MetalMichael Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Mag ik van u, in de categorie domme rode kaarten, de rode kaart van Ado tijdens Willem II - Ado? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 5 minuten geleden zei MetalMichael: Mag ik van u, in de categorie domme rode kaarten, de rode kaart van Ado tijdens Willem II - Ado? Die was wel heel erg he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 (bewerkt) Willem II, Ado, Muldert, Mario Been en Koert. Wat een marteling 24 februari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Ik vond het Emmen van een paar seizoenen geleden wel een stukje sympathieker dan deze ploeg. Verder vind ik ADO helemaal niks, alsof ze daar ingekocht hebben op basis van FM15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Nu een hele goedkope pingel voor Willem II: 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Jordens Peters moest afgelopen weekend een monoloog van Gertjan Verbeek aanhoren, met de strekking dat hij teveel een ideale schoonzoon was. Pakt nu een rode kaart, dus je kan niet zeggen dat hij niet geluisterd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 25 minuten geleden zei 007mark: Jordens Peters moest afgelopen weekend een monoloog van Gertjan Verbeek aanhoren, met de strekking dat hij teveel een ideale schoonzoon was. Pakt nu een rode kaart, dus je kan niet zeggen dat hij niet geluisterd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Wat vonden jullie van de 2e gele kaart? In de studio waren ze vrij gedecideerd dat het geen geel was, maar ik denk dat ik het er wel eentje vond, al raakte hij de bal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Las dat het vooral de show van de scheidsrechter was, die man is sowieso niet van eredivisieniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Emmen wint in Utrecht, dat hadden niet veel goed voorspeld gok ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Wordt zo nog spannend als Emmen punten blijft scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Toch mooi hoe Emmen blijft knokken. Ze hebben ook veel pech gehad dit seizoen. Ik zie ze er wel in blijven en ik vermoed dat ADO en Willem II eruit vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Bruggink over Haller. Wat is dat toch een kneus en ongekend slechte analist. Mooi hoe Perez hem counterde. Haller is niet snel maar traag, niet te vergelijken met Giroud en al zeker niet met Braitwaithe en het is niet meer dan normaal dat hij in de Nederlandse competitie doelpunten maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 2 uur geleden zei delichris: Toch mooi hoe Emmen blijft knokken. Ze hebben ook veel pech gehad dit seizoen. Ik zie ze er wel in blijven en ik vermoed dat ADO en Willem II eruit vliegen. ADO is veruit het slechtste dit seizoen. Bizar wat voor beleid er bij mijn club is. Ben bang dat dit jaar het geluk op is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Als PSV dit volhoudt is gat 3 punten, Ajax nog wedstrijd te goed. Is zkr nog niet gedaan. Ajax speeldag 32 Feyenoord nog uit en speeldag 34 Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Dat deze twee ploegen bovenaan staan zegt alles over het niveau van de Eredivisie dit seizoen. Historisch slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Pfoeh, Psv heeft de arbitrage niet mee laatste vijf minuten. Die goal van Vertessen, ook al is het tegenwoordig de (volslagen idiote) regel, had menig scheidsrechter gewoon goed gekeurd. Ook apart dat er daar niet naar het moment met Martinez en Zahavi werd gekeken. Ik wilde er nog bij zeggen: wachten op de 1-1. En ja hoor, pingel Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Gvd werkelijk. Typisch PSV dit... Zo gaat al jaren pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Blijven weinig scheidsrechters over die psv nog kunnen fluiten als het zo door gaat. Ben benieuwd naar de persconferentie met ome Roger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Verbaasde me er nogal over dat er niet naar Martinez gekeken werd idd. En dat Tadic zonder kaart wegkwam na de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Dit is typisch PSV, al jaren. Zodra je duel 100% veilig kan en moet stellen wordt enorm gefaald. Is sinds tijd van Memphis of eerder al het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 ????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 (bewerkt) Kijk even de eerste 1,5 minuut van dit interview: Zo wil je toch na de wedstrijd iedere trainer horen? Ipv dat menatliteitsgelul. http://www.espn.nl/video/clip?id=8255077 28 februari 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Deze data Ook meer dan een kwart van de balcontacten eindigde in balverlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten