Jump to content
vinnypassy

PSV Eindhoven

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Dysproz:

Volgend jaar zou hij de rol krijgen die Gakpo nu heeft bij vertrek Bergwijn.

Hoe kun je dat nu weten?

19 minuten geleden zei Dysproz:

Ik vind hem wel een groot talent. Volgend jaar zou hij de rol krijgen die Gakpo nu heeft bij vertrek Bergwijn.

Blijkbaar denken ze daar bij PSV dus anders over. Ik vond het ook opvallend toen ik het las, want ik had ook het idee dat hij de volgende in de rij was die zijn kans zou krijgen bij PSV 1. Maar ik denk dat het 'niet willen bijtekenen' of eventuele garantie op speeltijd die daar ook bij komt kijken de doorslag hebben gegeven. Nu pak je nog zo'n 2 miljoen en een flink doorverkoop percentage (volgens de geruchten). Het is in ieder geval beter dan wat er gebeurde bij Bakkali's en Labyad's van deze wereld.

Betwijfel overigens wel of hij in dit AZ veel minuten zal gaan maken.  

15 minuten geleden zei Michaelinho*:

Betwijfel overigens wel of hij in dit AZ veel minuten zal gaan maken.  

Als ze de groepsfase van de Europa League halen, zeker wel.

Vind het inderdaad ook vrij veel geld voor een speler van FC Groningen. Al brengt zo een Japanner misschien ook wel weer commerciële kansen met zich mee in Azië als hij het goed doet. Heeft opzich natuurlijk wel voldoende kwaliteiten, al betwijfel ik of hij je Europees gezien ook verder brengt.

16 uur geleden zei Sophomore:

Pfff kun je bijna twee Stef Nijlands van halen. 

Of twee Arjen Robbens. 

Of zes Khayati's

Wat een vreemde beslissing omtrent Ihattaren. Gewoon oproepen voor Jong Oranje, dan is hij verplicht te komen of hij krijgt een FIFA ban. Het is graag of niet. Doen alsof internationaal voetbal niet bestaat is ern belachelijkr beslissing. 

Als je zeker wilt zijn dat hij voor Marokko kiest, moet je dat doen inderdaad.

Het is toch al te gek voor woorden dat zulke gasten kunnen/moeten kiezen zeg. 

Edited by Magikarp

1 uur geleden zei Hwb:

Als je zeker wilt zijn dat hij voor Marokko kiest, moet je dat doen inderdaad.

Dat vind ik irrelevant eerlijk gezegd, geen speler is belangrijker dan een club/bond. 

Dan gaat ie lekker voor Marokko spelen. Spelers met zo'n mentaliteit halen het ondanks hun talent toch meestal niet. Oprotten dan.

Graag of niet

Op 31-8-2019 om 12:45 zei Rossi:

Dan gaat ie lekker voor Marokko spelen. Spelers met zo'n mentaliteit halen het ondanks hun talent toch meestal niet. Oprotten dan.

Graag of niet

Wat bedoel je met 'zo'n mentaliteit'? Heb bij Ihattaren weinig verhalen over zijn mentaliteit gehoord, weet jij meer? 

In feite komt hij gewoon niet opdagen bij een nationaal team, dat getuigd niet van de mentaliteit (of 'instelling' zou ik het willen noemen) die bij een professionele voetballer hoort die internationaal voetbal speelt.

20 uur geleden zei cimbomcu:

Die jongen heeft misschien gevraagd om wat meer bedenktijd, dat kan toch? Wat is precies het punt.

Euh nee, want zo werkt het internationale voetbal niet. Je bent verplicht op te komen dagen als je wordt opgeroepen. 

3 minuten geleden zei Sophomore:

In feite komt hij gewoon niet opdagen bij een nationaal team, dat getuigd niet van de mentaliteit (of 'instelling' zou ik het willen noemen) die bij een professionele voetballer hoort die internationaal voetbal speelt.

Euh nee, want zo werkt het internationale voetbal niet. Je bent verplicht op te komen dagen als je wordt opgeroepen. 

Zeg dat maar tegen Bas Dost of Joel Drommel.  Nee zo werkt het niet, een speler die opgeroepen kan worden door 2 elftallen kan best aangeven, ik wil beide niet want ik wil erover nadenken.

Imo juist een uitstekende beslissing, je had eens de reacties moeten horen als die wel naar Jong Oranje ging om daarna alsnog in oktober voor Marokko te kiezen.

Misschien beter het woord instelling kunnen gebruiken. Maar na dit zwakke gedrag zou ik zo'n speler niet eens meer oproepen. Het is graag of niet om voor het Nederlands elftal uit te komen. Aan twijfelaars hebben we gewoonweg niks.