Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Apart dat er blijkbaar geen camera aanwezig is op Woudestein die dat wel of niet buitenspelmoment van net kon waarnemen. ;c Toch leuk voor Exca dat ze nu alsnog op 1-0 staan.

Was volgens mij geen buitenspel. Makkelie floot op appèl van FC Twente. Heel de wedstrijd lang overigens, dat hij Eredivisie fluit...

Duidelijk geen buitenspel, doelpunt Utrecht onterecht afgekeurd. Het zit bij PSV sinds de winterstop echt niet tegen, alles zit mee.

Dacht ff dat het dezelfde grens was als bij Twente - Fey (beide keren floot Higler), maar zijn dus wel twee anderen. Wel bizar dat er wéér zo'n fout gemaakt wordt.

Deels gehoord, ging het toevallig over die 'kanker neger' van een grensrechter ? Moet toch confronterend zijn vandaag voor Kenneth.

Nee, ik had het de voor jou blijkbaar zo belangrijke kritiek op Sparta die vandaag zo'n 15 minuten lang vloeide.

Duidelijk geen buitenspel, doelpunt Utrecht onterecht afgekeurd. Het zit bij PSV sinds de winterstop echt niet tegen, alles zit mee.

En die eerste goal van PSV moet hij imo gewoon afkeuren. Moreno heeft beide handen op de schouder van Klaiber en voorkomt zo dat die naar de bal kan springen.

[quote name='Hwb'] En die eerste goal van PSV moet hij imo gewoon afkeuren. Moreno heeft beide handen op de schouder van Klaiber en voorkomt zo dat die naar de bal kan springen.[/QUOTE] Zei ik ook al. @Ilias. was het bepaald niet met me eens. Edited by PJHoutman