Satyr Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Snap de hype rondom Ricciardo niet zo, in zijn laatste jaar bij McClaren aan alle kanten voorbij gereden door Norris. Ik snap niet dat mensen in 2023 nog altijd McClaren typen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 2 uur geleden zei Satyr: Ik snap niet dat mensen in 2023 nog altijd McClaren typen Datzelfde geldt voor LeClerc overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 2 uur geleden zei Satyr: Ik snap niet dat mensen in 2023 nog altijd McClaren typen Heb wel een ezelsbruggetje er voor. Gewoon denken aan de Maccie in Laren en hoe die dan daar zou heten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Een McDonalds in Laren, brrrr... Sta je elke keer in de rij achter Roderick en Willemijn die een prosecco bij hun Happy Meal willen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Beslissing om De Vries te ontslaan kan ik volgen, was gewoon niet goed genoeg en gezien zijn leeftijd zit er weinig progressie in. Wat ik dan niet snap is dat ze kiezen om Ricciardo het seizoen af te laten maken. Die is vorig seizoen ook zoek gereden door Norris. Heb dan liever een junior die je nu alvast een kans kan geven. 7 uur geleden zei neva: Het is jammer voor hem dat ie bij AT terecht kwam. Als je ziet hoe lang een Latifi mocht lopen aankutten.. Die bracht aardig wat zakcentjes mee, die zat er niet zo lang vanwege zn talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 LeClerc in een McClaren zal hier wel gevoelig liggen denk ik zo. Of niet @Satyr en @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 55 minuten geleden zei delichris: LeClerc in een McClaren zal hier wel gevoelig liggen denk ik zo. Of niet @Satyr en @Fantasy Het zou toch raar zijn als iemand constant ManChester typt, of niet? Als je F1 volgt, dan weet je dat hij Leclerc heet en het automerk heet al 40 jaar McLaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 (bewerkt) 22 uur geleden zei neva: Het is jammer voor hem dat ie bij AT terecht kwam. Als je ziet hoe lang een Latifi mocht lopen aankutten.. Die bracht ook wel een hele grote zak met geld mee he. EDIT: Oh, dit is al gezegd. 12 juli 2023 bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2023 1 uur geleden zei Satyr: Het zou toch raar zijn als iemand constant ManChester typt, of niet? Als je F1 volgt, dan weet je dat hij Leclerc heet en het automerk heet al 40 jaar McLaren. Tsja, als je Chris heet, ben je natuurlijk gewend aan de hoofdletter C. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 (bewerkt) Dacht dat De Vries een talent was, maar hij is al 28 jaar ja. 12 juli 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Dacht dat De Vries een talent was, maar hij is al 28 jaar ja. Dat ook, als hij tussen de 18 en 23 was, had je hem nog wel even mogen geven. Maar ja, nu is hij gewoon niet goed genoeg. Helaas pindakaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 De Vries inmiddels wel weer gespot met Toto Wolff, benieuwd of daar nog een achterliggende gedachten achter zit, of dat het gewoon ouwehoeren was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 42 minuten geleden zei joostmakaay: De Vries inmiddels wel weer gespot met Toto Wolff, benieuwd of daar nog een achterliggende gedachten achter zit, of dat het gewoon ouwehoeren was. Schijnt een goede naam te hebben als test-coureur en sim-coureur, zie 'm zo weer terug gaan naar Mercedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Wie weet wel naar Williams als Albon weggaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Op 13-7-2023 om 12:41 zei delichris: Wie weet wel naar Williams als Albon weggaat? Waar zou Albon heen gaan dan? Alleen bij Williams (hij en Sargeant), AlphaTauri (Tsunoda), Alfa Romeo (Zhou) en Haas (Magnussen) lopen er contracten af. En Hamilton, maar die verlengt wel. Dus zie niet zo snel een opening voor hem verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Wat denk je van Ferrari. Sainz is niet blij daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Op 15-7-2023 om 07:36 zei delichris: Wat denk je van Ferrari. Sainz is niet blij daar. Geloof nooit dat een Albon bij Ferrari terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Wie gaat er nu een plek bij Ferrari opgeven? Verwacht niet dat Sainz daar snel vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Mocht Albon naar Ferrari gaan ipv Sainz. Weet dan wel dat ik het hier als eerste zei Citaat https://racingnews365.nl/albon-naar-ferrari-sainz-moét-daar-weg?fbclid=IwAR3kFOV8OpgqdpHHR2p9pdTFuTKaIwHqDv57WlYz9zodPLBFa9WCWIkFXYM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 4 uur geleden zei neva: Wie gaat er nu een plek bij Ferrari opgeven? Verwacht niet dat Sainz daar snel vertrekt. Sainz --> Red Bull naast Verstappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Hij kon Verstappen bij Torro Rosso aardig bijbenen. Samen met Ricciardo de beste teamgenoot van Verstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Regennnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 En Perez alweer in de bandenstapel. En dan moest de Vries weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Op 12-7-2023 om 19:05 zei joostmakaay: De Vries inmiddels wel weer gespot met Toto Wolff, benieuwd of daar nog een achterliggende gedachten achter zit, of dat het gewoon ouwehoeren was. Als ik het mij goed herinner uit Drive to Survive behartigde Toto zijn belangen. Net als die van Russel. Op 18-7-2023 om 14:26 zei bas huijsmans: Sainz --> Red Bull naast Verstappen? Waren geen maatjes dacht ik, dus zie dat niet zo snel gebeuren. Dit halfjaar bij Alpha Tauri is wellicht eerder een opstap voor Rick Bobby om terug te keren bij Red Bull. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 23 minuten geleden zei delichris: En Perez alweer in de bandenstapel. En dan moest de Vries weg. Ik heb het niet gezien, maar vind ik een niet te vergelijken situatie. Perez heeft al jarenlang bewezen een meer dan prima F1 coureur te zijn terwijl je ziet dat De Vries gewoon elke race aan het struggelen was. Perez is ook de eerste coureur sinds Ricciardo die het Verstappen lastig heeft weten te maken maar je ziet wat vertrouwen met iemand kan doen. Al mag van mij Perez wel volgend seizoen vervangen worden door een Carlos Sainz of Lando Norris. Vooral Sainz begin ik wel fan van te worden, daar zit zoveel meer in maar wordt telkens door zijn eigen team in een moeilijke situatie gebracht (wel gezien) De Vries was eigenlijk ook gewoon te oud om als rookie de F1 binnen te stromen, als die 22 - 25 was dan was dit een heel ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten