Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Djurovski:

Degradatie komt niet door 1 moment/wedstrijd 

In degradatie gevaar komen komt niet door 1 moment/wedstrijd. Voor daadwerkelijk degradatie kan wel 1 moment/wedstrijd het verschil maken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

Wat is er met die gekke Vitesse fans aan de hand? Alweer vuurwerk bommen... :cab: Snap jij het nog @Vitesse88

Ja ik snap het. Maar deze actie ging faliekant mis :-D 

Guzu en v Boekel ;e Zullen we maar lekker stoppen met die zooi. Hier een pingel voor geven, wat een grap. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nou bevooroordeeld of is Nijhuis wel makkelijk weggekomen met zijn foutieve lijntje. Ik lees allemaal ophef over Gozubuyuk die geen reactie wou geven en uiteindelijk statement van de KNVB. Maar daar kun je de beslissing nog altijd zien als een interpretatiediscussie, terwijl iemand die zo'n duidelijke fout maakt eigenlijk buiten schot blijft omdat Feyenoord - PSV/Gozubuyuk meer aandacht krijgt bij de media.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt helemaal hitsig van dat schakelprogramma. 9 wedstrijden tegelijk kijken. De 2.5 y/o op bed, moeders de vrouw de deur uit. Kan wel janken van geluk. Hoop dat Sparta erin blijft. Zwolle mag wel degraderen, alleen al omdat ze Lamprou opstellen.

Ajax mag kampioen worden van me, en vervolgens moet het zo uit de hand lopen dat besloten wordt Ajax op te heffen. Lijkt me een ideaal scenario.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kiezen uit 2 kwaden dit. Voor Ajax zijn zodat Groningen nog play off kan halen ? ( niet dat we daar wat te zoeken hebben) Voor dat importdorp zijn zodat Ajax misschien geen kampioen wordt? 

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit.. :cab: Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen.

RKC 1-0 AZ

Heracles 3-2 AZ

Twente 3-1 AZ

AZ 1-1 NEC

AZ 0-0 Cambuur

AZ 0-1 Twente

PEC 2-1 AZ

Willem II 2-2 AZ

PEC 2-1 AZ

Sparta 1-1 AZ

Tsjah...

Link naar opmerking