Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Die 0-2 van Vitas he, die vind ik zo oneerlijk. Van Wolfswinkel staat gigantisch vrij omdat hij een paar seconden daarvoor buitenspel werd gezet, dus het is logisch dat hij bij voorzet/afleggen Leerdam helemaal vrij staat. Dat vind ik zo oneerlijk aan die 'nieuwe' buitenspelregels. Enorm oneerlijk voor verdedigende partij.

Ik vind het serieus vooral enorm goed uitgespeeld van Vitesse. En ADO kan zich beter druk maken over 1) dat de rechtsback zo'n loopactie kan maken zonder dat iemand het doorheeft, en 2) dat iedereen stopt met voetballen als ze denken dat het buitenspel is.

Overigens ben ik erg voor het idee van Van Basten. Experimenteren met het afschaffen van buitenspel.

Ik juist niet, ben voor het strenger toepassen van buitenspel (terug naar de oude regels). Ook het straffen van aanvallers die teruglopen uit buitenspel positie om verdedigers te blokken bij vrije trappen die voor worden gegeven. Dat is gewoon oneerlijk. Mag ook eerder geel worden gegeven imo voor constant buitenspel staan a la Lens.

Edited by Sophomore

Ah okay Einstein.

Zo triest die Kuipers he ;e Hoe kom je erbij? Mag aannemen dat er mogelijkheden zijn om zijn schorsing ongedaan te maken. Ofjah weet eigenlijk wel beter, KNVB maffia.

Gooi maar een muntje op bij overtreding bij een opgelegde scoringskans in de zestien; geel of rood. Het is pure willekeur, eigen interpretatie en onvermogen van de scheidsrechter.

Edited by Sophomore

Gooi maar een muntje op bij overtreding bij een opgelegde scoringskans in de zestien; geel of rood. Het is pure willekeur, eigen interpretatie en onvermogen van de scheidsrechter.

Dit verbaasde mij ook toen ik de samenvattingen terug zat te kijken. Dacht dat we juist van die Triple Punishment regel af waren. Maar dan zie ik Castro wel met rood van het veld af lopen, terwijl een Massop geel krijgt na zijn overtreding

Die Ananou is inderdaad een leuke verdediger, hoe oud is die jongen?

Verder komt Ajax er niet doorheen. Younes legt eerst elke bal af, tot het moment dat die af MOET spelen dan besluit die te schieten :huhu: die jongen moet echt snel uit zijn lijden verlost worden want och och wat is die uit vorm zeg :huhu:

Daar gaat het toch helemaal niet om? Wie wil je nu inbrengen dan? Daar ontbreekt het aan, je kan nooit kampioen worden met zulke flanken. Je moet mogelijkheden hebben en dat ontbreekt nu al weken daarom ben ik blij als iedereen terug is. Behalve dat heb ik graag vertrouwen in jongens als Neres en Cerny en vind ik Traore sowieso een goede.

Ananou is gehaald van Köln, Nigeriaanse Duitser geloof ik.

Edited by cimbomcu