cimbomcu Gepost February 3, 2017 Share Gepost February 3, 2017 Op kwaliteit scouten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost February 3, 2017 Share Gepost February 3, 2017 Maar begin dan niet over dat ze te weinig lengte hebben, want dat doet iets anders vermoeden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 3, 2017 Share Gepost February 3, 2017 Die 0-2 van Vitas he, die vind ik zo oneerlijk. Van Wolfswinkel staat gigantisch vrij omdat hij een paar seconden daarvoor buitenspel werd gezet, dus het is logisch dat hij bij voorzet/afleggen Leerdam helemaal vrij staat. Dat vind ik zo oneerlijk aan die 'nieuwe' buitenspelregels. Enorm oneerlijk voor verdedigende partij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost February 3, 2017 Share Gepost February 3, 2017 Volgens mij vind je het oneerlijk, als ik je post goed begrijp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 3, 2017 Share Gepost February 3, 2017 Volgens mij vind je het oneerlijk, als ik je post goed begrijp. Ja sommige mensen hebben hier behoorlijk moeite met lezen, dus dacht deze mensen tegemoet te komen met een veelvuldige herhaling. Tommie is het met mij eens trouwens: http://www.vi.nl/nieuws/beugelsdijk-woest-over-schandalige-buitenspelregel.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 Niet alleen Tommie, bizarre regel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 Ik vind het serieus vooral enorm goed uitgespeeld van Vitesse. En ADO kan zich beter druk maken over 1) dat de rechtsback zo'n loopactie kan maken zonder dat iemand het doorheeft, en 2) dat iedereen stopt met voetballen als ze denken dat het buitenspel is. Overigens ben ik erg voor het idee van Van Basten. Experimenteren met het afschaffen van buitenspel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 (edited) Ik juist niet, ben voor het strenger toepassen van buitenspel (terug naar de oude regels). Ook het straffen van aanvallers die teruglopen uit buitenspel positie om verdedigers te blokken bij vrije trappen die voor worden gegeven. Dat is gewoon oneerlijk. Mag ook eerder geel worden gegeven imo voor constant buitenspel staan a la Lens. Edited February 4, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 Bij terugkijken denk ik trouwens dat Leerdam ook buitenspel stond. Centimeterwerk met z'n rechtervoet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 Aardig knietje van Fomitshow in het gezicht van Lammers. Zouden ze in de UFC nog jaloers op zijn. Lompe actie en had wmb ook wel een kaart mogen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 Wat een begin :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 PSV treft AZ op het juiste moment. Zonder Haps en Weghorst helemaal niveauloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 (edited) Ah okay Einstein. Zo triest die Kuipers he ;e Hoe kom je erbij? Mag aannemen dat er mogelijkheden zijn om zijn schorsing ongedaan te maken. Ofjah weet eigenlijk wel beter, KNVB maffia. Gooi maar een muntje op bij overtreding bij een opgelegde scoringskans in de zestien; geel of rood. Het is pure willekeur, eigen interpretatie en onvermogen van de scheidsrechter. Edited February 5, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 (edited) HahHahhahahajJajajajajajajaja Sanelie :r Kaboutertje gaat weer eens onder een bal door. Sorry maar dat kan toch niet. Edited February 5, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baddoo Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Gooi maar een muntje op bij overtreding bij een opgelegde scoringskans in de zestien; geel of rood. Het is pure willekeur, eigen interpretatie en onvermogen van de scheidsrechter. Dit verbaasde mij ook toen ik de samenvattingen terug zat te kijken. Dacht dat we juist van die Triple Punishment regel af waren. Maar dan zie ik Castro wel met rood van het veld af lopen, terwijl een Massop geel krijgt na zijn overtreding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Die Ananou, leuke, talentvolle verdediger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 WAt is die toeter en waarom? Wel typische half 1 pot he. Slappe hap... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Roda is verdedigend ook wel een hardnekkige ploeg om tegen te voetballen. Hebben als nummer 17 net zo weinig tegengoals als de nummer 4 en 5 AZ en Vitesse namelijk 25 stuks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Die Ananou is inderdaad een leuke verdediger, hoe oud is die jongen? Verder komt Ajax er niet doorheen. Younes legt eerst elke bal af, tot het moment dat die af MOET spelen dan besluit die te schieten :huhu: die jongen moet echt snel uit zijn lijden verlost worden want och och wat is die uit vorm zeg :huhu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Ananou is 19. Ja echt die Younes :cab: Blij dat Traore, Neres en Cerny bijna terug zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Tja of je heel vrolijk wordt van Traore of Cerny is het tweede maar erger dan Younes kan haast niet.. Is die Ananou ook een Nederlander of heeft hij een andere nationaliteit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Blij met Cerny? Op basis van..? En Neres is net zo onervaren als Kluivert en veel grilliger ook nog eens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 (edited) Daar gaat het toch helemaal niet om? Wie wil je nu inbrengen dan? Daar ontbreekt het aan, je kan nooit kampioen worden met zulke flanken. Je moet mogelijkheden hebben en dat ontbreekt nu al weken daarom ben ik blij als iedereen terug is. Behalve dat heb ik graag vertrouwen in jongens als Neres en Cerny en vind ik Traore sowieso een goede. Ananou is gehaald van Köln, Nigeriaanse Duitser geloof ik. Edited February 5, 2017 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Dat je 8 spelers haalt en dan nog steeds Rosheuvel opstelt. Kan die er niks van zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Dat je 8 spelers haalt en dan nog steeds Rosheuvel opstelt. Kan die er niks van zeg. En Van Peppen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts