Titan Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Wat een grap dit. Hoe zijn de weersvoorspellingen voor Zandvoort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 uur geleden zei ElPrincipito: Wel sneu ook voor al die bezoekers. Hoop voor ze op gratis bier. @Fantasy, gratis bier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2021 2 minuten geleden zei Titan: Hoe zijn de weersvoorspellingen voor Zandvoort? Net als mijn humor; droog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Afgelopen, Max wint, Russell tweede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Foutloze race van Max. Van pole naar winst, keurig gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Wat een schande dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ongekend ja, waren echt wel mogelijkheden te rijden in mijn ogen. Op basis van andere races waar het eveneens met bakken uit de hemel kwam. Schande voor de fans, hoop dat ze geld terug krijgen. In ieder geval korting voor volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ze hebben zo lang mogelijk gewacht op beter weer. Maar goed een winst is een winst. Op naar volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Kameraad van mij zat er dit weekend. Die is gewoon voor de race nog naar huis gegaan. Stond in een file voor die parkeerplaatsen totdat de politie de boel op slot gooide. Duizenden mensen daar die geen mogelijkheid hadden om daar meer weg te komen. Das ook lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Dit is gewoon competitievervalsing natuurlijk. Ze hadden gewoon geen punten moeten geven in mijn optiek. Gewoon lekker de race als niet gestart moeten beschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 7 minuten geleden zei aron24: Dit is gewoon competitievervalsing natuurlijk. Ze hadden gewoon geen punten moeten geven in mijn optiek. Gewoon lekker de race als niet gestart moeten beschouwen. Dat kan niet he. In principe moet je als je een evenement organiseer wel aan een aantal basis principes voldoen om entree te innen. In deze is dus de regulering zo geregeld dat je minimaal 2 rondes moet rijden, hier is dan de regel aan verbonden dat je vanaf 2 en tot 75% van de race 50% van de punten krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 21 minuten geleden zei Elsjorro1990: Kameraad van mij zat er dit weekend. Die is gewoon voor de race nog naar huis gegaan. Stond in een file voor die parkeerplaatsen totdat de politie de boel op slot gooide. Duizenden mensen daar die geen mogelijkheid hadden om daar meer weg te komen. Das ook lekker. Dit is gewoon normaal voor Spa. Als het daar regent ben je als toeschouwer echt de sjaak met je auto op een weiland… Mensen krijgen ook geen rode cent terug. Volgens de voorwaarden is aan alles voldaan. Sluit ook echt niet uit dat puur om deze reden er 3 rondjes zijn gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 minuut geleden zei The Saint: Dit is gewoon normaal voor Spa. Als het daar regent ben je als toeschouwer echt de sjaak met je auto op een weiland… Mensen krijgen ook geen rode cent terug. Volgens de voorwaarden is aan alles voldaan. Sluit ook echt niet uit dat puur om deze reden er 3 rondjes zijn gereden. Dit en om nog meer argwaan richting Hamilton te voorkomen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Dus Tom Coronel heeft zich de hele dag druk gemaakt over Hamilton geluk dit dat. Maar uiteindelijk als ie deze race al is het de helft gratis wint is Max toch deze race de geluksvogel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Hoewel ik George zijn eerste podium van harte gun vind ik het wel raar dat er vandaag punten zijn uitgedeeld. Snap dat het vanuit financieel/marketingtechnisch oogpunt logisch is maar sportief gezien slaat dit naar mijn mening helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 7 uur geleden zei Rogier.: @Fantasy, gratis bier? Bier was op. Net als de fanta, de cola en de broodjes. De modder daarentegen op de parkeerplaats was niet aan te slepen. Mag toch hopen dat we hier een schappelijke compensatie voor krijgen. Om 07:30 vertrokken uit Zuid-Limburg, om 08:30 nog een kleine 2km tot afrit 11 die je moet hebben, om +/- 12:00 bij afrit 11 zijn en dan nog dik een uur moeten rijden naar een parkeerplaats + een uur lopen omdat we ergens bij Blanchimont konden parkeren. Wel op steen ipv gras, dat was het enige voordeel. Wat een drama. Grasvelden als parkeerplaats met dit weer, op een helling nog steiler dan het hoogteverschil op de baan. Niet te doen echt. Maar soit. Werkelijk net pas thuis nadat we rond 19:30 daar weer wegreden. Volgende keer beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 7 uur geleden zei Fantasy: Bier was op. Net als de fanta, de cola en de broodjes. De modder daarentegen op de parkeerplaats was niet aan te slepen. Mag toch hopen dat we hier een schappelijke compensatie voor krijgen. Om 07:30 vertrokken uit Zuid-Limburg, om 08:30 nog een kleine 2km tot afrit 11 die je moet hebben, om +/- 12:00 bij afrit 11 zijn en dan nog dik een uur moeten rijden naar een parkeerplaats + een uur lopen omdat we ergens bij Blanchimont konden parkeren. Wel op steen ipv gras, dat was het enige voordeel. Wat een drama. Grasvelden als parkeerplaats met dit weer, op een helling nog steiler dan het hoogteverschil op de baan. Niet te doen echt. Maar soit. Werkelijk net pas thuis nadat we rond 19:30 daar weer wegreden. Volgende keer beter Jeetje, wat een ellende. Stomme vraag misschien, maar heb je het wel leuk gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 21 minuten geleden zei neva: Jeetje, wat een ellende. Stomme vraag misschien, maar heb je het wel leuk gehad? Absoluut, zou zo opnieuw gaan. De vrijdag en zaterdag waren top, ondanks het weer. En ondanks dat we dagelijks 10+ km moesten lopen naar en vanaf onze zitplek. Dat geluid van die auto’s is echt magisch. Die regen en kou m.n. zondag in combinatie met het wachten en het gebrek aan informatie was wel echt schandalig, maar snap het ook wel weer dat het niet te doen was om met dit weer te racen. Alleen hadden ze dat om half 4 ook wel al kunnen besluiten in plaats van pas zo laat. Want er was nog voor minimaal de komende 5 uur aan regen voorspeld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Ah, beter. Wel echt zonde van de zondag, zeker omdat het inderdaad nergens op leek qua weer dat het beter zou worden. Blij dat je in ieder geval een leuk weekend hebt gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Ik was net even in Zandvoort, want dichtbij. Even de vrouwtjes laten uitwaaien op het strand. Wel een eventje hoor. Zag wat trucs rijden van teams en heel veel leveranciers. Wordt leip dit weekend. Toch knap dat dit forumgekkie met zijn rare grappen en grollen (die hier slecht begrepen worden) gisteren goed had dat er niet geracet zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Die drie ronden achter de safety car waren puur en alleen voor juridische redenen. De GP van Spa is officieel verreden, niemand kan en zal geld terug krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 2 uur geleden zei Satyr: Die drie ronden achter de safety car waren puur en alleen voor juridische redenen. De GP van Spa is officieel verreden, niemand kan en zal geld terug krijgen Ik gok ook dat ze wel genoeg hebben van die anti-Hamilton beweging. Als er geen punten uitgedeeld waren was dat natuurlijk de 3e race achter elkaar die lekker valt voor onze louie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Dat de Belgische Grand Prix na een paar rondjes achter de safety car werd afgelast was natuurlijk een grote teleurstelling voor zowel fans als Formule 1-teams en coureurs. Nu blijkt dat ook Vanessa Maes, de organisator van de Grand Prix, erg teleurgesteld was door de situatie en met de F1 in gesprek gaat om een manier te vinden om de fans toch te compenseren. Door de hevige regenval op Spa-Francorchamps, kregen we nooit echt een Grand Prix te zien. De coureurs gingen wel even naar buiten, maar dit was enkel om de noodzakelijke ronden achter de Safety Car af te werken, om zo tot een einduitslag te kunnen komen. De fans, die uren in de regen hadden zitten wachten op een race, waren logischerwijs teleurgesteld. Op compensatie leken de natgeregende toeschouwers echter niet te hoeven rekenen, maar Maes wil zich hier nu toch hard voor gaan maken. Gezondheid van publiek en coureurs het allerbelangrijkste Na de afgelasting van de Grand Prix kwam Maes al vrij snel met een statement, terwijl ze moeite had haar tranen te bedwingen, had ze een bericht voor alle fans. "Spa GP wil bij deze de diepste teleurstelling uiten over de uitkomst van de Grand Prix," liet ze weten tegenover DHnet.be. "Voor mijn team was dit de conclusie van een jaar hard werken waarbij we veel obstakels hebben overwonnen, maar helaas is het weer iets waar je geen controle over hebt. Ik heb altijd gezegd dat de gezondheid van ons publiek het allerbelangrijkste is, en ook de gezondheid van de coureurs." Compensatie na geval van overmacht "Veiligheid moet voorop staan en ik respecteer dan ook de beslissing van de raceleider," gaat Maes verder. "Ik deel uiteraard de enorme teleurstelling van onze klanten die zich voorbeeldig gedragen hebben op deze ontmoedigende dag. Ze hebben zich waardig opgesteld, er was geen overloop." Maes sloot haar statement vervolgens af met een beetje goed nieuws voor de fans. "Ik zal nu een beetje uitrusten en naar de toekomst kijken. In de komende dagen zal ik nadenken en met het Formule 1-management bespreken hoe we onze toeschouwers compensatie kunnen bieden na dit geval van overmacht." - - - - - - - - Gok een wassen neus, maar zou wel meer dan terecht zijn in mijn ogen om een (gedeeltelijke) compensatie aan te bieden voor de wanorde dit weekend en het gebrek aan écht racen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Had eigenlijk wel wat beweging hierin verwacht van de teams of coureurs. Lekker voor de tv roeptoeteren dat je het allemaal zo erg is voor de fans, maar daadwerkelijk ook iets proberen te ondernemen om hun tegemoet te komen ho maar. Anyway. Drone beelden Zandvoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Laatste seizoen voor Kimi Ergens wel goed om ruimte te maken voor jong talent, maar ik ga hem denk wel missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten