Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Beslissing om De Vries te ontslaan kan ik volgen, was gewoon niet goed genoeg en gezien zijn leeftijd zit er weinig progressie in. Wat ik dan niet snap is dat ze kiezen om Ricciardo het seizoen af te laten maken. Die is vorig seizoen ook zoek gereden door Norris. Heb dan liever een junior die je nu alvast een kans kan geven. 

7 uur geleden zei neva:

Het is jammer voor hem dat ie bij AT terecht kwam. Als je ziet hoe lang een Latifi mocht lopen aankutten.. 

Die bracht aardig wat zakcentjes mee, die zat er niet zo lang vanwege zn talent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei delichris:

LeClerc in een McClaren zal hier wel gevoelig liggen denk ik zo. Of niet @Satyr en @Fantasy

Het zou toch raar zijn als iemand constant ManChester typt, of niet? 

Als je F1 volgt, dan weet je dat hij Leclerc heet en het automerk heet al 40 jaar McLaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei neva:

Het is jammer voor hem dat ie bij AT terecht kwam. Als je ziet hoe lang een Latifi mocht lopen aankutten.. 

Die bracht ook wel een hele grote zak met geld mee he.

EDIT: Oh, dit is al gezegd.

bewerkt door LouisPSV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Het zou toch raar zijn als iemand constant ManChester typt, of niet? 

Als je F1 volgt, dan weet je dat hij Leclerc heet en het automerk heet al 40 jaar McLaren. 

Tsja, als je Chris heet, ben je natuurlijk gewend aan de hoofdletter C. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Dacht dat De Vries een talent was, maar hij is al 28 jaar ja.

Dat ook, als hij tussen de 18 en 23 was, had je hem nog wel even mogen geven. Maar ja, nu is hij gewoon niet goed genoeg. Helaas pindakaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei joostmakaay:

De Vries inmiddels wel weer gespot met Toto Wolff, benieuwd of daar nog een achterliggende gedachten achter zit, of dat het gewoon ouwehoeren was.

Schijnt een goede naam te hebben als test-coureur en sim-coureur, zie 'm zo weer terug gaan naar Mercedes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2023 om 12:41 zei delichris:

Wie weet wel naar Williams als Albon weggaat?

Waar zou Albon heen gaan dan? Alleen bij Williams (hij en Sargeant), AlphaTauri (Tsunoda), Alfa Romeo (Zhou) en Haas (Magnussen) lopen er contracten af. En Hamilton, maar die verlengt wel. Dus zie niet zo snel een opening voor hem verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-7-2023 om 19:05 zei joostmakaay:

De Vries inmiddels wel weer gespot met Toto Wolff, benieuwd of daar nog een achterliggende gedachten achter zit, of dat het gewoon ouwehoeren was.

Als ik het mij goed herinner uit Drive to Survive behartigde Toto zijn belangen. Net als die van Russel. 

Op 18-7-2023 om 14:26 zei bas huijsmans:

Sainz --> Red Bull naast Verstappen?

Waren geen maatjes dacht ik, dus zie dat niet zo snel gebeuren. Dit halfjaar bij Alpha Tauri is wellicht eerder een opstap voor Rick Bobby om terug te keren bij Red Bull. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei delichris:

En Perez alweer in de bandenstapel. En dan moest de Vries weg.

Ik heb het niet gezien, maar vind ik een niet te vergelijken situatie. Perez heeft al jarenlang bewezen een meer dan prima F1 coureur te zijn terwijl je ziet dat De Vries gewoon elke race aan het struggelen was. Perez is ook de eerste coureur sinds Ricciardo die het Verstappen lastig heeft weten te maken maar je ziet wat vertrouwen met iemand kan doen. Al mag van mij Perez wel volgend seizoen vervangen worden door een Carlos Sainz of Lando Norris. Vooral Sainz begin ik wel fan van te worden, daar zit zoveel meer in maar wordt telkens door zijn eigen team in een moeilijke situatie gebracht (wel gezien)

De Vries was eigenlijk ook gewoon te oud om als rookie de F1 binnen te stromen, als die 22 - 25 was dan was dit een heel ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites