Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik heb Penders hoog zitten als trainer.

over Eindhoven gesproken, Brian de Keersmaecker zou naar Heracles gaan, iemand die deze jongen wat beter kent?

Naast Brian komt hoogst waarschijnlijk ook Jetro Willems transfervrij over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

Rob Penders assistent bij Utrecht. Opmerkelijk stap, zou toch denken dat die ergens als hoofdtrainer aan de slag kan. Maar misschien gokt hij op een vroeg ontslag van Silberbauer  

FC Emmen wilde hem, maar de afkoopsom was te hoog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-6-2023 om 22:07 zei Michaelinho*:

Interessante wending bij Volendam. Jonk stopt als trainer en wordt Technisch manager. Huidige assistent schuift door.

Ik snap die rol niet helemaal, want er zit ook nog een technisch directeur als ik het artikel op VI goed begreep. Zonde wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-6-2023 om 17:06 zei PJHoutman:

Rob Penders assistent bij Utrecht. Opmerkelijk stap, zou toch denken dat die ergens als hoofdtrainer aan de slag kan. Maar misschien gokt hij op een vroeg ontslag van Silberbauer  

zou wel met de optie zijn om nog door te stromen naar hoofdtrainer, anders zou ik het een heel rare stap vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat de knvb gaat optreden tegen onsportief gedrag. Lees je verder, gaat het alleen om ‘haantjesgedrag’ en de trainers langs het veld die zich misdragen. Ik weet niet hoor maar wellicht eens strenger gaan optreden tegen de stervende zwanen op het veld, het meenemen van de bal na een overtreding etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Vitesse88:

Leuk dat de knvb gaat optreden tegen onsportief gedrag. Lees je verder, gaat het alleen om ‘haantjesgedrag’ en de trainers langs het veld die zich misdragen. Ik weet niet hoor maar wellicht eens strenger gaan optreden tegen de stervende zwanen op het veld, het meenemen van de bal na een overtreding etc. 

Hoe wil je dit doen? Een VAR die op afstand bepaalt of iets pijn heeft gedaan of een speler voldoende uit balans heeft gebracht om een val te rechtvaardigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Tim':

Hoe wil je dit doen? Een VAR die op afstand bepaalt of iets pijn heeft gedaan of een speler voldoende uit balans heeft gebracht om een val te rechtvaardigen?

Wat langer langs de kant laten wachten als ze ‘behandeld’ zijn. En het gaat mij vooral om de ‘zware blessures die binnen 2 seconden wonderbaar hersteld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Wat langer langs de kant laten wachten als ze ‘behandeld’ zijn. En het gaat mij vooral om de ‘zware blessures die binnen 2 seconden wonderbaar hersteld zijn.

Qua frustratiepunt eens, maar er valt gewoonweg erg weinig aan te doen. Wanneer moet je als scheidsrechter gaan ingrijpen? Wanneer een speler te snel weer opstaat? Dan blijft hij wel wat langer liggen. Zuivere speeltijd is de enige oplossing die ik kan bedenken, omdat tijdrekken dan geen nut meer heeft behalve het tempo uit de wedstrijd halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Tim':

Qua frustratiepunt eens, maar er valt gewoonweg erg weinig aan te doen. Wanneer moet je als scheidsrechter gaan ingrijpen? Wanneer een speler te snel weer opstaat? Dan blijft hij wel wat langer liggen. Zuivere speeltijd is de enige oplossing die ik kan bedenken, omdat tijdrekken dan geen nut meer heeft behalve het tempo uit de wedstrijd halen.

Zuivere speeltijd hoeft nog niet zo zeer, begin is met zuivere blessuretijd. Als je ook gisteren weer kijkt in de slotfase van Jong Oranje. 5 minuten blessuretijd en ik denk dat er zo 5/6 momenten waren dat ze 20 a 30 seconden tijd hebben gerekt. Toch fluit de scheids af na een doeltrap gegeven na 94:45.

En dit is eigenlijk nog een slecht voorbeeld, want dit was nog een dramatische slotfase van de aanvallende ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kelvin:

Zuivere speeltijd hoeft nog niet zo zeer, begin is met zuivere blessuretijd. Als je ook gisteren weer kijkt in de slotfase van Jong Oranje. 5 minuten blessuretijd en ik denk dat er zo 5/6 momenten waren dat ze 20 a 30 seconden tijd hebben gerekt. Toch fluit de scheids af na een doeltrap gegeven na 94:45.

En dit is eigenlijk nog een slecht voorbeeld, want dit was nog een dramatische slotfase van de aanvallende ploeg.

Helemaal mee eens. De blessuretijd wordt zelden echt gespeeld. Dit lijkt me perfect iets voor een vierde man om bij te houden. Telkens de klok op stil zetten en dan aan de scheids aangeven wanneer de tijd echt voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites