kan springen.[/QUOTE] Zei ik ook al. @Ilias. was het bepaald niet met me eens. 12 februari 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Veltman ;e Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Blijft een triest mannetje inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Sowieso een eng ventje, trieste actie ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 En die eerste goal van PSV moet hij imo gewoon afkeuren. Moreno heeft beide handen op de schouder van Klaiber en voorkomt zo dat die naar de bal kan springen. Hey dat riep ik ook. Ongelooflijk, kan je zomaar een doelpunt kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 (bewerkt) Geen vooronderzoek naar Veltman :cab: 13 februari 2017 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Zou hij daar geschorst voor moeten worden dan volgens jou? Beetje overdreven hé:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Ben ik dan de enige die wel om dat incident kon lachen? Kwam verder ook helemaal niks uit.. Prima dat Veltman dan een dag later alsnog excuses aanbiedt, maar stoorde me er niet echt aan eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Dat zegt iets over jouw normen en waarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Dat zegt iets over jouw normen en waarden. In welk opzicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Ik vond het vrij kansloos. Een vooronderzoek is dan ook weer niet nodig. Heel Nederland ziet nu wat voor een naar mannetje het is, voor zo ver ze dat nog niet wisten, en dat is genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten