Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 15 minuten geleden zei Michaelinho*: Betwijfel overigens wel of hij in dit AZ veel minuten zal gaan maken. Als ze de groepsfase van de Europa League halen, zeker wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Toch Doan erbij dus. Weet niet precies wat ik daar nu van vind. Benieuwd of hij weet te verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ik vind het nog steeds veel geld, maar ik hoop dat hij mijn ongelijk kan bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Vind het inderdaad ook vrij veel geld voor een speler van FC Groningen. Al brengt zo een Japanner misschien ook wel weer commerciële kansen met zich mee in Azië als hij het goed doet. Heeft opzich natuurlijk wel voldoende kwaliteiten, al betwijfel ik of hij je Europees gezien ook verder brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Pfff kun je bijna twee Stef Nijlands van halen. Of twee Arjen Robbens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ik vind het maar een rare aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 16 uur geleden zei Sophomore: Pfff kun je bijna twee Stef Nijlands van halen. Of twee Arjen Robbens. Of zes Khayati's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Niet echt een klantenbindende opstelling dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Echt verschrikkelijk he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Heb hem na 35 minuten maar afgezet. Maar zie nu dat we toch ineens nog snel uitlopen naar 0-3. En Mitrogol z'n 1e goaltje gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRedOne Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Ging opeens heel snel. Ihattaren is ook wel een baasje hoor. Drie wedstrijden op rij een goaltje erin prikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Had Ferdy Druijf trouwens best willen zien als vervanger van Luuk de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Wat een vreemde beslissing omtrent Ihattaren. Gewoon oproepen voor Jong Oranje, dan is hij verplicht te komen of hij krijgt een FIFA ban. Het is graag of niet. Doen alsof internationaal voetbal niet bestaat is ern belachelijkr beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Als je zeker wilt zijn dat hij voor Marokko kiest, moet je dat doen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) Het is toch al te gek voor woorden dat zulke gasten kunnen/moeten kiezen zeg. 31 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 1 uur geleden zei Hwb: Als je zeker wilt zijn dat hij voor Marokko kiest, moet je dat doen inderdaad. Dat vind ik irrelevant eerlijk gezegd, geen speler is belangrijker dan een club/bond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Dan gaat ie lekker voor Marokko spelen. Spelers met zo'n mentaliteit halen het ondanks hun talent toch meestal niet. Oprotten dan. Graag of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Die jongen heeft misschien gevraagd om wat meer bedenktijd, dat kan toch? Wat is precies het punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Op 31-8-2019 om 12:45 zei Rossi: Dan gaat ie lekker voor Marokko spelen. Spelers met zo'n mentaliteit halen het ondanks hun talent toch meestal niet. Oprotten dan. Graag of niet Wat bedoel je met 'zo'n mentaliteit'? Heb bij Ihattaren weinig verhalen over zijn mentaliteit gehoord, weet jij meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 In feite komt hij gewoon niet opdagen bij een nationaal team, dat getuigd niet van de mentaliteit (of 'instelling' zou ik het willen noemen) die bij een professionele voetballer hoort die internationaal voetbal speelt. 20 uur geleden zei cimbomcu: Die jongen heeft misschien gevraagd om wat meer bedenktijd, dat kan toch? Wat is precies het punt. Euh nee, want zo werkt het internationale voetbal niet. Je bent verplicht op te komen dagen als je wordt opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 3 minuten geleden zei Sophomore: In feite komt hij gewoon niet opdagen bij een nationaal team, dat getuigd niet van de mentaliteit (of 'instelling' zou ik het willen noemen) die bij een professionele voetballer hoort die internationaal voetbal speelt. Euh nee, want zo werkt het internationale voetbal niet. Je bent verplicht op te komen dagen als je wordt opgeroepen. Zeg dat maar tegen Bas Dost of Joel Drommel. Nee zo werkt het niet, een speler die opgeroepen kan worden door 2 elftallen kan best aangeven, ik wil beide niet want ik wil erover nadenken. Imo juist een uitstekende beslissing, je had eens de reacties moeten horen als die wel naar Jong Oranje ging om daarna alsnog in oktober voor Marokko te kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Misschien beter het woord instelling kunnen gebruiken. Maar na dit zwakke gedrag zou ik zo'n speler niet eens meer oproepen. Het is graag of niet om voor het Nederlands elftal uit te komen. Aan twijfelaars hebben we gewoonweg niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 27 minuten geleden zei cimbomcu: Zeg dat maar tegen Bas Dost of Joel Drommel. Nee zo werkt het niet, een speler die opgeroepen kan worden door 2 elftallen kan best aangeven, ik wil beide niet want ik wil erover nadenken. Imo juist een uitstekende beslissing, je had eens de reacties moeten horen als die wel naar Jong Oranje ging om daarna alsnog in oktober voor Marokko te kiezen. Bas dost heeft gewoon eerlijk aangegeven het niet op te kunnen brengen om als 3e spits op te komen draven elke keer. Daar is toch niet zoveel mis mee? Prima spits hoor en wellicht had die iets meer kansen mogen krijgen, maar of je dan als 3e spits dost, Luuk de jong of wout weghorst op de bank hebt is redelijk lood om oud ijzer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 35 minuten geleden zei Sophomore: Euh nee, want zo werkt het internationale voetbal niet. Je bent verplicht op te komen dagen als je wordt opgeroepen. Nee, de club is verplicht je vrij te geven. Dat is een heel ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Zeg dat maar tegen Bas Dost of Joel Drommel. Nee zo werkt het niet, een speler die opgeroepen kan worden door 2 elftallen kan best aangeven, ik wil beide niet want ik wil erover nadenken. Maar hij werd niet opgeroepen voor Marokko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten