Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Vind het inderdaad ook vrij veel geld voor een speler van FC Groningen. Al brengt zo een Japanner misschien ook wel weer commerciële kansen met zich mee in Azië als hij het goed doet. Heeft opzich natuurlijk wel voldoende kwaliteiten, al betwijfel ik of hij je Europees gezien ook verder brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-8-2019 om 12:45 zei Rossi:

Dan gaat ie lekker voor Marokko spelen. Spelers met zo'n mentaliteit halen het ondanks hun talent toch meestal niet. Oprotten dan.

Graag of niet

Wat bedoel je met 'zo'n mentaliteit'? Heb bij Ihattaren weinig verhalen over zijn mentaliteit gehoord, weet jij meer? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In feite komt hij gewoon niet opdagen bij een nationaal team, dat getuigd niet van de mentaliteit (of 'instelling' zou ik het willen noemen) die bij een professionele voetballer hoort die internationaal voetbal speelt.

20 uur geleden zei cimbomcu:

Die jongen heeft misschien gevraagd om wat meer bedenktijd, dat kan toch? Wat is precies het punt.

Euh nee, want zo werkt het internationale voetbal niet. Je bent verplicht op te komen dagen als je wordt opgeroepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sophomore:

In feite komt hij gewoon niet opdagen bij een nationaal team, dat getuigd niet van de mentaliteit (of 'instelling' zou ik het willen noemen) die bij een professionele voetballer hoort die internationaal voetbal speelt.

Euh nee, want zo werkt het internationale voetbal niet. Je bent verplicht op te komen dagen als je wordt opgeroepen. 

Zeg dat maar tegen Bas Dost of Joel Drommel.  Nee zo werkt het niet, een speler die opgeroepen kan worden door 2 elftallen kan best aangeven, ik wil beide niet want ik wil erover nadenken.

Imo juist een uitstekende beslissing, je had eens de reacties moeten horen als die wel naar Jong Oranje ging om daarna alsnog in oktober voor Marokko te kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei cimbomcu:

Zeg dat maar tegen Bas Dost of Joel Drommel.  Nee zo werkt het niet, een speler die opgeroepen kan worden door 2 elftallen kan best aangeven, ik wil beide niet want ik wil erover nadenken.

Imo juist een uitstekende beslissing, je had eens de reacties moeten horen als die wel naar Jong Oranje ging om daarna alsnog in oktober voor Marokko te kiezen.

Bas dost heeft gewoon eerlijk aangegeven het niet op te kunnen brengen om als 3e spits op te komen draven elke keer. Daar is toch niet zoveel mis mee? Prima spits hoor en wellicht had die iets meer kansen mogen krijgen, maar of je dan als 3e spits dost, Luuk de jong of wout weghorst op de bank hebt is redelijk lood om oud ijzer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Maar hij werd niet opgeroepen voor Marokko.

Link naar opmerking
Deel via andere websites